Ongelmani on, että tunnun saavan todella monesta ruuasta vatsanväänteitä ja turvotusta tai ainakin jompaa kumpaa. En voi syödä omenoita, oikeastaan mtn sitrushedelmiä, ruisleipää (tuntuu, että mitä vaalempihöttö leipä, niin sen parempi mun mahalle..) ja sitten myös 'laitosruuat' aiheuttavat heti aterian jälkeen melkeinpä samaa, eli maha turpoaa kuin raskaana olisin (olen normaalipainon alarajalla, hoikka) Eli laitosruuilla tarkoitan esim. sairaaloiden ja koulun ruokaa.
Kun itse kokkaan, ei yleensä tule tätä ongelmaa. Samoin myöskään esim. pikaruuan syömisestä ei tule näitä vaivoja. Kummallista, mikähän tuossa laitosruuassa tekee sen, ettei mahani pidä siitä? Sairaalassa olen töissä, niin tulee sen takia sen ruokia välillä syötyä, mutta enemmissä määrin pyrin omia eveitä tekemään..
Laitosruoka aiheuttaa turvotusta ja vatsanväänteitä, syy??:o
hillosipuli6
1
478
Vastaukset
- täälä myös vaivoja
Hei meillä on tyttärellä sama tilanne että tulee koulu ruuasta vatsa kipeäksi lähes joka päivä :( mitähän minun pitäs tehdä kun hän ei enään ole oiken kovasti millekään lämpimälle ruualle allergien vaan ne on noita hedelmä jutuja mille on kovastikin allerginen vielä :( joten ei pitäs olla mitään ? Olen silti mietinnyt että oliskos se jokin mauste ? Sitten .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847152Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik885341Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415130Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3013420