hellou olen kohta 14vuotias tyttö ja haluisin laihduttaa meinaa olen oikeesti pyöreä!
olen 163 pitkä ja painan 63kg!! Äiti sanoo että en saisi laihduttaa ja että olen hyvä se ei oo totta!! Harrastan urheilua 5kertaa viikossa,siis 5kertaa ja ei milläää painooo tipu:( niinjoo harrastan jalkapalloa ja käyn lenkillä.
Haluisin oikeesti laihduttaa koska mua sanotaa pyöreeks koulussa ja mun kundi kysy että oonko lihonnu kun istuin sen sylissä....oikeesti tarviin kipeesti apua..NIINJOO JA VIELÄ meillä syödään kotona tosi terveellissti.
ÄITI EI ANNA LAIHDUTTAA AUTTAKAA!
7
473
Vastaukset
- nii-in1
Treenaa himassa salaa.... Ei oo vaikeeta.
- 9+6
Millainen ruokavalio sinulla on? itse olen 13v ja tiputin painoa joku aika sitten jonkun 5-6 kiloa ILMAN liikuntaa rajoittamalla kalorit johonki 1000-1300 päiväs.
Mieti mitä se tekis liikunnan kanssa. :) - qseawd.
Joku mättää jos et laihdu jos noin paljon liikut&ja syöt terveellisesti.
- huvittavaa
Älä valehtele senkin teini :D lopeta hesellä syöminen ja karkkien naposteleminen mun kaverit pelaa futist viis kertaa viikossa ja niil on vittu sixbäckit :D ja laihduttamiseen ei tarvita vanhempien suostumusta , syö vaan vähemmin mitä vaan tarjotaan.
- tuttu juttu
Ei se riitä että urheilee ja syö terveellisesti pitää syödä myös vähän. Auttaisiko jos syö perunoita salaattia ja jauhelihaa yhteensä 900g edestä? Pitää syödä terveellisesti ja vähän. Älä syö ruokaa josta tulee heti nälkä. Syö semmosta ruokaa että tulee tuhti olo,muttei liian tuhti. Kannattaa sitten myös ehkä 3-5 päivässä syödä. Ite oon 140-143 on vähän mittauksesta aikaa ja painan 45 keskimäärin.
- Pieni vinkki
Voi ei rakkaat ystävät. Muistakaa että laihdutus voi hyvinkin riistäytyä syömishäiriöksi. (Minun tyttöystävälläni on anoreksia). Olkaa vain tyytyväisiä itseenne. Pieni pyöreys katoaa pituuskasvun myötä. Tietenkin jos on sairaaloisesti lihava niin eikö olisi terveellistä laihduttaa?
- Sekavaatekstiä.
Oottakaa että pituuskasvu loppuu. Liikuntaa jatkakaa, mutta syökää myös hyvin.
Äitini on sairaanhoitaja, joten luulisi hänen tietävän. (Aina kun en itse syö, hän epäilee että laihdutan.)
ÄLÄ LAIHDUTA ! Harrasta liikuntaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661367
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww721160EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 78822
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43668
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe23635- 29608