Voe mummoo

"Pieni, vanha nainen meni Kanadan suurimpaan liikepankkiin mukanaan kassillinen rahaa. Hän vaati päästä pankinjohtajan puheille avatakseen talletustilin, koska hänellä oli paljon rahaa. Hetken emmittyään virkailija päästi naisen johtajan puheille. Kun johtaja kysyi talletuksen määrää, nainen vastasi 165.000 jenkkidollaria ja kumosi laukkunsa sisällön johtajan pöydälle. Johtaja oli tietysti erittäin utelias tietämään, miten ihmeessä naiselle oli kertynyt niin paljon rahaa ja sitä kysyikin naiselta. Nainen siihen vastaamaan, että tekee vetoja. Johtaja ihmetteli minkälaisia vetoja ja nainen siihen, että: "No, esimerkiksi lyön vetoa sinun kanssasi 25.000 dollarista että pallisi ovat littanat." Johon johtaja: "Tuohan on aivan absurdi veto!" Nainen: "No, suostutko vetoon?" Johtaja: "Varmasti. Lyön vetoa 25.000 dollarista, että pallini eivät todellakaan ole littanat!" Pieni, vanha nainen sanoi: "OK, mutta koska niin suurista rahoista on kyse, saanko tuoda huomenna kello 10 lakimieheni todistajaksi?" Johtaja: "Tottahan toki." Yöllä johtaja oli hyvin hermostunut vedosta ja vietti pitkän tovin peilin edessä tutkien pallejaan. Hän tutki ne perinpohjin, etteivät olleet littanat ja sitä kautta oli varma, että voittaa vedon. Seuraavana aamuna täsmälleen kello 10 pieni, vanha nainen ilmestyi pankinjohtajan huoneeseen lakimies mukanaan. Hän esitteli heidät toisilleen ja kertasi vielä vedon sisällön 25.000 dollaria, mikäli pallit eivät ole littanat. Johtaja hyväksyi vedon ja niinpä nainen pyysi johtajaa riisumaan housunsa, jotta kaikki näkisivat kiistakappaleet. Pieni, vanha nainen tarkasteli hyvin läheltä sukukalleuksia ja pyysi, jos vielä saisi koskea niihin. "No okei", sanoi johtaja, "25.000 dollaria on niin paljon rahaa, että täytyyhän sinun olla aivan varma." Juuri silloin johtaja huomasi naisen lakimiehen pamauttelevan päätään seinään. Johtaja: "Mitä hemmettiä sinun lakimiehesi tekee?" Nainen: "Ei mitään. Paitsi että löin juuri vetoa 100 000 dollarista hänen kanssaan siitä, että tänään kello 10 minulla on Kanadan suurimman pankin pankinjohtajan pallit kädessäni!""

15

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Men töihin itkijä!!Parraaseen työaikaan täällä veisaa...

      • potti mulle

        Kahveetunnilta ukko ei ymmärrä edes huumoria! Luulee sitäkin itkuveisuuksi! Meneppäs tutkituttamaan korvienvälisi. Lyön vetoa ettei sieltä löydy mitään!


    • juttui

      Arto laitto hyvän jutun, vaikka vanha onkin! Lisää vaan näitä...

    • potti mulle

      Niin juttiinsa olipa laguuna-huumoria parhaasta päästä,töihin siitä naukujat!!

      • eno venneessä

        koetaha pittää vappaata siekin, helepottaa ahistamine.


    • 14+19=33

      Nyt par"aikaan tv1 : Suomisen perhe.

    • hyvä ämpäri

      Hyvä ämpäri!

      • 14+14=28 :)

        kiiTos,. KiTos .


    • 16+9=25

      Nyt tv; 1 Sydämen Asialla ! Tuo green grash on mun lemppari se ossaa näytellä hyvin , Davidia pietään tollona mutta kun kävin guuglaan niin onkin oika suosittu ritti näytteliä! Kinaki on aikas söpö mutta nuo polisit sais vähän löysätä ja ottaa mallia Allfista.

    • 16+9=24

      Joutilas!

