hei!
seurustelen viidettä kuukautta poikaystäväni (21v.) kanssa. Välillä hän on kuin unelma mutta välillä hän yksinkertaisesti kyllästyy minuun ja häntä alkaa ärsyttää kaikki minussa. Olemme eronneet nyt 2 kertaa tämän takia. Hän halusi pitää taukoa. Tauon jälkeen kaikki oli taas upeaa!!!! hän vannoi ettei enää jätä minua minkä lie vittuuntumisen takia mutta teki sen silti.
Olimme erossa kuukauden verran kunnes hän tahtoi minut takaisin. Mietin viikon ja suostuin kuitenkin.
Rakastan häntä niin paljon...mikä häntä vaivaa???!!! Mikä on meidän tulevaisuus? Hän sanoo että on oppinut virheistään ja ei löydä ketään upeampaa ja kauniimpaa kuin minä. Hän sanoo että tästä lähtien yritetään täysillä eikä luovuteta helpolla. Kaikki on nyt ollut tosi hyvin jo 2 kuukautta. Hän haluaisi muuttaa myös yhteen! KOmmentteja? siis järkeviä neuvoja?
mies saa kyllästymiskohtauksia
3
907
Vastaukset
- tyttö_x
Hei,
Kuulostaa ihan minun tarinaltani. Poikaystäväni käyttäytyi aivan samalla tavalla suhteemme alussa. Emme tosin koskaan eronneet kyseisestä syystä, mutta hän kyllä aina sanoi suoraan miten asiat oli eikä itsekkään tiennyt mistä se johtui ja minä tietysti aina loukkannuin. Nyt kun ollaan seursteltu 2 1/2 vuotta ja asuttu yhdessä 1 v niin asiat ovat toisin (toki kuvaan ovat astuneet eri ongelmat, eihän niistä ongelmista ikinä pääse). Ollaan kinnytty/rakastuttu oikeesti toisiimme niin tiedetään missä mennään. Ja ymmärtää että välillä tulee etääntymis kausia jotta voi kokea läheisyyttä. Kai se on sitten ainakin miespuolisille henkilöille tyypillistä seurustelun alkuaikojen epävarmuutta. Tosin kannattaa ehkä hieman itsekkin taktikoida että toinen ei ota itsestään selvyytenä ja ala pompotteleen. Tsemppii, kyllä se siitä... - tyttö-85
Mulla oli täysin sama ongelma mun poikaystävän kaa. Tää ongelma alko ku oltiin seurusteltu joku muutama kuukausi.
Mä yksinkertasesti rupesin ihmettelemään mun poikaystävän töykeetä ja epäystävällistä käytöstä mua kohtaan, ku me ei siis oltu riidelty eikä mitään. Kaikki pikkuasiatki mitä mä tein "väärin" ärsytti sitä ihan kauheesti. Eka kyselin siltä, että mikä sua vaivaa jne, mut vastaus oli vaan et ei mikään tai mua vituttaa. Sitte yks päivä tajusin ite kysyy siltä, että ootko kyllästyny muhun, niin se sano vaan että joo. Sillon must tuntu et mun koko maailma musertu siihen paikkaan. Ite rakastin omaa kultaani ihan kauheesti eikä mulla ollu mitään merkkiäkään kyllästymisestä.
No sitä rupes selvästiki heti vaivaa se et oli sanonu olevansa kyllästyny muhun. Se vaan pyyteli anteeks ja sano et ei se ehkä kyllästyny oo, mut jotain...
No me sit vähän juteltiin asioista ja se sano et se vaan haluis nähä kavereitansa enemmän. En mä tiiä rupesko se loppujen lopuks näkee niitä kavereitansa kuitenkaan yhtään sen enempää, mut nyt meil menee kuitenki tosi hyvin. Yhdessä ollaan oltu jo reilu vuos ja asutaanki saman katon alla. :)
Meiän tulevaisuus ainaki näyttää tosi valosalta yhessä. Uskon että teki pystytte puhumalla selvittää ton ongelman.
eipä tässä oikein mitään järkeviä neuvoja tullu, mutta halusinpa nyt kuitenki kertoo oman tarinani.
Kaikkea hyvää teille. :) - sahira79
Vika on selvästi se, ettei nuo kundit ole KYPSIÄ ARVOSTAMAAN SITÄ MITÄ OVAT LÖYTÄNEET!
Jättäkää tuollaiset omaan onneensa kokemaan ja elämään ja ennenkaikkea kypsymään ja iskekään itsellenne aikuiset miehet. Sillä lailla tuosta ongelmasta pääsee. Ette ansaitse tuollaista pomputtelua ja epävarmuutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989