Moi... Mulle on alkanu tapahtuu jotai omituista.
Koulussa kun kaikki puhu painosta nii ihmettelin ku niitten mielestä 50 kg oli vähä alipainone 166centtimetriselle.
Ite painan sen alle 49kg eikä mua vaivaa mikää.
On vaa parempi mieli ku syön vähemmä :).
Syön päivässä Pilttipurkin, koulussa ostan välipalamyynnistä leivän ja jääkaakaon.
Ja iltapalan ja sen välipalamyynnin leivän/kaakaon on noin 14 tuntii.
Koska en syö kouluruokailus (en jaksa tapella asiasta).
Jos äiti tekee himas ruokaa nii sellai paistinpannun annoksesta noin 1½/4.
Ihmettelen vaan kun lääkärit sanoo et mun pitäs lihoo yms!
"Syö mitä ikinä haluut ja ei sun tarvii painoos kattoo!
Noin kaunis nuorineiti plaa plaa". MUTKU EN HALUU!
Mä en haluu tulla samallaiseks ku esim. TUKIANEN nykyää.
Mä haluun malliks, caitering/elintarvike tai hoito&sosiaalialalle.
Pidän ihmisistä siks hoito/sosiaalialalle esim. Päihde-alalle.
Sit tykkään laittaa ruokaa, siks catering/elintarvike alalle OMNIAAn kaksoistutkintoo tekemään haluun :).
Mite saisin noitte muitte päähän että oon ihan normi painonen,
ja haluun laihduttaa rauhassa. Oma on asiani ja inhoon sellasii läskei. :P
En haluu sellaseks vaan haluun olla niinku esim tää nainen = http://www.fropki.com/xlsetc/Rahul/2009/Sep/05/Models/model.jpg
Miks kaikki valittaa musta 166cm -48kg
6
322
Vastaukset
- ......
Voi kulta pieni, kai nyt itsekin tajuat, että on vähän ristiriitaista, että sanot ensin, että sua ei vaivaa yhtään mikään ja silti ilmoitat, että haluat vaan laihduttaa rauhassa. Onhan toi nyt ihan selvästi vähintään lievää anoreksiakehitystä, joka melko varmasti pahenee, jos siihen ei kukaan puutu. Turha siitä on kiukutella ja olla naama kurtussa, jos muut ihmiset yrittää puhua sulle järkeä.
- 48732243879
Mikä siinä on, että näiden palstojen vakioheitto on, että jos ihminen ei ole kuihtunut anorektikko, se on "läski"? Ihan niinkuin mitään välimuotoa ei olis olemassakaan. Oma painoindeksini on "huikeat" 19, mikä on varmaan palstan reinianojen mielestä ihan järkyttävän paljon, mutta voin sanoa, että olen peiliin katsoessani varsin tyytyväinen, todennäköisesti paljon tyytyväisempi kuin nää palstan pissikset, jotka itkee täällä "läskejään".
- Cathleen
"Painoindeksisi on: 17,4"
"Se tarkoittaa, että painosi on normaalia alhaisempi. Sinulla on suositukseen nähden alipainoa 3 kiloa."
Sanoo painoindeksi tiedoilla166cm/48kg.
Toivottavasti kirisit edes tuonne 51 kiloon, se näyttää nätiltä ja terveeltä. Enkä muutenkaan ymmärrä tätä ulkonäkökeskeisyyttä, koitetaan keskittyä tärkeämpiin asioihin. - Sonjasof
Hei! Suosittelen sellaista kirjaa kuin Lupa syödä / Gisela van der Ster! Itse olen juuri kuntoutumassa anoreksiasta. Kun laihdutin vähän, se vaihde jäi päälle. Se oli vuoden verran antoisaa! Mulle huomautettiin myös alhaisesta painosta, hakeuduin itse lääkäriin. Nyt kun olen lukenut tuota kirjaa, olen huomannut, että KAIKKI ajatukseni yms... ovat täsmälleen samanlaisia. Enkä ole aikaisemmin tiennyt koko syömishäiriöstä -lukemisen kautta pystyin myöntämään sairauden ensin itselleni. Tällä hetkellä painan 58 kg ja olen 164 cm pitkä. Ja kun tämän hetken valokuvista katson itseäni, en todellakaan ole lihava! Jos luusi alkavat loistaa ihosi läpi, olet todellakin liian laiha. Toivotan kaikille tsemppiä, jotka ovat kokeneet vähänkin samanlaista kuin minä!
- auttakaa mua !!
oon 14 vuotias tyttö ja pituutta löytyy 160cm ja painan 45kg ja mun on PAKKO laihtua oikeesti ! mulla on tosi huono itsetunto ja se kohenis jos laihtuisin ja mulla on sen taki masennus koska koen itteni läskinä. yritän jatkos ja oon ollu täs varmaan viikon syömättä. syön ehkä muroja ja kaksi ruisleipää joka päivä. onko sekin liikaa jos haluan laihduttaa? tein ittelleni treeniohjelman : maanantaina lenkki,tiistaina harkat,keskiviikkona lenkki,torstaina harkat,perjantai vapaa,lauantaina ja sunnuntaina harkat. mun ihannepaino olis 39kg ! auttakaa pliis !!
- normibody
40 kilonen on rumaa, miten se parantaa kenenkään itsetuntoa. Muodokas vartalo ja rutkasti hymyä, siitä pojatkin tykkää. Yrittäkää keksiä jotain muuta ajateltavaa kun ulkonäkö, hankkikaa joku keräilyharrastus tai jotai, rentoutukaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786