En oikein tiennyt mihin aihe alueeseen tämä olisi kuulunut joten laitoin nyt tänne.
Olen 24-vuotias nainen. Minulla ei siis ole ilmennyt suoranaisesti mitään ihottumaa mutta viimeisten muutaman päivän aikana ihoni on kutissut todella paljon.
Olen kärsinyt kuivasta ihosta lapsesta saakka joten on tietty normaalia että ihoni varsinkin talvisin kutiaa.
Tämä kutina on kuitenkin ihan erilaista. Koko kehoa kutisee joka paikasta ja se on sellaista "kihelmöivää" kutinaa. Sellaista kun iholla kävelisi muurahaisia tai sellaista kun esim. hierot ilmapalloa vaikka kasvoihin ja ihoon tulee sähköisyyttä.
En myöskään koe ihoni olevan tällä hetkellä mitenkään kuivempi kuin yleensä, joten en usko että johtuu kutina nyt siitä.
Aamulla huomasin myös että kämmenselkiini oli ilmestynyt punaiset läiskät, ei mitään ihottumaa, niitä ei kutissut eikä niitä tuntenut päältä päin. Ihan vain väri oli muuttunut laikukkaan punaiseksi varsinkin kämmenselistä mutta myös jonkun verran käsistä ihan kyynärpäähän asti.
Minulla on kasvoissa poskessa noin 1cm läpimitaltaan oleva couperosa läikkä jota ei yleensä edes huomaa mutta nyt sekin on muuttunut aivan punaiseksi.
Mistä tällainen voisi johtua?
Outoa kutinaa ja väärimuutoksia
kutiava
0
89
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2410965- 408237
- 1265257
- 1433646
- 693568
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353524- 333157
- 552519
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352021- 281786