Sitä paitsi se ällö mies

jos sen takia menit

vaan tunki siihen, luuletko sä tosissas että mulla sellasen kans olis yhtään mitään???

7

173

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyi hitto sinua

Joo älä yhtään yritä. Kyllä sinulle kelpaa mikä tahansa ällö vanha ukko, kunhan sillä on rahaa.

• Pääs soluttautumaan

Kenelle lienee viestisi. Ei minun elämään ainankaan kukaan pääse tuppautumaan ja varsinkin jos ilmenee että vaikeuksia tulee esm. parisuhde rintamalla ulkopuolisen johdosta kyllä siitä pitäis vetää johtopäätökset ja sanoutua totaalisesti irti mokomasta . Ja jos ei siihen kykene jostain ihmeellisestä syystä niin ei pidä ihmetellä jos välirikko tulee.

• Selityksiä pettämiseen

Gröhöm, nämä ovat juuri tekosyitä. Joku vaan nyt tunki mun päälle, niin oli pakko panna sitä. Jokainen osaa sanoa ei ja voisitko mennä pois. Myös fyysistä taktikkaa voi käyttää, tai lähteä itse pois.

• :' (

minulle joskus kävi siten, että juotettiin tyrmäys tai jotain ja taju lähti. Enkä halua edes tietää mitä mahdollisesti on tehty. Sen verran karmea ja traumaattinen tilanne oli, että menetin muistin seuraavaksi 5kk:si.

• Just joo

Ihan vaan kuule istuin hänen kanssaan ja olen sinkkku että en voisi edes pettää ketään.

• jaksamista sinulle
        :' ( kirjoitti:

minulle joskus kävi siten, että juotettiin tyrmäys tai jotain ja taju lähti. Enkä halua edes tietää mitä mahdollisesti on tehty. Sen verran karmea ja traumaattinen tilanne oli, että menetin muistin seuraavaksi 5kk:si.

Kuulostaa todella hirveältä. :( Kai olet saanut apua ja tukea noin ikävän ja traumaattisen asian käsittelyyn?

• :' (
        jaksamista sinulle kirjoitti:

Kuulostaa todella hirveältä. :( Kai olet saanut apua ja tukea noin ikävän ja traumaattisen asian käsittelyyn?

en.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      92
      2147
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      42
      2105
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      50
      1845
    4. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      75
      1370
    5. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      86
      1261
    6. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1151
    7. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1080
    8. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      56
      1023
    9. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      67
      946
    10. Miksi eduskuntatalon portaille sytyttään tänään 8 645 kynttilää?

Oikeus elämään ry järjestää lauantaina 21.3.2026 tapahtuman, jossa Eduskuntatalon portaille sytytetään 8 645 kynttilää.
      Luterilaisuus
      285
      910
    Aihe