Omistan Renault Kangoon vm.1998, tällähetkellä pihalla seisontavakuutuksessa. Vikoja ollut niin paljon, että ei jaksa alkaa luettelemaan, rahaa kulunut paljon korjauksiin ja ostohintakin oli vanhaksi autoksi korkea v.2002 8700e. Tyhmänä, tietämättömänä menin ansaan ja nyt pihan sivulla kasa huonoa romua, josta toivoisi pääsevän eroon. Ostin Suzuki Vitaran vm.1995 pari vuotta sitten, siinä ei vikoja ia on monikäyttöinen, edullinen verrattuna Ranskalaiseen tekeleeseen, jota en voi autoksi kutsua, inhottava ongelmapesä, josta tulee itselleni huono olo kun sitä ajattelee. Ei haluaisi kenellekkään siirtää moista ongelmaa. 2-kertaa ollut kaupan ilmoitustaululla myytävänä, tämä Ranskan insinööritaidon näyte.
ONGELMAJÄTE RENAULT KANGOO
29
3632
Vastaukset
- Joku Muu
No miten olisi jos myisit halvalla pois sen? Johan se on 11 vuotta näemmä ollutkin, onhan sekin jo joku aika autolle. Nettiauto toimii varmaan kaupan ilmoitustaulua paremmin. Kyllä sen kanssa automies varmaan pärjäilee vielä pitkään.
- nippon denso
Ota opiksesi virheestä äläkä enää ikinä osta ranskalaista tekelettä eikä italialaista!
Vaikka ne halpoja onkin ne on samalla täyttä kuraa! Ei siitä enää eroon pääse kuin dynamiitilla tai romuksi myymällä! Kyllä se niin on että ranskikset kuuluu lautaselle ei parkkiruutuun! Saman ikäiset japsit on vasta sisään ajettuja ja niihin voi luottaa!- cabasse
Piti sitten nipponin tulla tojo-palstalta tänne mielipiteitään jakamaan. No tervetuloa vaan. Seuraatko moniakin palstoja?
- Opiksi kyllä
Se oppi on perille mennyt, Kallista opiskelua ja monenlaista harmia ehti Ranskan tekele aiheuttaa. En tietänyt, että näin huonoja "autoja" joku valmistaa, " sivistysvaltiossa". Ei varmaankaan ihan selvinpäin suuniteltu, vaan pikku, pikku siiderissä ja niin edel. kuten Ruonansuu laulaa, viiniä on varmasti kulunut, ovat saaneet rypäleen poimijat työtä.
- Kuusankoski1
Enpä ottasi kamalaa stressiä -98 mallisen Kangoon kanssa. Noitahan saa ehjiä jo alle tonnillakin, joten ei isoa menetystä vaikka risana möisi pois muutamalla satasella.
- Ei stressiä
Aiheettomasti en Renault Kangoota moiti, jos auto on kestävä ja palvelee käyttäjäänsä, niin varmasti silloin tyytyväinen, mutta tämä yksilö oli kaikkea muuta kuin edel. mainittu ja vihelsin omalta osaltani pelin poikki. Aikaisempi omistamani auto oli täydellinen vastakohta Renaultille, ehkä sain liian hyvän käsityksen autoista, nyt olen palannut entiseen, hyvään merkkiin, eikä ongelmia ole ollut.
En varmasti muista kaikkia Renault kangoossani olevi vikoja ynm, mutta tässä joitakin poimintoja.
-Ovien lukot, kolmeen kertaan rikki, takaoven kahva jäi käteen, Muovi lukkopesien ymp. lohkeaa kylmässä.
-Laturi rikki, jäi tielle, piti hinata korjaamolle.
-Turvatyynyn merkkivalo jäi palaamaan, ei katsastuksesta läpi, hankala kallis matka Rovaniemelle korjaamoon.
-Etupyörien laakerit kummatkin perätysten rikki.
- Tuulilasin pyyhkijä ei palaudu alaasentoon, jää keskelle lasia.
