Corona Blanca Playa del Ingles?!

mie11

Onko tuoreeltaan kävijöitä?! Entäs lentoyhtiö Jet Time, onko kokemuksia?!
Kiitos asiallisista kommenteista :)

7

1051

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • basura, ei kirj.

Tultu pari vkoa sitten. Huoneistot melko kulahtaneita. AM ottaa nykyään kolmesta ylimmästä kerroksesta lisämaksua. Niissä on ilmainen taulu-TV, maalisutiakin jossain hieman heiluteltu. Ei mitään erikoista. Uima-allas lämmitetty ja peitetään iltaisin.
      Ensi talvikaudella ei enää AM:lla. Apollolta löytyy. Myyvät nyt näitä ylempien kerrosten huoneistoja oikein superior nimikkeellä.
      Ystävällinen ilmapiiri.
      Suomalaiset joutuvat helposti kadunpuoleisiin huoneistoihin, joihin aurinko paistaa vain aamupäivällä.
      Jonkun verran liikenteen melua, sekä alkuyöstä melua Plazalta.
      Paljon vakikävijöitä Hollannista ja Suomestakin, ainakin AM:n aikakaudella.

• Ensi syksynä muualle

Ei lisättävää edelliseen paljonkaan. Joulukuussa olin 3 viikkoa, mutta ensi syksynä joku toinen hotelli. Nyt käydessäni ei allas ollut lämmitetty koko aikaa, ja melu kuului jopa minua häiriten (vaikka reissannut olen, en niuhota). Lentoyhtiö on vieras.

• mie11

Kiitos vastauksista. Apollomatkoilta katsoinkin ja huomasin että Finnair ei enää lentoyhtiönä. Tuo melu tässä pelottaakin, jos ei pysty nukkumaan. Vaikeata on!

• mie11

Uudelleen kuulutan Corona Blanca Inglesissä, onko tuoreita kokemuksia?! Olisi mukava kuulla kokemuksia. Myös tuo Apollomatkojen valitsema Jet Time lentoyhtiö kummastuttaa?! Kiitos asiallisista vastauksista jo etukäteen. Suunnitelmissa ensi syksynä kyseiseen hotelliin meno 2 viikoksi :)

• UHham

Melua jokaisessa keskustan hotellissa on kaduilta ja baareista jonkinverran. Olen ollut Corona B:ssa(kin) 2-3 kertaa (viimeksi jouluk) ja viittaan edellisiin vastaajiin. Jos haluat hiljaisempaa, niin silloin lähemmäksi rantaa. Esim Amazonas, Guinea (kokemusta on), tai sitten Ifa tms linja-autoaseman lähellä. Satelliitti kartta antaa vinkkejä. Entä Yombon takana bungalow-alueelle - kerran olin Tucanesissa(?) 150 m Yombosta, oli minulle liiankin rauhallinen, mutta viihtyisä. Onnea löytämiseen mieleinen

• Guinea
        UHham kirjoitti:

Melua jokaisessa keskustan hotellissa on kaduilta ja baareista jonkinverran. Olen ollut Corona B:ssa(kin) 2-3 kertaa (viimeksi jouluk) ja viittaan edellisiin vastaajiin. Jos haluat hiljaisempaa, niin silloin lähemmäksi rantaa. Esim Amazonas, Guinea (kokemusta on), tai sitten Ifa tms linja-autoaseman lähellä. Satelliitti kartta antaa vinkkejä. Entä Yombon takana bungalow-alueelle - kerran olin Tucanesissa(?) 150 m Yombosta, oli minulle liiankin rauhallinen, mutta viihtyisä. Onnea löytämiseen mieleinen

Miten Guineassa sijoittuvat kaksiot/kolmiot? Olemme menossa sinne maaliskuussa ja kaikki tieto hotellista kiinnostaa...
        ps. Tripadvisor luettu :-)

• mie11

Kiitos UHham infosta. Pitää vielä miettiä, onhan tässä aikaa :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe