niin pettyny!!

argg

Miks noi selviytyjis pudotti ton hannan,ärsyttävä selkään puukottaja,pläsä:( hienosti kilpaili hanna,tykkäsin:)

12

440

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harmittaa2

Harmitti niin paljon!! Jannella ei oo muuta keinoo pärjätä ku kieroilu. Nyt ei oo enää mitään mielenkiintoo kattoo ohjelmaa ku Hanna tippu. Mut katon varmaan silti. Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais..

• 167/15

"Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais.."
        Olet poikkeus sääntöön ja tästä päättelen, että joko sinulla on Mensan jäsenyyteen oikeuttava ÄO ja/tai hyvä itsetunto.

• harmittaa2
        167/15 kirjoitti:

"Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais.."
        Olet poikkeus sääntöön ja tästä päättelen, että joko sinulla on Mensan jäsenyyteen oikeuttava ÄO ja/tai hyvä itsetunto.

totta ;)

• Suuri fanittaja

Mä oon tavallani onnellinen, kun se pääs pois sieltä. Ehkä eniten mua huoletti että miten se pystyy huolehtimaan karvoituksrnsa siistinä pysymisestä.. Olishan se ollut aika kauheeta, jos sillä olis tursunnut pehko bikineistä ulos..

• 17522

Niin joo, p.i.l.l.ukarvathan on se #1 kiinnostuksen- ja huolenaihe lesboilla. ;)

• 0700 soita heti
        17522 kirjoitti:

Niin joo, p.i.l.l.ukarvathan on se #1 kiinnostuksen- ja huolenaihe lesboilla. ;)

Niinhän se taitaa olla, että pillunkarvat on se lesbokjen mieliaihe numero yksi. Joka keskustelu saadaan kyllä käännettyä siihen

• Nohannaa

Ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.. sen verran ala-arvoisia kommentteja päästi.. vaikka titetenkin looginen päättely on ihan eri asia kuin tilannetaju tai sosiaalinen älykkyys. Itselleni jälkimmäisillä on huomattavasti suurempi merkitys..

• piupau

Ihmisiä on moneen junaan kato. Sulla ja sillä on varmaan aika paljon poikkeavat elämänarvot ja huumorintaju, ja näin ollen sen sanomiset ei sua miellyttäny. Mun mielestä se oli hauska. Mut se on mun mielipide. Ei kaikki fiksut ihmiset oo mitään tosikkoja tiedemiehiä viitaten toho sun ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.

• 2+2
        piupau kirjoitti:

Ihmisiä on moneen junaan kato. Sulla ja sillä on varmaan aika paljon poikkeavat elämänarvot ja huumorintaju, ja näin ollen sen sanomiset ei sua miellyttäny. Mun mielestä se oli hauska. Mut se on mun mielipide. Ei kaikki fiksut ihmiset oo mitään tosikkoja tiedemiehiä viitaten toho sun ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.

Vai oliks se sun mielestä ihan väkisin hauska kun on lesbo?

• piupau
        2+2 kirjoitti:

Vai oliks se sun mielestä ihan väkisin hauska kun on lesbo?

No itseasiassa voin sanoo et hyvin harva lesbo mua miellyttää. Valitettavasti.

• Ja partansa.

Karvoituksesta puheenollen, milläs
      nuo klanipäät karvansa leikkaa?

• asdfghjkmnbvcqetioöb

Viidakkoveitsellä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe