Kenellä Suomen Naisurhelijoista on parhhat perät?

pekkis

Manuela ei hullumpi
Mikaela Ingberg Tyydyttäväylätasolla
Taina Kolkkala liijan löysät perät
Johanna Halkoaho kauhee taka perse nätti kylläkin
Marjo Yli-Kiikka ei hullumpi
Hanna-Maria Seppälä panisi takaapäin mieluusti
Tiia Hautala Hyvä ikäisekseen
Heli Koivula-Kruger Ihanat perät
Johanna Manninen no jaa
Kirsi Mykkänen mykkä mikä mykkä

10

17944

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bosco!

Sini pöyry on parhaan näkönen kokonaisuus! Mutta jos tolta listalta pitää valita niin valintani on Manuela
      Ps. Pelkissä perissä Manuela vie voiton.

• typerää

kaikilla urheilijoilla on kuitenkin valtaväestöstä suuresti poiketen hyvät kropat. jännää miten kirjotustaidottomat ja luultavasti liikuntaa harrastamattomat edes viitsivät arvostella upeita naisia.. katsokaapa peiliin ja niihin pulkannaruihinne. lisäksi ehdotan että opettelisitte kirjoittamaan oikein suomenkieltä: yhdyssanat ovat olennainen osa sitä:)

• Sama
        typerää kirjoitti:

kaikilla urheilijoilla on kuitenkin valtaväestöstä suuresti poiketen hyvät kropat. jännää miten kirjotustaidottomat ja luultavasti liikuntaa harrastamattomat edes viitsivät arvostella upeita naisia.. katsokaapa peiliin ja niihin pulkannaruihinne. lisäksi ehdotan että opettelisitte kirjoittamaan oikein suomenkieltä: yhdyssanat ovat olennainen osa sitä:)

". lisäksi ehdotan että opettelisitte kirjoittamaan oikein suomenkieltä: yhdyssanat ovat olennainen osa sitä:"

esim. haisepahalle

parhaat perät on sillä manuelan siskolla.

Terveisin,Linnunluinen diskopoika

• oikaisija
        typerää kirjoitti:

... muuten EI ole yhdyssana. Suomenkielinen sen sijaan on.

• Jepu.
        typerää kirjoitti:

Tässä kun kielipoliiseiksi on ryhdytty, niin muistuttaisin vielä suurista kirjaimista lauseen alussa.

• porilainen

On ylivoimaisesti paras perse

• Koivula-Kruger

Aijaijai

eilen katselin kolmiloikkaa ja en edes huomannut /tajunut tulosta kun silmät solmussa katselin tätä kaunista naisihmistä.

Silmät erityisen kauniit ja kroppa kun täydellisyys. 10

• Halkoaho

Kyllä tällä daamilla on ihana takapuoli!!
      Just sellanen jota vois katella vaikka kuinka kauan ja takaapäin naiminen olis BUENO!!

• Johanna for ever

Tosta ei kyll ahteri parane.

• mutola

ihanan söpöt naiselliset kasvot...
      ja jos ne... mustista pitäis valita MARIA MUTOLA on ehdottomasti mun suosikki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      328
      5240
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      20
      2668
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1865
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1682
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      112
      1546
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      121
      1430
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1393
    Aihe