    • kahveetunnillta

      Olen parraaseen työaikaan naemassa äiteetäni

    • Jokaisen Finnairin lennon jälkeen koneen kapteeni kirjoittaa virheraportin, jos lentokoneessa on ollut jotain vikaa. Virheraportti annetaan mekaanikoille, jotka huoltavat koneen kuntoon. Kun vika on korjattu, mekaanikot kirjoittavat raportin kääntöpuolelle, mitä he ovat tehneet, ja lentäjät lukevat merkinnät ennen seuraavaa lentoa.

      Kukaan ei voi väittää, että huoltohenkilökunnalta puuttuisi huumorintajua. Lukekaa vaikka nämä aidot merkinnät, jotka Finnairin lentäjät ovat tehneet vioista ja mekaanikot niiden korjauksista. Uskokaa tai älkää, kyseisen yhtiön koneet eivät ole kuitenkaan koskaan joutuneet vakavaan lento-onnettomuuteen.


      O: Lentäjän ilmoittama ongelma.

      V: Mekaanikon vastaus.


      O: Vasen sisäpyörä pitäisi melkeinpä vaihtaa.

      V: Vasen sisäpyörä melkeinpä vaihdettu.


      O: Koelento sujui muuten hyvin, mutta automaattinen laskeutuminen oli
      melko raju.

      V: Tähän koneeseen ei ole asennettu automaattista
      laskeutumisjärjestelmää.


      O: Potkurin numero 2 voitelujärjestelmä on epäkunnossa.

      V: Potkurin numero 2 voitelu toimii. Potkurien 1, 3 ja 4 sen
      sijaan ei.


      O: Jokin ohjaamossa on irti.

      V: Jokin ohjaamossa kiinnitetty paikalleen.


      O: Tuulilasissa on kuolleita hyönteisiä.

      V: Elävät hyönteiset olivat päässeet loppumaan.


      O: Automaattiohjaus laskee lentokorkeutta 200 jalkaa, kun
      korkeuden pitäisi lukittua.

      V: Minkäs minä sille täältä maasta käsin voin.


      O: Vuodon merkkejä oikeassa laskeutumistelineessä.

      V: Merkit poistettu.


      O: Radiolaitteistossa uskomattoman kova ääni.

      V: Ääni laskettu uskottavalle tasolle.


      O: Kitkalukko lukitsee kaasukahvan paikalleen.

      V: Ehkäpä lukko on olemassa juuri siksi...


      O: Arvelen, että tuulilasissa on särö.

      V: Arvelen, että saatat olla oikeassa.


      O: Moottori numero 3 puuttuu.

      V: Moottori löydetty oikeasta siivestä lyhyen etsinnän jälkeen...


      O: Lentokone käyttäytyy hassusti.

      V: Lentokonetta käsketty ryhdistäytymään, lentämään kunnolla ja
      olemaan vähän vakavamielisempi.


      O: Tutka mörisee.

      V: Tutka ohjelmoitu puhumaan selvästi.


      O: Hiiri ohjaamossa.

      V: Kissa asennettu.

    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan kehtaa veisailla mene jo oikeesti töihin pliis!!

    • kahveetunnilta
    • Pääministeri Katainen vieraili mielisairaalassa. Potilaat seisoivat pitkinä riveinä niiden käytävien varrella, joita myöten pääministeri kulki. Kataisen ohittaessa potilasta tämä aina kumarsi ja sanoi:
      - Hyvää päivää! Kiitos hyvästä hallituksesta, herra pääministeri!
      Ulko-oven vieressä rivin viimeisenä seisova mies kuitenkin vain nyökkäsi ja sanoi:
      - Hyvää päivää.
      Katainen pysähtyi miehen eteen ja kysyi:
      - Miksi sinä ainoana koko joukosta et kiittänyt hyvästä hallituksesta?
      Mies siirteli hieman epävarmasti jalkojaan ja vastasi:
      - Minä en ole hullu. Minä olen hoitaja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3585
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3106
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2593
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2102
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      12
      1890
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1722
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1715
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      286
      1412
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1342
    Aihe