-Alkuperäiset renkaat olivat väärän kokoiset, ei Vantaan katsastuksesta läpi, ostin uudet, vanteet, renkaat, 550e,
-Starttimoottori rikki, vaihdettu, yli 200e.
-Bensatankin korkki rikki, ei saa paikalleen.
-Valokatkaisin pitkät, lyhyet, ei toimi kovalla pakkasella, auton ollessa kylmä, muutama vaara tilanne sen vuoksi tullut.
Tässä oli muutamia vikoja, lisäksi Renault Kangoossa ei normaali työkaluilla voi vaihtaa itse öljyä, suodatinta. lampun vaihto hankalaa ja varsinkin renkaan talvella, koska tunkkia ei saa paikoilleen, Renault systeemi. Kun alusta on paksussa jäässä tunkkia ei saa paikoilleen, koska tunkki pitää laittaa pieniin reikiin. Laturin hihnan vaihto mahdotonta, kun lukitus ruuvia ei saa auki.- Ei stressiä
Tässä vielä lisää huomioitavaa hienoon "autoon"
-Radio koodattu, koodi piti hakea erikseen myyjältä, kun unohtu ostettaessa. Kun ottaa navan irti akusta pitää koodi laittaa radioon, paljon vaivaa radiosta.
-Koodattu starttiavain, jos hukkuu pitää tilata Ranskasta hinta 100e. Avain 1 ja ainoa siksi narulla kiinni autossa paikallaan.
-Honauskoukkuja vaikea varsinkin talvella löytää, reikä pellissä ajaa koukun asemaa.
-Tuuletin ritilät painuu sisälle.
-Mittarin merkkivaloista puolet ei pala, vaikka korjaamolla pihdistettu, korjattu.
-4-kertaa puhkesi rengas, mitä lie kumia.
-Tavarateline ruuveilla kiinni katossa, ei säädettävä, työläs irroitettava.
-Pelti pehmeätä ja muutenkin metalli täyttä kuttaperkkaa.
Pitäisikö tälläiseen autoon olla tyytyväinen? - Iskaadestään
Ei stressiä kirjoitti:
Tässä vielä lisää huomioitavaa hienoon "autoon"
-Radio koodattu, koodi piti hakea erikseen myyjältä, kun unohtu ostettaessa. Kun ottaa navan irti akusta pitää koodi laittaa radioon, paljon vaivaa radiosta.
-Koodattu starttiavain, jos hukkuu pitää tilata Ranskasta hinta 100e. Avain 1 ja ainoa siksi narulla kiinni autossa paikallaan.
-Honauskoukkuja vaikea varsinkin talvella löytää, reikä pellissä ajaa koukun asemaa.
-Tuuletin ritilät painuu sisälle.
-Mittarin merkkivaloista puolet ei pala, vaikka korjaamolla pihdistettu, korjattu.
-4-kertaa puhkesi rengas, mitä lie kumia.
-Tavarateline ruuveilla kiinni katossa, ei säädettävä, työläs irroitettava.
-Pelti pehmeätä ja muutenkin metalli täyttä kuttaperkkaa.
Pitäisikö tälläiseen autoon olla tyytyväinen?Jonkun mielestä kai hyvä auto.
- Joo kyllä
Iskaadestään kirjoitti:
Jonkun mielestä kai hyvä auto.
Muuten hyvä kärry, jos ei olis niin pirun huono.
- Joutavaa lässytystä.
Ei stressiä kirjoitti:
Tässä vielä lisää huomioitavaa hienoon "autoon"
-Radio koodattu, koodi piti hakea erikseen myyjältä, kun unohtu ostettaessa. Kun ottaa navan irti akusta pitää koodi laittaa radioon, paljon vaivaa radiosta.
-Koodattu starttiavain, jos hukkuu pitää tilata Ranskasta hinta 100e. Avain 1 ja ainoa siksi narulla kiinni autossa paikallaan.
-Honauskoukkuja vaikea varsinkin talvella löytää, reikä pellissä ajaa koukun asemaa.
-Tuuletin ritilät painuu sisälle.
-Mittarin merkkivaloista puolet ei pala, vaikka korjaamolla pihdistettu, korjattu.
