Ei mulla sinänsä mitään tojoja vastaaan ole. Jokaine ajakoon millä haluaa, ei kuulu mulle, eikä muille kuulu millä minä ajan. Mutta nämä tojotyperykset ärsyttää, kaiken maailman papat ja viulut ja muut valehtelevat hörhöt, ja muiden merkkien palstoilla mellastavat tojoääliöt, jotka tulevat haukkumaan täysin lapsellisella tavalla muita merkkejä. Mut ittepä luotte tojotisteille tyhmän maineen sönkötyksellänne.
Mikä tojossa ärsyttää eniten?
6
111
Vastaukset
- Kuvaava kirjoitus,
jolla kerrot hyvin argumentein itsestäsi. Onnea valitsemallasi uralla.
- Corolla pappa
En ole haukkunut älä vääristele. Olen hyväsydämmisesti antanut ohjeita auton huolloille ja nuoremmille ohjeita auton valintaan. Nyt luulen että Toyotan kestävyys ärsyttää, ei ole ollut minulla mitään vikaa 40 vuoden aikana ja aina kerralla katsastukseta läpi kerta laakilla. Uutena kannattaa vaihtaa aina öljyt työstöroskien poistamiseksi ja 10000 välein. Katsastukseen kannattaa tarkastuttaa paikat ettei turhia jälkipuheita tule. Täällää vänkätään milloin mistäkin ja ainoita asiallisia kirjoittajia faktoinen on Kiala ja siinäkin taitaa totuus ärsyttää.
- Kiala ja kump.
Vai on Kiala rehellinen.. epäilen, että olet lähinnä Kialan toinen ilmentymä. Kiala nimimerkin alla provoillaan milloin milläkin autopalstalla roskaa kirjoittamassa ja vääristellään asioita minkä ehditään. Tämä jos jokin ärsyttää.
- 19,17
muulla niin väliä ole, kunhan pysyisitte omalla palstallanne ettekä häiriköisi provoilemassa muiden palstoilla. Ne teidän provotkin on täysin ala-arvoisia ja lapsellisia.
- Mehmed corollan kaasa
Terot
- jujuuy
keijot ja raimot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944293Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293233No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452350- 351358
- 10969
- 141948
- 6904
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12842Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11780