Hämmästyin luettuani makuja-kahvitestin. Myös iltalehden kahvitestin tulos yllätti.
Taitaa olla "makuasioita".
Mielipiteitä kahvitesteistä.
22
153
Vastaukset
Mitä lehteä enimmäkseen haluat mainostaa?
H.- kahvi on hyvää
testi oli mielestäni omaa makua vastaava, ja olen jo aiemmin huomannut, et ei aina kallein ole parasta...
- .....
Kyllä paketin ulkonäkö vaikuttaa. Jos saisin jotain halvempaa merkkiä sokkona ja voisin vertailla, saattaisin pitää enemmän halvasta kauppojen oman merkin kahveista. Niissä on aika ruma pakkaus, sekin saa tunteen että kahvi on halpaa ja halvan makuista.
- Pirre*
Ai, empä ole lukenut, mutta kerropa mikä niissä yllätti?
P.s. pidän kahvista, ja yleensä ostan valtion päämiestä tai juhlavaa :)- Yks kiva mies
Toisen testin voitti *IR**A. No minä tykkään kyllä.
Pirre !
Olit 100. Suomen suosituin koirannimilistalla. - Pirre*
Yks kiva mies kirjoitti:
Toisen testin voitti *IR**A. No minä tykkään kyllä.
Pirre !
Olit 100. Suomen suosituin koirannimilistalla.:D kiva..kiva ..hau hau!
- Täysvilli poikamies.
Pirre* kirjoitti:
:D kiva..kiva ..hau hau!
Tse tse tule käymään munkin luona juhlaka...hvilla ;) Mokkaa et saa mutta vaalea paahto kyllä.
- meeriamanda
Moccaa juhlavasti - siitä ei maku häviä ;))
Viisasteluna nimi ettei mainostajan kyselijä pääse näpäyttämään.;/"meri"
Järvi on paikkasi ja juomasi.
Rakenna sinä siellä filtterilläsi mokkainen tavoitteesi. :)
Sanonko minne?
H.- Juhlista jaloin
Ihmettelen ,minne ne sen maun hävittivät.
Minäkin olen juhlava. - meeriamanda
hunksz kirjoitti:
"meri"
Järvi on paikkasi ja juomasi.
Rakenna sinä siellä filtterilläsi mokkainen tavoitteesi. :)
Sanonko minne?
H.Sano..sano kun noin mielesi tekee :D
meeriamanda kirjoitti:
Sano..sano kun noin mielesi tekee :D
"amanda"
En mie osaa, siitä on niin kauan, kun viimeksi hämärissä silmät tummuivat.
H.
- ...
Juon vain vähän kahvia.
Syynä maku, suodatinkeittimillä ja näillä suomessa suosituilla kahvilaaduilla nyt ei kovin hääviä kahvia saa tehtyä. Xpresso ja muut "tiukat" kahvit maistuis paremmin ja pannukahvi tai perkulaattorilla tehty tietenkin mieluisampia. No, perkulaattori rikki, mutterikannu jossain missälie, kahvipannua en omista.
Vaan se intin petrooli kiinnostaisi, saakohan sellaista mistään. Aikanaan kylläkin epäilytti, liekö ollenkaan kahvia, mutta mun mielestä se oli kyllä hyvää ruskeaa ja kuumaa nestettä, maukasta.
=DW=- vai mitä se oli
Oliko siinä sitä kuuluisaa jarrua ?
- L - L
Sokkotestien tulokset eivät ole hämmästyttäneet minua sitten keppanan tulon kauppoihin.
Olimme avioituneen kaverin kotona kortilla ja keskustelimme asiantuntevasti eri 3-oluiden makueroista.
Koffin Kilta erottui humalontinsa vuoksi. Aura oli vetistä. Lahden Sininen persoonatonta jne. jne.
Kaverin vaimo kutsui meidät keittiöön jossa hän oli järjestänyt pöydälle 4 laisllista olutta ja kunkin kohdalle paperilapun merkintöjämme varten.
Ilmeisen kyllästyneenä vouhottamiseemme hän kehoitti meitä asiantuntijoina merkitsemään kunkin lasin kohdalle sen sisältämän olutmerkin.
Useiden maistamisten ( älkää huomauttako epähygieenisyydestä) ja neuvottelujen jälkeen saimme aikaan yhteisen rivin.
En muista enää riviämme mutta erot olivat selvät kunnes rouva ilmoitti kaikissa laseissa olleen Lahden Sinistä.
Tuon jälkeen en ole väitellyt suurpanimoiden lagereiden eroista vaan juonut sitä millä juomanlaskija on halunnut lasin täyttää.
Kahvin valinnassa minulla on kaksi, valintaan vaikuttavaa tekijää.
Hinta ja tumma paahto!
Nyt on menossa Lidlen tummapaahtoista jota terästän 1/3 osalla Kuubasta tuomaani oikeasti tummapaahtoista ja aromikasta.
1/3 kuumaa, punaista maitoa ja loput tuota "yhdistelmäkahviani" hyvin vahvaksi keitettynä.
Kohta kuuba loppuu. Jatkosta en tiedä. - iso aukusti
Mitä siinä testissä sanottiin?
Ei kovin paljon aukene tämä aihe, eikä voi kommentoida makunsa tai testin puolesta kun aloittaja ei avaa aihettaan.
Kahvi on asia josta mielelläni keskustelisin? - aloittaja3
1 Pi****
2 Sal***
3 K*LT*K*T - parastapannusta
Kullekin mieleisintä oma pöönävellinsä, vaikka vierailta tippuisi kauhun kyyneleet sitä juodessaan.
Kyllä J.M. on meille parasta. - mimmimummi*
Mielestäni kahvitestit .. viinitestit amatöörien keskuudessa ovat kiinni ajankohdasta.. mielialasta..tunnelmasta..yms..
Asiantuntijat osaavat analysoida asiaa paremmin...heillä kehittynyt makuaisti...ja tuntemus asiaan.. mutta mielenkiintoisiahan tällaiset testit ovat ..ja jopa hupijuttujakin.. - 4 kupillista/pv
Suomen Erikoiskahviyhdistyksen Baristamaajoukkue teki iltapäivälehden testin ja tulos on aika lailla erillainen.
Testissä oli 10 merkkiä ,joista kuusi kauppojen omia tuotemerkkejä. - 4 kupillista/pv
Maajoukueen testin voitti
R*******W - Hyshys....
Lisäys: ja " Ju-mO " oli neljäs.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3244243Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1352385Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822026- 1411521
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!401028Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein136986- 26967
- 77959
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337901Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8877