Moi oon 10v pertti haluaisin isot lihakset niinkuin justin biberillä tai one directionin pojilla jorta saan tyttöystävän moten hankin ne??? Kiitos jos saisin ruokavinkejä tai treeniojelmia olen alkanut treebamaab rintalihaksia nostamalla tietokone jakkaraa noin 100kertaa putkeeb aamusin
Miten saan isot lihakset
12
154
Vastaukset
- lguiug
Ompa taas hauska troli
- Nuorihaba
En ole mikään trolli pliis kertokaa äkkiä huomenna alkaa taas koulu ja haluaisib lihakset kouluun jotta saisin tyttöystävän
- YoManE
YouTube search: Bodybuilding motivation. Isäni vilahtaa videossa :) (asuttiin floridassa 3v)
- TYTTÖÖÖÖÖÖ 15v
kirjota youtubee "sixpack for 30second" ;) sit vaiha vaik tunnil paitaa (ku joku syy) nii tytöt oikee kuolaa su perääs ;) Ja kuntoilua ja TERVEELLISTÄ RUOKAVALIOTA
lihaksiin tarvii energiaa joten pitää syyä paljon TERVEELLISESTI. Mutta luonne on tärkein :D Sellaset aktiiviset ja kiltit on kivoi :)- Kfoeoflflx
16v tääl, nojaa ite ku tulee kuuma tunnil ja otan päällyspaidab pois, nousee joskus t-paita mukan ja 8-packki tulee esiin .. Käyn salil, eipä se hirveesti oo likkoja auttanu haalimaan
- nuorihaba
Kfoeoflflx kirjoitti:
16v tääl, nojaa ite ku tulee kuuma tunnil ja otan päällyspaidab pois, nousee joskus t-paita mukan ja 8-packki tulee esiin .. Käyn salil, eipä se hirveesti oo likkoja auttanu haalimaan
Kertokaaa ei onnistunu tänää se sano mua dorkaks :(( en tiedä mitä tarkotaa! mut humen uus tyttö tähtämes pliis noi vinkit ei vissiin autanu..
- gjuyhg
Synthol
- 60VBODARI
Treenaa muumipeikon kanssa!
- Nuorihaba
Täh? Mumipeikko on niin out.. Mutsiis?
Musttuntuu et läysin tytön, hän puhuimulle!:))) kaun mie pitä viel puhuu sille et saan pillui? Oon koittanu kysyy muttei vastaa siihe:( oiskolisää hyvii treenivinkkei ni saan lisää tyttöi:))) - Trollinoob
Nuorihaba kirjoitti:
Täh? Mumipeikko on niin out.. Mutsiis?
Musttuntuu et läysin tytön, hän puhuimulle!:))) kaun mie pitä viel puhuu sille et saan pillui? Oon koittanu kysyy muttei vastaa siihe:( oiskolisää hyvii treenivinkkei ni saan lisää tyttöi:)))Painu vittuun trolli
- Nuorihaba
Trollinoob kirjoitti:
Painu vittuun trolli
Trolli-peikko en minä mikään peko ole:(
- Sini Sokos
Nuorihaba kirjoitti:
Trolli-peikko en minä mikään peko ole:(
Ei pahal luuseri mut ei kannata alkaa puhuun heti seksist ja sitäpaitsi jos se puhuu sulle se haluu varmaan olla vaan kaveri , joten heippa hei trolli!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni1096936Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.
UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M1034638L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?
Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa473918TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a133314Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu6651958- 661308
Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?2101301- 91289
Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja551273Osaako kukaan sanoa?
Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j481250