Onko jollakin muulla Elisan käyttäjällä ongelmana sähköpostipaqlvelimen "kaautuminen" sopivasti tärkeitä sähköposteja lähetettäessä.
Näin on käynyt minulle useasti. Elisalta ei saa ongelmaan mitään vastausta, ongelma esiintyy ainoastaan sähköpostin lähetyksessä ja kestää yleensä viikkoja.
Entä muilla palvelun tarjoajilla po ongelmia?
Palveluntarjoajan vaihtoko auttaisi.
Elisan sähköpostipalvelu
7
123
Vastaukset
- mpliK5
Mitä sähköpostiohjelmaa käytät? Onko Wlan käytössä?
- kasi-alma
Käytätkö elisan postia selaimella vai erillisellä sähköpostiohjelmalla. Huomaa jälkimmäisen tapauksessa että Elisalla on portti 25 kiinni joten pitää käyttää toista porttia. Tuossa ohje Thunderbirdille
http://www.elisa.fi/asiakaspalvelu/2000.15/sahkopostitilin-luonti-mozilla-thunderbird-3-1-ja-uudemmat/ - jorvaa
Käytössä outlook express Wlan ei käytössä
- mpliK5
Kannatta ensin kokeilla suojaamatonta yhteyttä.
SMTP palvelimeksi smtp.kolumbus.fi ja portti 25
SSL suojatun postin asetukset ovat vastaavasti
smtpa.kolumbus.fi ja portti 465
lisäksitarvitaan käyttäjätunnus ja salasana
- 24-24-24
Kannattaa lopettaa ko. s-postin käyttö, jos se ei suju.
- ukkoslintu .
Mulla ollut myös ongelmaa viime päivinä Elisan postin lähetyksessä, smtpa ja 465 porttina. Oletan että joku Elisan päivitys on yhtäkkiä kehittänyt ongelman? Käytössä Thunderbird s-postina.
mpliK5, mitä tarkoitit ohjeellasi - lähtevän postin asetukset muutetaan smtpKsi ja portti 25? Ja muka toimii?- mpliK5
smtp.kolumbus.fi ja portti 25 on salaamattoman lähetyksen asetukset. Sitä kannattaa kokeilla mikäli salattu takkuaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135253
- 675054
- 904114
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753610Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603198- 432791
- 152297
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521914- 401790
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628