Mitä työnantajat ajattelevat tradenomista joka on valmistunut 29 vuotiaana? Onko sellainen kummastus? Vaikuttaako työnsaantiin kun yleensä tradenomiksi valmistutaan n. 25 vuotiaina?
Tradenomiksi valmistuminen 29 vuotiaana?
8
1410
Vastaukset
- 7+8
Itse mietin ihan samaa. Olen nyt keväällä valmistumassa tradenomiksi. Jos en saa töitä niin olen ajatellut jatkaa insinööriksi opiskelua. Tällöin olisin 28 vuotias valmistuessani.
Onko kellään kokemusta kahden amk tutkinnon suorittamisesta ja kuten aloittajakin kysyi niin minkälainen suhtautuminen työnantajilla on 30 lähestyviin työnhakijoihin kenellä ei kauheasti ole vielä työkokemusta?- 10+7
Itse tein saman 2 vuotta sitten. Ensin luin tradenomiksi (iso virhe), valmistumisen jälkeen kaikki mahdolliset työpaikat aivan surkeita (palkka) ja/tai 1000 hakijaa.
Siirryin suoraan lukemaan inssiksi, ja valmistun 30 vuotiaana.
Ainakaan minulla ei ole ollut mitään ongelmia harjoittelupaikkojen kanssa ja yksi työnantaja jo vihjasi mahdollisesta vakiduunista opiskelujen jälkeen. Lisäksi olen havainnut että työnantajat ovat arvostaneet tradenomin koulutustani vaikka ovatkin töissä insinööritoimistoissa.
- Haastattelu edessä
Ei teillä ole mitään hätää. Olen yli 40 ja valmistun tradenomiksi ensi jouluna. Etsikää harjoittelupaikaksi sellainen paikka mistä voisi saada työpaikan niin kynnys voi olla puolin ja toisin matalampi. Onnea työnhakuun!
- tohtorikoulutettava
Valmistuin tradenomiksi 41-vuotiaana, tradenomi (ylempi AMK) 48-vuotiaana, KTM 52-vuotiaana ja nyt olen kirjoittamassa ylintä opinnäytettä. Ei siis mitään kiirettä.
- Tradenomi2011
Olin 28-vuotias kun valmistuin tradenomiksi ja hyvin sain töitä. Tsemppiä!
- 183
Tuollaisella alalla on kaikki merkitys ihmisellä, ei papereilla! Ei ketään palkata koska se on ooh, tradenomi - mutta moni tradenomi palkataan koska se on hyvä työntekijä...
- kymppi
Ei opiskelu ole ikäkysymys, itse valmistuin 42 vuotiaana uuteen ammattiin ja hyvin on töitä löytynyt :)
- FM-trade