Oletko sä nainen suuttunut mulle?

päivän kysymys sulle

Ootko kiukuissais siellä?

26

794

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

oon yhdelle miehelle kyllä kiukkuissani :)

• miksi näin

..?

• ikävissäni vain

Olin, mutten ole enää.

• ++00++

Ainahan mä oon...

• päivän kysymys

Toivottavasti asiat selviää. Kiukkuisuus on epämukavaa sulle itsellekin. Mitenköhän sä siitä pääset eroon, aika auttaa vai?

• meikä-läinen

Miekkiin laitoin eik oo vastanna.

Ihmettelen vuoan, miks ei.

Ei kiukkua ikävä vuoan on.

• kum..nainen

empä ole. laitoin sulle mailiakin mutta taidat itse olla möksöllään kun ei tule minkäänlaista vastausta.

• don't wanna get hurt

en uskalla edes lukea sitä

• En ole

hänelle. Suruissani erään muun asian vuoksi ja siihen liittyviin ihmisiin. Hänestä en oikein tiedä, millä mielellä mahtaa olla...

• howdy3

Aihetta vissiin olisikin, kun noin kyselet.

• open mind open heart

Jos suutun, lepyn melkeinpä samantien. Rakkaus on pyhä. Ei voi katkeroitua. Enkä kyllä osaa sitäkään.
      Eikä itseasiassa ole ollut vielä syytäkään suuttua hänelle( sulle?).
      Tää on kyllä harhaista...kirjoitella tänne. Lopetan.

• No niin.

En tunne sinua, mutta kannattaa näköjään käyttää aina eri nikkiä, niin ei saa kimppuunsa jotain, joka muka tietää paremmin mitä pitää sanoa ja ajatella.
      Mutta minua ei tuntemattomat ohjaile..Teen vain niinkuin itselleni on parasta.

• tasankahtiaonnenlahj

Olis joskus suotavaa että tuntematon ohjaa jos ei omat resussit riitä.

• se siitä.
        tasankahtiaonnenlahj kirjoitti:

Olis joskus suotavaa että tuntematon ohjaa jos ei omat resussit riitä.

Vai niin on sinun mielestäsi, mutta minun resurssit riittää mihin vain, jos joku yrittää ohjailla minua väkisin, katson sen henkiseksi väkivallaksi.

• me naiset

joo kaikki ämmät on suuttuneiita sulle

saitko nyt tarvitsemasi huomioannoksen

ei, mut oikiasi, ei se täällä selviä

jos leikkiä haluat, osta lapio ja iity pihan kakaroiden joukkoon

• No en ole

miks pitäs, enhän mä tunne sua edes ;))

• Share with me

Hey, siis camoon.

Jos ei laita kirjainta, paikkakuntaa, ei ikää, ei mitään tunnistetta, niinkuin tapana täällä on ettei pistetä... nää on niin, niin turhia.
      Siksi olenkin täältä ollut monesti jopa monta kuukautta kerrallaan pois. Kirjoittelut jääny 1 kertaan kuukaudessa / kolmessa, about... Riippuu tilanteesta.
      Ja ikävöinnin kohdekin vaihtunut jossain vaiheessa, kai pariinkin kertaan. Toki joskus mielessä käy se ensimmäinenkin jonka takia tänne joskus eksyin.

Nimiä ei mielellään tarvi laittaa jos on harvinaisempi nimi.
      Mutta saahan taas tietsikkavalmistajat töitä kun näppikset kuluu...

Mä en oo suuttunut kuin itselleni.

• Olen kyllä

ja vaikken niin oliskaan niin mielelläni olisin. Toivottavasti oot p**** tyyppi, kun et halunnut tutustua edes.

• 10+11

En enää, kiukku on vaihtunut pikkuhiljaa jo pettymykseksi...

• Hyvät aikeet

päällystävät tien h*lvettiin?

En tiedä, mistä syystä saan tylytystä osakseni häneltä, ja myös kollegaltaan.

Pahoja en ole tehnyt, aikeenikin kauniit ja lämpöiset.
      Joten kun sen kerrottuani saan tylytystä.. olen melkoisen tyrmistynyt.

• Kun huomaa

Sellaisiahan ne tylyt tyypit on..

• Varmasti

ja täysin syystä

• Kun huomaa

Tuskinpa,tyly on luonteenpiirre,syyt useimmiten ihan muualla.Tuskan tuottaminen toiselle ihmiselle vaatii kyllä kantajaltaan aika julmaa luonnetta.Harmittaa kun olen törmännyt sellaiseen aikoinani.

• en tietenkään, hassu

Poissa vaan täältä ollut, henkisesti virkistyneenä lomalta palannut. Ihana on hän.

• En tiedä kuka olet

sinä kiukkua aiheuttava, mutta kun näin monta viestiä sait, voisitpa tarkentaa tätä kaikkea tiedustelua ja avata vähän tota päivän kysymystä.

Jos sä oisit SE, joka mulle kiukun aiheuttaa, niin.... :)

• -----

en,pitäskö?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      79
      4578
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      109
      3813
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      164
      3583
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      53
      2040
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      71
      1928
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      89
      1259
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      128
      1098
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      138
      1034
    9. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      57
      953
    10. Mikä homma?

https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä
      Saarijärvi
      27
      872
    Aihe