Onko tuoreeltaan kävijöitä?! Entäs lentoyhtiö Jet Time, onko kokemuksia?!
Kiitos asiallisista kommenteista :)
Corona Blanca Playa del Ingles?!
7
1051
Vastaukset
- basura, ei kirj.
Tultu pari vkoa sitten. Huoneistot melko kulahtaneita. AM ottaa nykyään kolmesta ylimmästä kerroksesta lisämaksua. Niissä on ilmainen taulu-TV, maalisutiakin jossain hieman heiluteltu. Ei mitään erikoista. Uima-allas lämmitetty ja peitetään iltaisin.
Ensi talvikaudella ei enää AM:lla. Apollolta löytyy. Myyvät nyt näitä ylempien kerrosten huoneistoja oikein superior nimikkeellä.
Ystävällinen ilmapiiri.
Suomalaiset joutuvat helposti kadunpuoleisiin huoneistoihin, joihin aurinko paistaa vain aamupäivällä.
Jonkun verran liikenteen melua, sekä alkuyöstä melua Plazalta.
Paljon vakikävijöitä Hollannista ja Suomestakin, ainakin AM:n aikakaudella. - Ensi syksynä muualle
Ei lisättävää edelliseen paljonkaan. Joulukuussa olin 3 viikkoa, mutta ensi syksynä joku toinen hotelli. Nyt käydessäni ei allas ollut lämmitetty koko aikaa, ja melu kuului jopa minua häiriten (vaikka reissannut olen, en niuhota). Lentoyhtiö on vieras.
- mie11
Kiitos vastauksista. Apollomatkoilta katsoinkin ja huomasin että Finnair ei enää lentoyhtiönä. Tuo melu tässä pelottaakin, jos ei pysty nukkumaan. Vaikeata on!
- mie11
Uudelleen kuulutan Corona Blanca Inglesissä, onko tuoreita kokemuksia?! Olisi mukava kuulla kokemuksia. Myös tuo Apollomatkojen valitsema Jet Time lentoyhtiö kummastuttaa?! Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. Suunnitelmissa ensi syksynä kyseiseen hotelliin meno 2 viikoksi :)
- UHham
Melua jokaisessa keskustan hotellissa on kaduilta ja baareista jonkinverran. Olen ollut Corona B:ssa(kin) 2-3 kertaa (viimeksi jouluk) ja viittaan edellisiin vastaajiin. Jos haluat hiljaisempaa, niin silloin lähemmäksi rantaa. Esim Amazonas, Guinea (kokemusta on), tai sitten Ifa tms linja-autoaseman lähellä. Satelliitti kartta antaa vinkkejä. Entä Yombon takana bungalow-alueelle - kerran olin Tucanesissa(?) 150 m Yombosta, oli minulle liiankin rauhallinen, mutta viihtyisä. Onnea löytämiseen mieleinen
- Guinea
UHham kirjoitti:
Melua jokaisessa keskustan hotellissa on kaduilta ja baareista jonkinverran. Olen ollut Corona B:ssa(kin) 2-3 kertaa (viimeksi jouluk) ja viittaan edellisiin vastaajiin. Jos haluat hiljaisempaa, niin silloin lähemmäksi rantaa. Esim Amazonas, Guinea (kokemusta on), tai sitten Ifa tms linja-autoaseman lähellä. Satelliitti kartta antaa vinkkejä. Entä Yombon takana bungalow-alueelle - kerran olin Tucanesissa(?) 150 m Yombosta, oli minulle liiankin rauhallinen, mutta viihtyisä. Onnea löytämiseen mieleinen
Miten Guineassa sijoittuvat kaksiot/kolmiot? Olemme menossa sinne maaliskuussa ja kaikki tieto hotellista kiinnostaa...
ps. Tripadvisor luettu :-)
- mie11
Kiitos UHham infosta. Pitää vielä miettiä, onhan tässä aikaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.922147Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin
Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n422105Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi501845Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan751370- 861261
Kastaa ja upottaa on eri sanat
Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan2191151Uskomatonta touhua!
Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki311080Oliko se oikeasti epäselvää
sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men561023- 67946
Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?
Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.285910