Heti alkuun pyydän anteeksi jos tämä kysymys on väärässä paikassa ja tämä ei ole vitsi.
Kysymyksessä on laihtuminen ja laihuus.
Ongelmana on se tosiseikka että olen 34V mies,pituutta 176cm ja painoa 52kg elikkä olen todella laiha mies. Haluaisin painoa lisäää mutta en pysty sitä syömisellä nostamaan.
Syön kunnolla rasvaisia ruokia ja en liiku pätkääkään mutta ei sitten millään paino nouse.
Vuoden alussa painoin sentään 58kg mutta nyt olen laihtunut 52Kg:loon. Tupakoin ja olenkin miettinyt lopettaa tämä paha tapa jos vaikka silläkin saisin painon nousemaan ja terveyshän se kaiken tärkein asia on.
Painoa haluaisin ulkonäön takia lisää jotta näyttäisin normaalilta enkä sairaalta,tuskin olen sairas mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Jos olen päivän syömättä,paino tippuu helposti 2-3kg,uskomatonta mutta totta.
ja uskokaa taikka älkää voin hyvin olla ulostamatta 1 viikon isoahätää,tämäkin varmaan liittyy tähän ongelmaan.
Intissä pystyin olla pask...matta kevyesti 3vk putkeen,mihin se kaikki häviää???
ja vielä kerran ,tämä ei ole vitsi
Olisko antaa hyviä vinkkejä,tuskin lääkäriin menen koska tämä on pelkästään ulkonäkökysymys
Paino ylös
4
450
Vastaukset
- huolestuttavaa
Sinuna kyllä varaisin ajan lääkäriltä, sillä toi tuntuu kyllä vähän jo liian nopealta aineenvaihdunnalta. Murrosiässä toi viel vois normaalii, mut sun iässä, en usko... Jotkut sairaudet mm kasvaimet tai suolistomadot voi kuluttaa energiaa. Jos muuten haluut ulostaa enemmän, kannattais ehkä kokeilla muutaki ku rasvaisia ruokia, mm kasviksia ja kuitupitoisia ruokia esim ruisleipää. Mieti lääkäriin menoa, saisit ainaki varmuuden terveydestäsi.
- Kukkakeppi
Kyllä mä vetelen niin kasviksia kuin ruisleipääkin ku viimeistä päivää.
Olen myös miettinyt sitä tosiseikkaa että joku sairaus on ,mutta olen ollut koko ikäni tälläinen laiha joten en usko että sairaus vaivaa mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ei tää nyt mikään maailman tärkein asia ole vaan olisi kiva olla vähän lihavampi mutta en tee tästä pakkomiellettä,kiitos kuitenkin vastauksesta - Komea Mies
Kukkakeppi kirjoitti:
Kyllä mä vetelen niin kasviksia kuin ruisleipääkin ku viimeistä päivää.
Olen myös miettinyt sitä tosiseikkaa että joku sairaus on ,mutta olen ollut koko ikäni tälläinen laiha joten en usko että sairaus vaivaa mutta eihän sitä koskaan tiedä.
Ei tää nyt mikään maailman tärkein asia ole vaan olisi kiva olla vähän lihavampi mutta en tee tästä pakkomiellettä,kiitos kuitenkin vastauksestaMinä suosittelisin kuntosaliharrastuksen aloittamista ja ravinnon proteiinipitoisuuden lisäämistä. Todennäköisesti pitäisit itsestäsi enemmän hoikan jäntevänä, kuin kukkakeppinä,jolla on kaljamaha.
- -Dee
Komea Mies kirjoitti:
Minä suosittelisin kuntosaliharrastuksen aloittamista ja ravinnon proteiinipitoisuuden lisäämistä. Todennäköisesti pitäisit itsestäsi enemmän hoikan jäntevänä, kuin kukkakeppinä,jolla on kaljamaha.
tota sun kuuluisaa attituudia. Hyvin menee hei. Jos on pakko olla noin pinnallinen, ni mikset suoaan tapa itseäs? Site sun ei tarvitsisi kärsiä toisten lihavuudesta. Ai, mutta olinpas mä tyhmä. Ethän sä ittees voi tappaa, sillon et vois olla marttyyri etkä julistaa ittees "komeeks mieheks". Sä taidat kuulua niihin jotka ajattelee et lihas korvaa puuttuvat aivot. No, se ei ole totta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",94043Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1423577Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/922243Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1421883- 1321866
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee371789Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1141472- 1381415
"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!551216Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1641155