Katselin Lumialla bing-haettuja valokuvia ja yhden kuvan kohdalla kuva vaihtui ja näytöllä luki: Your ip-address is scanned tai vastaavaa... Entäs sitten ? Laitoin wlanin ja data-yhteyden kiinni. Mitäs muuta tarvis harkita, kuin että lopettaa moisten kuvien katselun ?
ip skannaus
2
118
Vastaukset
- qhnhE4
Joko kuva oli jäynää tai sitten Lumiassa on joku ohjelma haitakkeiden varalta.
Sinänsä porttiskannaus on aivan harmiton operaatio mutta asioista tietämättömät lakimiehet pitävät sitä tietomurron yrityksenä. Tilanne on yhtä absurdi kuin jos joku aikoo mennä kauppaan mutta huomaa oven olevan lukossa ja siksi saa tuomion murron yrityksestä.- problem
OK. Tuon suuntaista informaatiota olen illan aikana lueskellutkin. Kyseessä on kaiketi jonkinlaisen kusetuksen ensiaskel, mutta aina se ei taida johtaa probleemiin. Ps. Se kuva ei ollut kyllä Lumian viesti, vaan selkeästi joku muu, jota en jäänyt ihmettelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669