-4-kertaa puhkesi rengas, mitä lie kumia.
-Tavarateline ruuveilla kiinni katossa, ei säädettävä, työläs irroitettava.
-Pelti pehmeätä ja muutenkin metalli täyttä kuttaperkkaa.
Pitäisikö tälläiseen autoon olla tyytyväinen?No voi per*e. Oletko myös nähnyt ufoja? Nyt kyllä tuon sinun listauksesi perusteella täytyy sanoa, että taidat kulkea puolikkailla.
- MITEN NIIN
Joutavaa lässytystä. kirjoitti:
No voi per*e. Oletko myös nähnyt ufoja? Nyt kyllä tuon sinun listauksesi perusteella täytyy sanoa, että taidat kulkea puolikkailla.
JOUTAVAA LÄSSYTYSTÄ??? Perusteluita myös, Onko oikein, että juuri mikään ei kestä, korjaamista korjaamisen jälkeen ja rahaa menee sekä matkat pilalle. Minusta ei hauskaa lainkaan. Jarrut olivat kangoossani toimivat, niitä ei tarvinnut korjata. Voi olla, että vain huonoa tuuria, mutta samaan merkkiin en enää kajoa ja kierrän kaukaa muutkin ranskalaiset tekeleet. Mikä listauksessa oli niin puolikasta?
- Pilot22
Sama auto käy nyt hyvin kaupaksi ,Mercedes Benz Citan merkillä. Sitäpaitsi kovin kehuttu mm.Saksalaisissa testeissä.
- Taitaa olla sama.
Taitaa olla sama kesseli näiden aloitusten takana.
MAAHANTUONTI KIELTO RENAULTEILLE
Renaultiin ei luoteta
Ranskanpommien huono maine ei tule tyhjästä- EI SAMA
Ongelmajäte Kangoo ja maahantuontikielto ovat minun, muut jonkun muun.
- Työkalut
EI SAMA kirjoitti:
Ongelmajäte Kangoo ja maahantuontikielto ovat minun, muut jonkun muun.
Yksi todella suurta haittaa tekevä seikka oli se, että Kangooseen ei normaalit työkalut käyneet. Öljymutteria ei lenkkiavaimella saanut auki, vaan jokin ihmeellinen avain olisi pitänyt olla, tehdä itse, kuten läheinen korjaamo oli toiminut. Merkkihuollossa tietenkin löytyi avain. Mitätön, lyhyt öljynsuodatin, vaikea avattava, ilman erikois ranskalais holkkia. Monet mutterit myös mahdottomia tavallisille työkaluille eli omat työkalut pitää olla jos Renault Kangoota korjaa. Vararengas on auton alla, talvella sitä on työlästä sieltä saada esille, jos tavaraa auton sisällä, pitää nimittäin ruuvata auton sisältä ruuvia, jotta rengas irtoaa häkkyrästä. Lumioloissa ei hauskaa. Kylki alus pellissä on pienet rakoset, johon pitäisi saada tunkki asetettua. Talvella kuitenkin paikka on kovan, paksun jään peitossa, että ensin pitää jää hakata pois,hankalaa , pimeässä, kylmässä, tien sivussa. Vetokoukkua ei myöskään löydy se jää jään peittoon. pelti reikä.
- relluttelija
Työkalut kirjoitti:
Yksi todella suurta haittaa tekevä seikka oli se, että Kangooseen ei normaalit työkalut käyneet. Öljymutteria ei lenkkiavaimella saanut auki, vaan jokin ihmeellinen avain olisi pitänyt olla, tehdä itse, kuten läheinen korjaamo oli toiminut. Merkkihuollossa tietenkin löytyi avain. Mitätön, lyhyt öljynsuodatin, vaikea avattava, ilman erikois ranskalais holkkia. Monet mutterit myös mahdottomia tavallisille työkaluille eli omat työkalut pitää olla jos Renault Kangoota korjaa. Vararengas on auton alla, talvella sitä on työlästä sieltä saada esille, jos tavaraa auton sisällä, pitää nimittäin ruuvata auton sisältä ruuvia, jotta rengas irtoaa häkkyrästä. Lumioloissa ei hauskaa. Kylki alus pellissä on pienet rakoset, johon pitäisi saada tunkki asetettua. Talvella kuitenkin paikka on kovan, paksun jään peitossa, että ensin pitää jää hakata pois,hankalaa , pimeässä, kylmässä, tien sivussa. Vetokoukkua ei myöskään löydy se jää jään peittoon. pelti reikä.
