ketuttaa, mutta olet aivan huuhaa akka! Tämä menee eräälle kauas täältä. Olet ansainnut nämä vittuilut. Ei se mitään et tuntunut edes kovin hyvältä ja et todellakaan ole mikään erikoinen tai sitten on sen seudun tammoissa joitan häikkää. halutuin ja kaikkea..in your dreams. Onnea toivottavasti kukaan mies ei ota sinua alussa kovinkaan todesta. Paskanjauhaja.
T. Ei tullut.
sorppa
39
220
Vastaukset
- hahaahaa.
ime munaa.
- kun.
Iteppähän imit. hahhah.
- imin jo
kun. kirjoitti:
Iteppähän imit. hahhah.
tulevalta aviomieheltäni.
- kun.
imin jo kirjoitti:
Nopeasti sitä on jo kosittu. heheh. Voi tosin olla ettet ole hän. Hän on tai oli paskanjauhaja.
- kun.
imin jo kirjoitti:
Minulta taisit imeä pelkkää ureaa. hahah, anteeksi tämä. oivoi.
- minäkö paskanjauhaja
kun. kirjoitti:
Nopeasti sitä on jo kosittu. heheh. Voi tosin olla ettet ole hän. Hän on tai oli paskanjauhaja.
oletsä sä sitten sopinut tapaamisen sen huuhaa-akan kanssa irl?ja ei tullut?sensijaan tällä palstalla sovittuihin tapaamisiin ei voi luottaa.
- hahaaaa.-..
kun. kirjoitti:
minua kositaan aina!vituttaako?
- kun.
hahaaaa.-.. kirjoitti:
minua kositaan aina!vituttaako?
Jos jo parin kK:den päästä, niin saa kyllä olla päässä vikaa.
- Anonyymi
kun. kirjoitti:
Iteppähän imit. hahhah.
Jaa
- Moi mies
Katkeruuspalsta oi ollut sulle oikee osote !
- kun.
voi olla. Silloin on kyllä jotian pielessä, kun nauttii saada lytätä toinen henkisesti ja minulle ilmeisesti on suotu sekin kyseenalainen "lahja".
- et näe sitä itse
kun. kirjoitti:
voi olla. Silloin on kyllä jotian pielessä, kun nauttii saada lytätä toinen henkisesti ja minulle ilmeisesti on suotu sekin kyseenalainen "lahja".
Et sä kyllä tuossa nolaa ketään muuta kuin itsesi.
- kun.
et näe sitä itse kirjoitti:
Et sä kyllä tuossa nolaa ketään muuta kuin itsesi.
Ei kuule haittaa.
- joo ei varmaan
kun. kirjoitti:
Ei kuule haittaa.
tommosta sunlaista sontakasaa. >>>
- kun.
joo ei varmaan kirjoitti:
tommosta sunlaista sontakasaa. >>>
Vittuilu on taitolaji, ilmeisemmin. Oikeassa paikassa olla hiljaa ja taas toisessa osata iskeä se henkinenpuukko ja syvälle. heh.
- totta.
kun. kirjoitti:
Vittuilu on taitolaji, ilmeisemmin. Oikeassa paikassa olla hiljaa ja taas toisessa osata iskeä se henkinenpuukko ja syvälle. heh.
mutta muista tämä;joku iskee vielä sinuunkin sen henkisen puukon.se asia on varma.sääliä kai sinuakin pitäisi..
- kun.
totta. kirjoitti:
mutta muista tämä;joku iskee vielä sinuunkin sen henkisen puukon.se asia on varma.sääliä kai sinuakin pitäisi..
hahaah, mitä vittua sinä säälit, Säästä kuule säälit jollekkin muulle. biaatch.
- totta.
kun. kirjoitti:
hahaah, mitä vittua sinä säälit, Säästä kuule säälit jollekkin muulle. biaatch.
etsä osaa lukea?kirjoitin;sääliä KAI jne..mutta on tuossa yksi virhe,se,että joku on jo antanut maistaa sun sitä henkistä puukkoa,kun olet noin katkera.
