Miks noi selviytyjis pudotti ton hannan,ärsyttävä selkään puukottaja,pläsä:( hienosti kilpaili hanna,tykkäsin:)
niin pettyny!!
12
440
Vastaukset
- harmittaa2
Harmitti niin paljon!! Jannella ei oo muuta keinoo pärjätä ku kieroilu. Nyt ei oo enää mitään mielenkiintoo kattoo ohjelmaa ku Hanna tippu. Mut katon varmaan silti. Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais..
- 167/15
"Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais.."
Olet poikkeus sääntöön ja tästä päättelen, että joko sinulla on Mensan jäsenyyteen oikeuttava ÄO ja/tai hyvä itsetunto. - harmittaa2
167/15 kirjoitti:
"Kyllä mulle ÄO:ltaan mensan jäseneks pääsevä nainen kelpais.."
Olet poikkeus sääntöön ja tästä päättelen, että joko sinulla on Mensan jäsenyyteen oikeuttava ÄO ja/tai hyvä itsetunto.totta ;)
- Suuri fanittaja
Mä oon tavallani onnellinen, kun se pääs pois sieltä. Ehkä eniten mua huoletti että miten se pystyy huolehtimaan karvoituksrnsa siistinä pysymisestä.. Olishan se ollut aika kauheeta, jos sillä olis tursunnut pehko bikineistä ulos..
- 17522
Niin joo, p.i.l.l.ukarvathan on se #1 kiinnostuksen- ja huolenaihe lesboilla. ;)
- 0700 soita heti
17522 kirjoitti:
Niin joo, p.i.l.l.ukarvathan on se #1 kiinnostuksen- ja huolenaihe lesboilla. ;)
Niinhän se taitaa olla, että pillunkarvat on se lesbokjen mieliaihe numero yksi. Joka keskustelu saadaan kyllä käännettyä siihen
- Nohannaa
Ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.. sen verran ala-arvoisia kommentteja päästi.. vaikka titetenkin looginen päättely on ihan eri asia kuin tilannetaju tai sosiaalinen älykkyys. Itselleni jälkimmäisillä on huomattavasti suurempi merkitys..
- piupau
Ihmisiä on moneen junaan kato. Sulla ja sillä on varmaan aika paljon poikkeavat elämänarvot ja huumorintaju, ja näin ollen sen sanomiset ei sua miellyttäny. Mun mielestä se oli hauska. Mut se on mun mielipide. Ei kaikki fiksut ihmiset oo mitään tosikkoja tiedemiehiä viitaten toho sun ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.
- 2+2
piupau kirjoitti:
Ihmisiä on moneen junaan kato. Sulla ja sillä on varmaan aika paljon poikkeavat elämänarvot ja huumorintaju, ja näin ollen sen sanomiset ei sua miellyttäny. Mun mielestä se oli hauska. Mut se on mun mielipide. Ei kaikki fiksut ihmiset oo mitään tosikkoja tiedemiehiä viitaten toho sun ei ihan Mensan jäseneltä vaikuttanut.
Vai oliks se sun mielestä ihan väkisin hauska kun on lesbo?
- piupau
2+2 kirjoitti:
Vai oliks se sun mielestä ihan väkisin hauska kun on lesbo?
No itseasiassa voin sanoo et hyvin harva lesbo mua miellyttää. Valitettavasti.
- Ja partansa.
Karvoituksesta puheenollen, milläs
nuo klanipäät karvansa leikkaa?- asdfghjkmnbvcqetioöb
Viidakkoveitsellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770