Olen käynyt ammattikoulua melkein vuoden (eli ykkösvuoden opiskelija) ja haluaisin tehdä yhteishaun uudestaan (henk. syistä) ja vaihtaa koulu/alaa. Niin miten laitan hakuun että olen opiskellut vuoden tätä omaa alaa amiksessa? Jos vaihtoehdot ovat :
"Perusopetuksen oppimäärä
Perusopetuksen osittain yksilöllistetty oppimäärä
Perusopetuksen yksilöllistetty oppimäärä, opetus järjestetty toiminta-alueittain
Perusopetuksen pääosin tai kokonaan yksilöllistetty oppimäärä
Oppivelvollisuuden suorittaminen keskeytynyt (ei päättötodistusta)
Lukion päättötodistus, ylioppilastutkinto tai abiturientti
Ulkomailla suoritettu koulutus"
vai pitääkö mennä opolle puhumaan miten teen jne?
Yhteishaku apua!
Nuorihukassa
3
188
Vastaukset
- mene opolle puhumaan
se neuvoo. Jos kyse on eri koulutusalasta samassa amiksessa, et välttämättä tarvi koko yhteishakua!
jos oot käyny vaa yhen vuoden koulua nii kyl sä haet perusopetuksen oppimäärällä.
- Kids turpaan juva
Tuu juvalle ni mä neuvon vitun kid
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874168Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283137No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11770