Huhtikuun aallot ?

lomalle

Toiveissa valkeat rannat, kirkas merivesi, ei isoja aaltoja, sateita mahd. vähän, elämää lähellä mutta ei kovaa hälinää, snorklauskohteet lähellä, kuntosali pitää olla...

Kertokaa, kiitos!

8

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 49049494

Eli jos haluat rauhallista,halpaa ja parhaat snorkkamestat lähellä -> Khao Lak

Ja salejakin löytyy joka makuun.

• paratiisi

ei yksikään noista pidä paikkaansa...koko Thaimaasta ei ko paikka löydy...mene Balille...siellä on....

• Tuedoksi vaan
        paratiisi kirjoitti:

ei yksikään noista pidä paikkaansa...koko Thaimaasta ei ko paikka löydy...mene Balille...siellä on....

Krabin provinsissa sijaitseva Koh Lanta.

• Touristte

Kuulemma Bali on pahempi rysä kuin Thaimaa.

• syksyllä mennään

oletko käynyt kun noin väität...minä olen molemmissa useita kertoja ja Balilla on upeinta mitä maailmassa voi olla...siellä on vielä melkoisen aitioita rantoja vrt joita ei enää taikkulassa ole....mutta ehkö on vain hyvä että pysytte pois.....jes jes

• Tiedoksi vain
        syksyllä mennään kirjoitti:

oletko käynyt kun noin väität...minä olen molemmissa useita kertoja ja Balilla on upeinta mitä maailmassa voi olla...siellä on vielä melkoisen aitioita rantoja vrt joita ei enää taikkulassa ole....mutta ehkö on vain hyvä että pysytte pois.....jes jes

Älä nyt viitsi puppua jauhaa Bali ei ole yhtään sen kummoisempi paikka kuin Thaimaakaan tiedoksi että Thamaasta löytyy saman lailla koskemattomia rantoja kuin Balilta,sitäpaitsi Bali on aussien suurin bailu kohde Aasiassa että se Balin rauhallisuudesta.Joidenkin on hirveän vaikeaa myöntää pettymystä itselleen kun etsii koko ajan jotakin eksoottista matkakohdetta ja maksaa matkasta kovan hinnan itse olen mmyöntänyt ystävillleni ja etenkin itselleni että Bali oli suuri pettymys.

• Snorklaamista ajatellen suosittelisin Ko Lipe -saarta, josta pääsee suoraan rannasta upeille snorklauspaikoille (ja kyllä, hiekka on valkoista ja meri kirkasta):
      http://www.minnethaimaassa.com/ko-lipe/
      Mutta koska toiveena olivat myös hyvät punttisalit, ei pieni saari taida olla oikea valinta. Niinpä peesaan ensimmäistä vastaajaa, joka suositteli Khao Lakia:
      http://www.minnethaimaassa.com/khao-lak/
      Sieltä löytyy sekä iltaelämää (Happy Snapper ja Rusty Pelican ovat mainioita baareja) että rauhaa (rannat pitkiä ja rauhallisia) ja punttiksia useista eri hotelleista. Snorklaamaan pääsee päiväretkille Ko Similanille, Ko Bonille ja Ko Tachaille, joilla vesi on kirkkainta, mitä Thaimaasta löytyy, näkvyys usein sellaiset 30 metriä. Sen sijaan Khao Lakin rannasta ei ole kauheasti snorklattavaa, mutta nuo päiväretkikohteet ovatkin sitten upeita. Antoisaa matkaa!

• lomalle

Hienoa! Kiitokset suuret hyvistä vinkeistä ja tiedoista! Vielä aikaa hieman tutkailla, mutta tuo Ko Lipe kuullostaa kyllä tosi hyvälle, vaikka sieltä jotain puuttuukin, myös Khao Lak. Jompikumpi sitten varmaankin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4108
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2921
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe