hellou olen kohta 14vuotias tyttö ja haluisin laihduttaa meinaa olen oikeesti pyöreä!
olen 163 pitkä ja painan 63kg!! Äiti sanoo että en saisi laihduttaa ja että olen hyvä se ei oo totta!! Harrastan urheilua 5kertaa viikossa,siis 5kertaa ja ei milläää painooo tipu:( niinjoo harrastan jalkapalloa ja käyn lenkillä.
Haluisin oikeesti laihduttaa koska mua sanotaa pyöreeks koulussa ja mun kundi kysy että oonko lihonnu kun istuin sen sylissä....oikeesti tarviin kipeesti apua..NIINJOO JA VIELÄ meillä syödään kotona tosi terveellissti.
ÄITI EI ANNA LAIHDUTTAA AUTTAKAA!
7
461
Vastaukset
- nii-in1
Treenaa himassa salaa.... Ei oo vaikeeta.
- 9+6
Millainen ruokavalio sinulla on? itse olen 13v ja tiputin painoa joku aika sitten jonkun 5-6 kiloa ILMAN liikuntaa rajoittamalla kalorit johonki 1000-1300 päiväs.
Mieti mitä se tekis liikunnan kanssa. :) - qseawd.
Joku mättää jos et laihdu jos noin paljon liikut&ja syöt terveellisesti.
- huvittavaa
Älä valehtele senkin teini :D lopeta hesellä syöminen ja karkkien naposteleminen mun kaverit pelaa futist viis kertaa viikossa ja niil on vittu sixbäckit :D ja laihduttamiseen ei tarvita vanhempien suostumusta , syö vaan vähemmin mitä vaan tarjotaan.
- tuttu juttu
Ei se riitä että urheilee ja syö terveellisesti pitää syödä myös vähän. Auttaisiko jos syö perunoita salaattia ja jauhelihaa yhteensä 900g edestä? Pitää syödä terveellisesti ja vähän. Älä syö ruokaa josta tulee heti nälkä. Syö semmosta ruokaa että tulee tuhti olo,muttei liian tuhti. Kannattaa sitten myös ehkä 3-5 päivässä syödä. Ite oon 140-143 on vähän mittauksesta aikaa ja painan 45 keskimäärin.
- Pieni vinkki
Voi ei rakkaat ystävät. Muistakaa että laihdutus voi hyvinkin riistäytyä syömishäiriöksi. (Minun tyttöystävälläni on anoreksia). Olkaa vain tyytyväisiä itseenne. Pieni pyöreys katoaa pituuskasvun myötä. Tietenkin jos on sairaaloisesti lihava niin eikö olisi terveellistä laihduttaa?
- Sekavaatekstiä.
Oottakaa että pituuskasvu loppuu. Liikuntaa jatkakaa, mutta syökää myös hyvin.
Äitini on sairaanhoitaja, joten luulisi hänen tietävän. (Aina kun en itse syö, hän epäilee että laihdutan.)
ÄLÄ LAIHDUTA ! Harrasta liikuntaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse964794Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1143932Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2113830Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1162239Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575771964Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.801356- 1321278
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.1651264En ymmärrä ateisteja!
Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???5241118- 531105