A..

mitä jos?

En tiedä mistä tuulee, mutta on ihan sairas ikävä. Olen kyllä ajatellu sua aina aika ajoin ja sitä mitä meillä oli. Vieläköhän sä mietit mua? Kaikki jäi niin kesken.

Ja ah, mies kun näytät kyllä edelleen ihan törkeen hyvältä.

33

572

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä sulle
    • villivadelma

Minulla täsmälleen samat ajatukset ja niin on monella muullakin. Ajan kulku helpottaa ikävää hieman mutta suhde jää vaivaamaan pitkäksikin aikaa jos kaikki päättyi kuin seinään eikä saanut koskaan kuulla selitystä.

• ap.

Minä olen se joka pisti pisteen. Ja aikaakin on kulunut... Mutta silti... :)

• ap. on hot
        ap. kirjoitti:

Minä olen se joka pisti pisteen. Ja aikaakin on kulunut... Mutta silti... :)

mies-nainen

• mitä jos?
        ap. on hot kirjoitti:

mies-nainen

Olen nainen ja A.. on mies :)

• nooooh
        mitä jos? kirjoitti:

Olen nainen ja A.. on mies :)

yhteisnimimerkillä kirjoittelette... loooveers. onko mies vapaa wink wink?

• mitä jos?
        nooooh kirjoitti:

yhteisnimimerkillä kirjoittelette... loooveers. onko mies vapaa wink wink?

Ei ole vapaa enkä ole minäkään. Sillon joskus kyllä oltiin molemmat.

• a vain a

jos panit,miksi panit? anna parempi vinkki kuka olet,

• mitä jos?

Ei olla pantu ;) Mutta pisteen panemiselle oli pitkät, monimutkaiset ja turhat syyt...

• A**

Kauanko olet kaipaillut ja meneekö Eeässään ?

• mitä jos?

Vuosia. Tai siis aika-ajoin tässä vuosien kuluessa. "Eeässään"? Sori, tummablondi täällä.. en ihan pysy kärryillä :) Mutta jos nimikirjaimiani tarkoitat niin ei ole ES.

• E**

Sitä nyt soppii miettiä.

• A**
        mitä jos? kirjoitti:

Vuosia. Tai siis aika-ajoin tässä vuosien kuluessa. "Eeässään"? Sori, tummablondi täällä.. en ihan pysy kärryillä :) Mutta jos nimikirjaimiani tarkoitat niin ei ole ES.

Tarkoitin Etelä-Suomeen ?

• mitä jos?
        A** kirjoitti:

Tarkoitin Etelä-Suomeen ?

Hih.. Ajattelin että voisi olla... mutta kun en ole tällä palstalla pahemmin pyörinyt niin mistäs noista olisi tiennyt vaikka olisi ollut nimikirjaimet.

Mutta siis kyllä, Etelä-Suomi :)

• kepillä jäätä

Meneekö Akille vai Arille?

• mitä jos?

Jommalle kummalle ;) Ei nyt kaikkea kerrota.. :)

• öki

turolle

• ä'-'-'-'-'-'

Mielenkiintoinen ketju...

• kelle lie

Aivan satumainen ketju lanttuki leikkaa sopivasti.

• Missä lie

Kuinka kaukaa menneestä tämä mystinen nainen on... ?

• mitä jos?

Useammista vuosista on kyse.

Niin ja siitä ei ole kyse, että ihmettelisin muistaako A olemassaoloni. Muistaa kyllä kuten minä hänet, mutta kysymys enemmänkin siitä, muisteleeko..

• Missä lie
        mitä jos? kirjoitti:

Useammista vuosista on kyse.

Niin ja siitä ei ole kyse, että ihmettelisin muistaako A olemassaoloni. Muistaa kyllä kuten minä hänet, mutta kysymys enemmänkin siitä, muisteleeko..

Vuosista täytyisikin olla kyse. Millä kirjaimella nimesi alkaa, voi olla et muisteleekin.. Onko jotain erityistä muistettavaa???

• mitä jos?
        Missä lie kirjoitti:

Vuosista täytyisikin olla kyse. Millä kirjaimella nimesi alkaa, voi olla et muisteleekin.. Onko jotain erityistä muistettavaa???

Millä kirjaimella mun nimi pitäisi alkaa? Voin sitten sanoa tärppääkö :)

• Aku?

Saatan muistellakin, joskus..

• Kiinnostaa se

Piste ja ne monimutkaiset syyt. Jos olivat turhia, niin sekin vähän mietityttää.. Olisko sun syytä vähän selittää jotakin sinne oikeaan suuntaan?

• Pitää paikkansa

Pidän näet yllä terveellisiä elintapoja. :) Missäs me nähtiinkään viimeeksi?

• mitä jos?

Ollaan nähty ohimennen joskus mutta kunnolla ollaan törmätty viimeksi viihteellä.

• A..

Pienellä paikkakunnalla?

• mitä jos?

Eikö Suomessa kaikki ole pientä?? ;)

• Aku?

Sitten en tunne sua, viihteellä ei olla nähty ikinä! :(

• mitä jos

Joo, ei ole Aku..

• Sun silmistäsi
    • kyllä mietin

useinkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      89
      5645
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4742
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      3057
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      90
      2976
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      23
      2654
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      61
      2049
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      1996
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1523
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      116
      1460
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1328
    Aihe