heei kaikki. Teen kouluun esitelmää siitä, miten ihmiset ruokkivat hamstereitaan ja miten ruokinta vaikuttaa hamsterin hyvinvointiin.
Toivoisin että sinulla olisi edes hetki aikaa vastata seuraaviin kysymyksiin. Vastaathan rehellisesti kysymyksiin! (:
Hamsterisi:
- Laji ?
- Sukupuoli ?
- Paino ?
Ruokinta:
- mitä kuivaruokaa tarjoat hamsterillesi ? Jos lisäät ruokaan jotain tai teet ruuan kokonaan itse, kertoisitko mitä ruoka sisältää ?
- Mitä tarjoat hamsterillesi, että sen hampaat pysyvät lyhyinä ?
- Mitä tuoreruokaa annat ja kuinka usein ?
- Haluaisitko kertoa / mainita jotain erityistä ruokinnasta ?
Sinä:
- Sukupuoli ?
- Ikä ?
- Kokemus hamstereista ? ( voit kertoa kuinka monta hamsteria sinulla on ollut, kuinka monta vuotta olet viettänyt eläen hamstereiden kanssa jne. )
Tuhannet kiitokset, jos jaksasit vastata kysymyksiin!
Hamsterin ruokinta-gallup
3
96
Vastaukset
- syrkit<3
Laji - Syyrialainen
Sukupuoli - uros
Paino - 179g viimeksikun punnitsin.
Annan Versele laga- Hamster crispyä. Poistan annoksesta osan pähkinöistä ja auringonkukansiemenet.
Annan kuivaa ruis- ja näkkileipää.Sekä itsetehtyjä herkkutikkuja,koska kaupan sisältää rasvaa paljon. Sekä esim. Porkkanat ovat hyviä.
Tuoreruokia annan laajalti kaikkea sopivaa. Ja n. 2-5 krt viikossa.
Ei ole nytten mitään erityistä c;
Sukupuoli - tyttö
Ikä - 16
Kokemus - Oma ensimäinen hamsterin sain 10 vuotiaana.Mutta niitä on löytynyt enemmänkin kuin 2-3. - Vastaisitko ?
Kiitos kun vastasit ((:
Lisään vaan vastauksia ! - Ölö
Hamsterisi:
- Laji : Syyrilainen
- Sukupuoli : Naaras
- Paino : 146g
Ruokinta:
- mitä kuivaruokaa tarjoat hamsterillesi ? Jos lisäät ruokaan jotain tai teet ruuan kokonaan itse, kertoisitko mitä ruoka sisältää ? : Hamsterillani on Versele laga - Hamster Naturea kokoajan tarjolla , sekä raikasta vettä. Lisään yleensä yhden tai kaksi koiran- / kissannappulaa joukkoon , hyvää proteeinia.
- Mitä tarjoat hamsterillesi, että sen hampaat pysyvät lyhyinä ? : Kuivaa ruis- & näkkileipää , porkkanaa , koirankeksejä & raksuja sillon tällöin. Porkkanaa & puiden okisa.Kaikkea mahdollista!
- Mitä tuoreruokaa annat ja kuinka usein ? Anna yleensä : Porkkana , omena , selleri , basilika , kiinankaali , tomaatti , banaani & kaikkea muuta , tuossa nyt vain osa. Yleensä tarjoilen jokapäivä jotakin tuoretta!
- Haluaisitko kertoa / mainita jotain erityistä ruokinnasta ? : Musitattehan , että hamsterilla on aina saatavilla raikasta & puhdasta vettä & siemenseosta.Myös tuoretta on tarjottava vähintään kerran viikossa. Proteiinia 1-3 kertaa.(En tiedä oliko erikoista : D !)
Sinä:
- Sukupuoli : Tyttö
- Ikä : 21
- Kokemus hamstereista : Ensimäinen hamsteri taloon saapui , kun olin 8 , mutta vanhempani huoletivat siitä , sillä en itse kykenyt niin hyvin.Sen jälkeen hamsuttomia päiviä ei ole ollutkaan.
Sori en jaksanu kauhee tarkasti ym.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027