Öljymutteri on 8 mm neliökanta, ihan yleinen monessa automerkissä! Esim. kotona ikkunoiden avaamisen käytettävä irtokampi käy siihen.
Montako kertaa olet joutunut vaihtamaan renkaan? Kerranko? Ja eikö mennyt putkeen heti?
Lopeta jonninjoutava ruikutus! - Omituinen höpöttäjä.
relluttelija kirjoitti:
Öljymutteri on 8 mm neliökanta, ihan yleinen monessa automerkissä! Esim. kotona ikkunoiden avaamisen käytettävä irtokampi käy siihen.
Montako kertaa olet joutunut vaihtamaan renkaan? Kerranko? Ja eikö mennyt putkeen heti?
Lopeta jonninjoutava ruikutus!Tämä kangooooooooooo kesseli on kyllä omaa luokkaansa. Hänen kannattaisi näiden juttujen perusteella ajella polkupyörällä ja sekään ei kyllä saa olla uusi, vaan joku vanha perus mummopyörä. Tosin siinäkin on varmasti liikaa liikkuvia osia ja siitäkin varmaan renkaat menee puhki.
- Ei stressiä
Omituinen höpöttäjä. kirjoitti:
Tämä kangooooooooooo kesseli on kyllä omaa luokkaansa. Hänen kannattaisi näiden juttujen perusteella ajella polkupyörällä ja sekään ei kyllä saa olla uusi, vaan joku vanha perus mummopyörä. Tosin siinäkin on varmasti liikaa liikkuvia osia ja siitäkin varmaan renkaat menee puhki.
Mainitsin jo, että 4 kertaa on "normaalisti" puhjennut rengas, mainitsematta jäi 1 kerta joka johtui pienestä onnettomuudesta eli tien päällä olen 5 kertaa vaihtanut renkaan Renault Kangoon. Mainittakoon vertaukseksi aikaisempi autoni, ajoin sillä yli 500 tuhatta km ja kerran vaihdoin tien päällä puhjenneen renkaan. Siinä kulkuneuvossa, nimittäin Suzuki Samurai 1,3 vm.1986 renkaan vaihto kävi kätevästi, rengas oli taka ovessaja ja tunkin sai rautapalkin alle. Tähän autoon ei tullut koskaan mitään vikaa, se meni rikki lohkolämmityksen puuttumisen vuoksi, käynistin sitä kovassa pakkasessa, sitä ei kestänyt. Eli vika oli lohkol. puuttuminen.
Renault Kangoosta voisi mainita vielä pari seikkaa. Jäätä auto keräsi kilokaupalla tuulilasin alapuolelle, konepelti aukesi esteeksi eteen, hankaloitti korjaamista ja sitähän riitti, kuten tosi kertomukseni todistaa. - Hyvää päivää
Ei stressiä kirjoitti:
Mainitsin jo, että 4 kertaa on "normaalisti" puhjennut rengas, mainitsematta jäi 1 kerta joka johtui pienestä onnettomuudesta eli tien päällä olen 5 kertaa vaihtanut renkaan Renault Kangoon. Mainittakoon vertaukseksi aikaisempi autoni, ajoin sillä yli 500 tuhatta km ja kerran vaihdoin tien päällä puhjenneen renkaan. Siinä kulkuneuvossa, nimittäin Suzuki Samurai 1,3 vm.1986 renkaan vaihto kävi kätevästi, rengas oli taka ovessaja ja tunkin sai rautapalkin alle. Tähän autoon ei tullut koskaan mitään vikaa, se meni rikki lohkolämmityksen puuttumisen vuoksi, käynistin sitä kovassa pakkasessa, sitä ei kestänyt. Eli vika oli lohkol. puuttuminen.
