eli joo, olen yläasteikäinen tyttö. Pienempänä minua kiusattiin, mutta viimeiset 3 vuotta olen ollut aina luokan suosituin. Vaihdoin koulua tänä vuonna, ja luokallani on yksi helvetin ärsyttävä ja ruma pikku nörtti. Hän on ihastunut minuun, ja kyylää kokoajan jne. Estin hänet facessa, kikissa yms kaikkialla.
Mutta en tiedä mitä tehdä, koska yleensä kiusaamistilanteet alkaa siitä, kun tämä nörtti ruiskuttaa vettä päälleni tai pitää omituisia ääniä tai jotain muuta ärsyttävää. Sitten yleensä rageen hänelle, jonka jälkeen usein potkaisen kumoon tai lyön jollain kepillä yms. Kiusaan häntä joka päivä, ja koko luokka vihaa häntä ja kiusaa myös, eikä hänellä ole yhtäkään kaveri, mutta mielestäni se on hänen oma vikansa kun ei yrittäisi olla normaalisti ihmisten ilmoilla. Muutenkin minulla menee helposti hermot ihmisten kanssa jotka ovat rumia/outoja/luusereita/syrjittyjä, ja koen tarvetta haukkua tai hakata heitä...
luulen että tämä johtuu lapsuuden traumoistani omassa elämässäni ja kiusaamisessani...
mutta niin, mitä minun pitäisi tehdä? En haluaisi olla kiusaaja, koska koen helposti sympatiaa ihmisiä kohtaan, mutta en pysty olemaan kiusaamatta ihmisiä jotka ärsyttävät minua?!
Toivottavasti joku edes ymmärsi. Ja haukkukaa minua vaan niin paljon kun haluatte koska ette kuitenkaan oikeasti tunne minua.
olen kiusaaja. auttakaa.
6
181
Vastaukset
- botdf
Et ''pysty'' olemaan kiusaamatta. Pystytpä, ota itseäsi niskasta kiinni ja pidä se vitun turpasi kiinni. Mulla ei oo tippaakaan kunnioitusta sunkaltasille ihmisille, kiusaajille. Lapsuuden traumas tai se että sua kiusattiin ei anna sulle minkäänlaista oikeutta kiusata muita, oli ne millasia tahansa.
Ehkäpä sun kanttis kääntyä ammattiauttajan puoleen, sillä se että ''koet tarvetta kiusata rumia, outoja, luusereita ja syrjittyjä'' on aika sairaan kuuloista. Oot taas yks niistä ihmisistä jotka ei siedä mitään normaalista poikkeavaa, ei helvetti, jos toi ei oo samanlainen ku mä ja kaikki muut niin tottakaihan sitä pitää kiusaamaan ruveta! Hanki apua ja elämä.- juppe10222
Haista vittu paska! Et tunne tätä tyttöö henk.koht kuten en minäkään mutta järkee tuomita samantien ton takia !!!!! HANKI VITTU SAATANA ELÄMÄ
- Jääsydän maailmalle
Sinun kirjoituksesi perusteella olet itsesäälivä kerjääjä, silti itsekeskeinen. Ei kenellekään muullekaan ole mitään "tarkoitettu" ja "olemassa" tuosta vaan!
- jassuelina
Mulla oli toi sama tilanne, että minunkin luokallani oli ruma pikku nörtti, tyttö tosin mutta kumminkin ärsytti sen nolo käyttäytyminen ja opettajien lellikkinä oleminen ja jatkuva valittaminen. Hyvä että oot myöntäny ittelles olevas jonkinsortin kiusaaja, vaikka se vaikeeta onkin.... kokemusta on... Joo, itsekkin olin 1-3 luokkaan asti kiusattu, vasta 4luokalla aloin päästä suosioon ja muut hyväksy mut paremmin... Eli oikeastaan kiusatusta kiusaajaksi. Vaikka luullaan että kiusaaminen on sitä että on vain kateellinen jollekkin, se ei tarkota sitä aina. Ymmärrän tilanteesi, koita vaa hillitä itsesi, kyllä se siitä, vaikka kuinka ärsyttäviltä tyhmät ihmiset tuntuisivatkin! :) Hyvää kevättä sinulle
- Aurora
Luulisi, että kun olet itse ollut kiusattu, niin tiedät, kuinka ikävää se on. Luuletko, ettet itse voisi ärsyttää jotakin muuta jollain tavalla. Jonkun mielestä voisit esim. olla "se pikku kovis, jolla ei oo parempaa tekemistä, kuin haukkua muita". Jos kiusaaminen tuotta sinulle itsellesikin pahaa oloa, voisit yrittää hillitä sitä.
- ressuthebaron
Aloittaja: Itselläni on ikävä kyllä lähes puolen vuoden kokemus siitä, että olin kiusaajana tahtomattani. Onnistuin lopettamaan sen, ja toivottavasti sinäkin voit. En osaa neuvoa miten, sinun vain pitää yksinkertaisesti ottaa itseäsi niskasta kiinni ja VAIN LOPETTAA SE. Niin minä tein, vaikka vaikeaa tekikin. Ja pyydä anteeksi siltä, jota kiusaat. Vaikka puhelimessa, numeron saat numeropalvelusta jos et sitä tiedä.
Monet ihmiset eivät itse tajua ärsyttävänsä muita, ja sen voi ilmaista muutenkin kuin kiusaamalla. Sinun on lopetettava tuollainen. Opettele hallitsemaan tunteesi. Niin minäkin tein. Niin on vain tehtävä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954