...lapsia?Onko ikävöintisi kohteella? Miten suhtautuisit hänen lapsiinsa?
Onko sinulla
16
300
Vastaukset
- Ei ole
Eikä tule omia.Lapset on mukavia tai ainakin jollakin on.Kova paikka saada tietää olevansa tuhkamuna.Ainakin minulle oli ja on edelleen.
- Jos tuo sanomasi on
totta, niin onkohan liian tiukoissa farkuissa/housuissa syy?
- tsirptsirppp
no ei haittaa!! jos ne on jo isompia.
- En usko ainakaan
Ei sillä ole lapsia, eikä varmaan haluaisi lapsia, eikä sellaista kumppania, jolla niitä on.
- minulla ei
Ei ole lapsia ja tusin toisellakaan.
Vielä haluan jos niin säväyttää - On ja on :)
Tunnen hänen lapsensa. Kertovat kaikenlaista perheen sisäisistä asioista. Se on hyvä jarru.
- jaaaaaha!!!!!
tarhatäti se siinä korvat hörössä kuuntelee ihastuksensa/ rakastuksensa lasten kautta perheen sisäisiä asioita!!!!
- On...
ja on.Tahtoisin tutustua heihin..ja hänen tutustuvan omiini.Mutta ensin on jatkettava toisiimme tutustumista aina kun nähdään...ja toivottavasti törmätään tulevana lauantaina?jatketaan siitä mihin viimeks jäätiin.
- Kyllä on
On meillä molemmilla lapsia. Ja ihania ovat.
- ei haittaa
mulla ei, hänellä kai yks
- Minulla ei ole
hänellä on. Pidän lapsista kyllä, joten luultavasti pitäisin niistä hänenkin.
- Yksi mulla...
...ja yksi miehellä. Koska pidän miehestä, niin uskoisin pitäväni hänen lapsestaankin. Mielelläni tutustuisin.
- ei vielä
Ei ole vielä kummallakaan, ehkä sitten yhteisiä :)
- Mulla ei oo
Hänellä on.
Olisin onnellinen, että saisin olla heille jokin. Tykkään lapsista... - mikäpä siinä.
Ei ole itselläni. Hänen lapsensa olisivat ok. Sekä myös se ajatus että hän laittaa heidät elämässään etusijalle aina. Niin sen kuulukin mennä. Jos alkaa seurustella lapsellisen miehen kanssa täytyy kunnioittaa hänen perhettään sekä myös lasten äitiä.
- on ja ei
Hänellä (naisella) on, ainakin yksi. Minulla ei ole. Ei minua se haittaa, että hänellä on lapsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674331
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h684261Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112937Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv602810Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p212069Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.551992Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151679- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1101358- 1821286