Mikähän nyt on tullut kun kone ei suostu avaamaan enää avi leffoja, tulee vain virhe ilmoituksia. Olen kokeillut eri playereillä, kaikissa sama juttu. mpg tiedostot se kyllä suostuu soittamaan. Missä kummassa on vika? Voiko joku virus tehdä tämmöistä?
kone ei suostu avaamaan
7
360
Vastaukset
- Quantum
Jos soittimet eivät suostu avaamaan niin vika on codekeissa. Mikä enkooderi koneessasi on?
- sama
Aikaisemmin on avit toimineet moitteettomasti.
- Quantum
sama kirjoitti:
Aikaisemmin on avit toimineet moitteettomasti.
Ymmärsin tuon. Mutta kun on olemassa 100 ja 1 tapaa jolla mikä tahansa tiedosto missäpäin tahans koneella (varsinkin Windowsissa) voi vahingoittua.
- sama
Quantum kirjoitti:
Ymmärsin tuon. Mutta kun on olemassa 100 ja 1 tapaa jolla mikä tahansa tiedosto missäpäin tahans koneella (varsinkin Windowsissa) voi vahingoittua.
No nyt sit riittää se kun vie hiiren avi tiedoston päälle ja klikkaa kerran eli ei edes tarvi kaksoisklikata. explorer.exe on havainnut virheen sen jälkeen näyttö rapsähtää ja kuvakkeet häviää työpöydältä hetkeksi.
- sama
sama kirjoitti:
No nyt sit riittää se kun vie hiiren avi tiedoston päälle ja klikkaa kerran eli ei edes tarvi kaksoisklikata. explorer.exe on havainnut virheen sen jälkeen näyttö rapsähtää ja kuvakkeet häviää työpöydältä hetkeksi.
EXPLORER.EXE-082F38A9.pf tuon niminen löytyi kun tein haun koneessa explore.exe nimellä
- Piru
sama kirjoitti:
EXPLORER.EXE-082F38A9.pf tuon niminen löytyi kun tein haun koneessa explore.exe nimellä
XP ja se yrittää avata leffaa jokskin thumbnailiksi ja codecci kun on päin kilin vit**** niin se kaatuu.
Asenna joku fddshow uudestaan, niin se saattaa korjata sen codecin - sama
Piru kirjoitti:
XP ja se yrittää avata leffaa jokskin thumbnailiksi ja codecci kun on päin kilin vit**** niin se kaatuu.
Asenna joku fddshow uudestaan, niin se saattaa korjata sen codecinAsensin uusiksi fddshown ja jo alkoi homma toimii!
Mutta miten ihmeessä se yleensä onnistui viottumaan?
Kiitti teille jotka jaksavat täällä auttaa ja neuvoa. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651586
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45498Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;187426- 26419