Mikä puhelin on hyvä?

Tyttö

Moikka, olen 14v tyttö ja etsin hyvää ja toimivaa puhelinta. Vaatimuksena olisi anroid, hyvä kamera, hyvä pelattavuus ja se että puhelimeen saa suojakuoret :) Olen katsonut Samsung Galaxy S11 ja Samsung Galaxy s3 puhelimia. Saa kertoa ovatko edelliset puhelimet hintansa veroisia! Hintahaarukka olisi 100-399 euroa. Muita merkkejä ja malleja saa ehdottaa! :) Kiitos avusta.

6

77

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarkentaisitko, että onko kyseessä SGS1 malli?

• Leo21v

Taitaa olla.

• Mutta noista SGS3 olisi paras vaihtoehto tosin se maksaa noin 460 euroa.

• ZTE U950

Ei nykypäivänä tarvitse 150€ enempää maksaa SGS3 tasoisesta puhelimesta.

ZTE U950 (tegra3 quad tehokkaalla gpu:lla) on tullut jo myyntiin ja maksaa vain $160. Se on yhtä tehokas ja spekseiltään ja testituloksiltaan vastaava kuin sgs3.

• ZTE U950 kirjoitti:

Ei nykypäivänä tarvitse 150€ enempää maksaa SGS3 tasoisesta puhelimesta.

ZTE U950 (tegra3 quad tehokkaalla gpu:lla) on tullut jo myyntiin ja maksaa vain $160. Se on yhtä tehokas ja spekseiltään ja testituloksiltaan vastaava kuin sgs3.

Kännykät kehittyy kovaa vauhtia ja puolen vuoden päästä esim tuo SGS3 hinta voi olla alle 300 euroa.

• uutta pukkaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      108
      4711
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3443
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2400
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      49
      1524
    5. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      36
      1423
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      38
      1246
    7. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      14
      1162
    8. 164
      1050
    9. On varmaan turn off

Mutta olen tosi kokematon.
      Ikävä
      27
      1048
    10. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen