Ongelmani on, että tunnun saavan todella monesta ruuasta vatsanväänteitä ja turvotusta tai ainakin jompaa kumpaa. En voi syödä omenoita, oikeastaan mtn sitrushedelmiä, ruisleipää (tuntuu, että mitä vaalempihöttö leipä, niin sen parempi mun mahalle..) ja sitten myös 'laitosruuat' aiheuttavat heti aterian jälkeen melkeinpä samaa, eli maha turpoaa kuin raskaana olisin (olen normaalipainon alarajalla, hoikka) Eli laitosruuilla tarkoitan esim. sairaaloiden ja koulun ruokaa.
Kun itse kokkaan, ei yleensä tule tätä ongelmaa. Samoin myöskään esim. pikaruuan syömisestä ei tule näitä vaivoja. Kummallista, mikähän tuossa laitosruuassa tekee sen, ettei mahani pidä siitä? Sairaalassa olen töissä, niin tulee sen takia sen ruokia välillä syötyä, mutta enemmissä määrin pyrin omia eveitä tekemään..
Laitosruoka aiheuttaa turvotusta ja vatsanväänteitä, syy??:o
hillosipuli6
1
460
Vastaukset
- täälä myös vaivoja
Hei meillä on tyttärellä sama tilanne että tulee koulu ruuasta vatsa kipeäksi lähes joka päivä :( mitähän minun pitäs tehdä kun hän ei enään ole oiken kovasti millekään lämpimälle ruualle allergien vaan ne on noita hedelmä jutuja mille on kovastikin allerginen vielä :( joten ei pitäs olla mitään ? Olen silti mietinnyt että oliskos se jokin mauste ? Sitten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302846Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081837Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171810- 171424
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731340- 241255
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431248Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311028
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007