- kun.
totta. kirjoitti:
etsä osaa lukea?kirjoitin;sääliä KAI jne..mutta on tuossa yksi virhe,se,että joku on jo antanut maistaa sun sitä henkistä puukkoa,kun olet noin katkera.
Heitellään sitten puukkoja takaisin. Kyllä ne siihen lihaan jää kiinni...heheh.
- totta.
kun. kirjoitti:
Heitellään sitten puukkoja takaisin. Kyllä ne siihen lihaan jää kiinni...heheh.
haluisitko,että rukoilen sun puolesta? niin ei tarvis aina kostaa?
- kun.
totta. kirjoitti:
haluisitko,että rukoilen sun puolesta? niin ei tarvis aina kostaa?
Mikähän pappi sinä luulet olevasi?
- totta.
kun. kirjoitti:
Mikähän pappi sinä luulet olevasi?
en minä ole pappi enkä myöskään varajeesus enkä myöskään luule mitään,mutta tuo sun vihasi syö sinut itsesi sisältä päin.jos et halua,että rukoilen,niin rukoile itse.
- kun.
totta. kirjoitti:
en minä ole pappi enkä myöskään varajeesus enkä myöskään luule mitään,mutta tuo sun vihasi syö sinut itsesi sisältä päin.jos et halua,että rukoilen,niin rukoile itse.
Tämä vittuilu on minun rukoilut. Nyt tehään syntiä..
- totta.
kun. kirjoitti:
Tämä vittuilu on minun rukoilut. Nyt tehään syntiä..
voi olla niinkin.jumala kyllä näkee sen,että sulla on pahaolo..ja siksi piruilet,ehkäpä sitä ei luetakkaan sulle synniksi sen takia.mene ja tiedä.
- kun.
totta. kirjoitti:
voi olla niinkin.jumala kyllä näkee sen,että sulla on pahaolo..ja siksi piruilet,ehkäpä sitä ei luetakkaan sulle synniksi sen takia.mene ja tiedä.
Taitaa tällä hetkellä olla silmän alla sen alakerran herran kanssa.
- totta.
kun. kirjoitti:
Taitaa tällä hetkellä olla silmän alla sen alakerran herran kanssa.
voi olla,mutta minä menen nyt kuitenkin muihin maallisiin asioihin.eikä minun olisi pitänyt edes käväistä näillä palstoilla.oppia ikä kaikki.hyvää maaliskuun jatkoa tuntematon.
- kun.
totta. kirjoitti:
voi olla,mutta minä menen nyt kuitenkin muihin maallisiin asioihin.eikä minun olisi pitänyt edes käväistä näillä palstoilla.oppia ikä kaikki.hyvää maaliskuun jatkoa tuntematon.
Joo jatkoja elämääsi, pässi.
- Oma vika
kun on niin tyhmä että sekoo kehen vaan.
- kun.
Todella tyhmä. Välillä ihan fiksu.
- ei tommonen
kun. kirjoitti:
Todella tyhmä. Välillä ihan fiksu.
sunlainen voi ikuna olla fiksu.
- kun.
ei tommonen kirjoitti:
sunlainen voi ikuna olla fiksu.
Ei tarviskaa. Mahdollisimman vittumainen ja kylmä.
- Paskanjauhaja.
olet aivan huuhaa akka!
- Ent. "Sorppa"...
Vejä kuule käteen...sussa taitaa olla itessäs jotain känää vaan.
- kun.
Vejän vejän, mutta nyt ei tee mieli vejää.
- Et pääse irti?
Ap näyttää kovastikin välittävän naisesta, ei hän muuten täällä törkeyksiä huutelisi. Tais tulla jätetyksi poloinen. Jos oikeasti ei välitä ei sitten välitä edes törkeyksiä huutaa!
- kun.
Ei välittänyt ja törkeä oli.
- Taas joku
Nainen ja mustasukkainen provojaan tehtailee.
- talviloma kouluissa
nainen? vtut, joku alaikäinen leikkii isoa poikaa
- kun.
Koulut ovat tältä pojalta jo taakse jäänyttä elämää. Ei sovi minulle oppia asioita muiden suusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h603679- 473679
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062841Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv512569Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541973Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151639Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p211609- 321503
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061317- 1801261