näitä ihan eritavalla, suorastaan annalysoin, mutta jossain se raja menee ja tulee ajanmittaan vastaan.
Täältä pois yhdessä tai erikseen. Yhdessä tietysti.
Sitten oli joitain, siis hyvin kauan sitten... alkutaipaleellamme... tunnistettavia tekstejä mutta niihin ei tosiaan voinut luottaa tälläisillä palstoilla. Mutta musta niitä voisi olla huvittaa muistella yhdessä vaikka kummallakin on tainnut olla enemmän ja vähemmän rankoja hetkiä matkassa mukana myös.
Kiitos vastauksesta
Tosiaan joskus tulkitsin
13
212
Vastaukset
- nimimerkk.i
Oliko makoisat unet?
Oikein ihanaa päivää sinulle..
Kevät taivaan Sinisiä.. - oot mennyt liian
syvälle täällä, ei hyvä.
- niin se elämä kuluu
Siinähän analysoit itse valitsemiasi tuntemattomien vastauksia.
- nimimerkk.i
tämä vastaaja tässä, nainen.
kunhan vastasin, ilman sen
suurempia haavekuvitelmia.
Kevät taivaan sinisiä teillekin..
..äksyt;) - Tulkinnanvaraa_
Riippuu varmaan viesteistä, mikä huvittaa mikä taas tekee jotakin muuta.
Kannattaa ajatella myös sen toisen kannalta niitä kirjoitelmiaan tai oikeastaan jo ennenkuin kirjoittaa. Ettei ainakaan pahoita mieltä.
Jos oletus osuu maaliin sinun viestisi voi jonkun mielestä olla kaukana huvittavuudesta.- ;))
Kannattaako olettaa ja luulla ja sitten vetää vielä palko nenään?
- ei ap.
Aina on kurjaa, jos joku höyryää ilkeilläkseen, mutta jokaisella on myös itsellään vastuu siitä, miten suhtautuu lukemaansa ja poimiiko juuri semmoiset viestit juuri itseään koskeviksi (en suosittele ;) ). Ihmiset ovat erilaisia, kokeneet erilaisia asioita, ja suhtautuvat eri lailla asioihin. SiIle ei vain mahda mitään.
Välillä olen sen itsekin huomannut, miten eri tavalla ihmiset tarttuvat kirjoitusten sisältöön ja sanoihin. Useammankin kerran on käynyt niin, että olen kirjoittanut omasta mielestäni kauniisti, ja joku on sitten kuitenkin tulkinnut sitä vallan eri tavalla tai ollut lukevinaan rivien välistä katkeruutta, välinpitämättömyyttä tai mitä milloinkin. Vastaukset ovat sitten sen mukaisia.
- vähänrauhallisempinainen
Jopas on taas palstan naiset heränneet väärällä jalalla :D
Se on kuin luun heittäisi sudelle.
Hyvää päivän jatkoa ap:lle.- itse vedätTäjä?
Sinähän voit muistella ap:n kanssa teidän alkutaipalettanne, näillä palstoilla ;-)
- väjänrauhallisempinainen
itse vedätTäjä? kirjoitti:
Sinähän voit muistella ap:n kanssa teidän alkutaipalettanne, näillä palstoilla ;-)
*tarjoo sulle kahvia* ;)
- nimimerkk.i
tämä on sentään anonyymi, yleinen kirjoituspalsta. jos täällä ei mainita nimillä, suorilla tunnisteilla, niin miksi ihmeessä näistä pitäisi (kenenkään) loukkaantua? älä syyllistä viestintuojaa. useampien tarkoitus lienee kuitenkin hyvä, positiivinen, kuin vahingoittava, negatiivis - sävyinen. Rauhoitutaan, kahvia, teetä ja parempi mieli kaikille..
- mustakin ois kiva
sekä poistua että muistella :). Se poistuminen ei taida onnistua muuta kuin juttelun ja kättä päälle lyönnin kautta ;). Olis kiva näyttää omia tekstejä ja kertoa, mitä ajatteli, kun mitäkin kirjoitti. Osa varmaan tuli tunnistettua oikein, osa totaalisesti väärin. Tosi ihania hetkiä on ollut varsinkin silloin "varmistumisen" aikoihin, ja aivan kamalia taas joinakin aikoina.
Tää on ollut kieltämättä kaikista oudointa, mitä mulle on ikinä tapahtunut. Kyllä tällaista ehkä joskus harvoin jollekin saattaisi tapahtua, mutta ei todellakaan mulle ;). - Mies vaan
Aika fiksususti kirjoitettu. Tarkoitan on aikas lailla saman moiset kokemukset tästä palstailusta. Parasta ettei ota mitään aivan todesta vaikka jotkut asiat voivat jopa totta ollakin. Tai ainakin sinne päin.
Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564304SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2924178Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1663696Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky933583Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä993180Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312497Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv371900Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681793Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161783- 381713