Eli oon kohta 10 vuotta(toukokuussa) ja tyttö. Mua on kiusattu 1luokasta asti ja en edes tiedä miksi. Menin 1luokalle rantsulle eli rantavitikan peruskouluun ja sitten me muutettiin koskenkylään ja menin koskenkylänkouluun ja sieltä sain kamuja paljon. Sitten äiti eros yhestä janista ja se oli hyvä juttu. Menin takaisin rantsulle niin oli kakkos luokka ja kun menin kolmoselle niin halusin muutta sodankylän sattaseen isän luo ja menin sattasen kouluun ja mua alettiin kiusaamaan! En halunnut puhua kellekkään siitä mutta kerroin isille ja se kerto opettajille! Se ei loppunut siihen joten aloin miettiä karkaamista tai itsaria!!! Sain kaksi kaveria sieltä ja nyt asun sattasessa!!
mitä teen kun kiusataan ja on vaan kaks kamua?!!
10
110
Vastaukset
- Emotyttö_01
Miten sua kiusataan? Ja itsari ei ole koskaan ratkaisu, vaikka siltä tuntuisi. Mua on kiusattu nyt noin 4 vuotta ja syrjitty. Tiedän, että se tuntuu pahalta, mutta siitä huolimatta olen jatkanut elämääni. Nyt olen kiitollinen, että en tehnyt itsaria, koska elämäni on alkanut mennä vähän parempaan suuntaan. Ja karkaamista en todellakaan suosittele, koska ensinnäkin vanhempasi voisivat soittaa poliisille, toiseksi sinun olisi palattava takaisin, ja kolmanneksi, että tuskin kukaan kavereistasi suostuu tarjoamaan sinulle katon pään päälle ja ruokaa tosi pitkäksi aikaa.
Mutta joo, miten sua kiusataan? Olisi helpompi auttaa :)- kaukanamuista
sanottu rakkausjuttuja haukuttu l ä s k i k s i ykkösellä ja kakkosella syrjitty
- sali_va
Heippa!
Tiedän tunteesi ja pahanolosi, mutta älä kuitenkaan harkitse itsemurhaa!
Sinulla on kaksi kaveria, vietä heidän kanssa paljon aikaa ja tehkää kivoja asioita yhdessä. Onko sinulla joku kiva harrastus? Keskitä energiaasi siihen, tai aloita joku harrastus, sitä kautta voit saada uusia kavereita myös!
On hienoa jos pystyt puhua isällesi asioista ja hän tukee sinua. Jos sanon sinulle että pyri ajattelemaan positiivisiä asioita kuten kahta ystävääsi, tiedän sen olevan vaikeaa. Tiedän ettei se helpota niin kauan kuin sinua kiusataan, mutta kehotan silti keskittämään energian kavereihisi ja niihin asioihin joissa olet hyvä, oli se sitten piirtäminen, tanssiminen, kirjoittaminen tai vaikka ihan vaan juokseminen.- kaukanamuista
KIITOS TUOSTA JA NYT VOIN VARMAAN TEHDÄ JOTAIN MUUTA KUIN ITKEÄ!!!! KIITOS TOSI TOSI TOSI PALJON VINKEISTÄÄ!!!!!
- vittuootruma
No vittuku valitat kokoaja joka asiasta, joten ihan oikee että sua kiusataan saatanan nulikka
- ....................
Opettajien pitäisi puuttua kiusaamiseen. Mitä jos vielä sanoisit opettajalle kiusaamiseista? Hän voisi puhua siitä kiusaajille ja heidän vanhemmilleen. On hyvä että olet puhunut siitä isäsi kanssa. Voit jutella hänelle siitä, ja myös kavereillesi voit puhua. Puhuminen voi helpottaa oloa.
Kiusaaminen on tyhmää, ja kiusaajilla voi itsellään olla ongelmia esim. itsetunnossa, tai he vain haluavat saada valtaa koulussa, koska pelkäävät itse jäävänsä yksin. Onneksi sinulla on kaksi kaveriasi ja voit tehdä heidän kanssaan kivoja juttuja, niin tulee parempi mieli.
Karkaamisesta ja itsemurhasta ei ole mitään hyötyä, mutta toisille puhuminen ja kivat harrastukset auttavat. Muista, että vaikka sinua haukuttaisiin läskiksi tai syrjittäisiin, niin se ei tarkoita, että sinussa olisi jotakin vikaa, tai että olisit jotenkin huonompi ihminen. Kaikkia ihmisiä pitää yrittää kohdella hyvin, vaikkei heistä niin pitäisikään. Ketään ei saisi kiusata missään tapauksessa.
Kiusaaminen tuntuu pahalta, mutta muista että sinä olet silti hyvä tyyppi. - Your mama
Hakkaa ne.
- vittuootruma
Tommone huora ei sääliä tarvii
- sampsaoos
eivittu mage :DDDD
- kaukanamuista
ei vittu ootte tyhmii ku ette tajuu mikä on hätänä haistakaa paskaaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial221801Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1561789Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3481528Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2111133Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221128- 1441128
- 285995
- 11985
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt4969Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks49928