Renault Kangoosta voisi mainita vielä pari seikkaa. Jäätä auto keräsi kilokaupalla tuulilasin alapuolelle, konepelti aukesi esteeksi eteen, hankaloitti korjaamista ja sitähän riitti, kuten tosi kertomukseni todistaa." Mainitsin jo, että 4 kertaa on "normaalisti" puhjennut rengas, mainitsematta jäi 1 kerta joka johtui pienestä onnettomuudesta eli tien päällä olen 5 kertaa vaihtanut renkaan Renault Kangoon. "
He, ja sekös on automerkin vika kun renkaat puhkeaa? Hei haloo, ne renkaat ei varmaan ole renaultin valmistamat ja samoja gummeja on muissakin automerkeissä alla. Ethän nyt vakavissasi syytä autoa kun rengas puhkeaa, ethän?? - Ei stressiä
Hyvää päivää kirjoitti:
" Mainitsin jo, että 4 kertaa on "normaalisti" puhjennut rengas, mainitsematta jäi 1 kerta joka johtui pienestä onnettomuudesta eli tien päällä olen 5 kertaa vaihtanut renkaan Renault Kangoon. "
He, ja sekös on automerkin vika kun renkaat puhkeaa? Hei haloo, ne renkaat ei varmaan ole renaultin valmistamat ja samoja gummeja on muissakin automerkeissä alla. Ethän nyt vakavissasi syytä autoa kun rengas puhkeaa, ethän??Jostain Ranskan kuttaperkka tehtaasta varmaan gummi. Onhan se koettu jo monen muunkin asian, tavaran kohdalla, että ei Ranskalaiseen suunitteluun voi luottaa, varsinkaan ilmastoltaan kylmillä seuduilla. Koska se AREVAN atomivoimala valmistuu?
- EI stressiä
Ei stressiä kirjoitti:
Jostain Ranskan kuttaperkka tehtaasta varmaan gummi. Onhan se koettu jo monen muunkin asian, tavaran kohdalla, että ei Ranskalaiseen suunitteluun voi luottaa, varsinkaan ilmastoltaan kylmillä seuduilla. Koska se AREVAN atomivoimala valmistuu?
Sääliksi alkaa käymään koko RENAULT, Kirjoittamiseni motiivi on harmitus, koska niin paljon meni rahaa hukkaan ja turhaa vaivaa, ajan kulumista ynm. haittaa elämään. EI uskoisi jos ei itse tietäisi että autokin voi olla niin helvetin surkea.
- Kysynpähän vain.
EI stressiä kirjoitti:
Sääliksi alkaa käymään koko RENAULT, Kirjoittamiseni motiivi on harmitus, koska niin paljon meni rahaa hukkaan ja turhaa vaivaa, ajan kulumista ynm. haittaa elämään. EI uskoisi jos ei itse tietäisi että autokin voi olla niin helvetin surkea.
Miksi et sitten hävittänyt tuota kamalaa autonkuvatusta. Useita autoja omistaneena voin kertoa, että jos joku autoista on jotenkin ollut vikaherkkä olen kylllä sen vaihtanut taikka myynyt pois. Ja tähän ratkaisuun ei ole vielä Renaulttien kanssa ollut tarvetta.
- Ratkaisematta
toistaiseksi mitä Renun raadolla tekee, tällä hetkellä lumen alla pihan reunalla. Täydellinen vastakohta edelliselle autolleni, johon ilmeistyi ostajia itsestään, vaikka en ilmoitellut julkisissa foorumeissa. Autossa ei ollut edes moottori paikoillaan niin meni kuitenkin kaupaksi ja jopa pieni kilpailu, kuka saa ostaa. Sellainen se hyvä auto on. Korjaamista paljon, jos aikoo laittaa Renault kangoon ajokuntoon ja mitä kannattaa esim. lukkoja moneenkertaan korjata kun eivät kestä, munalukot jos laittaisi, mutta nekin maksaa. Ainoa mielestäni järkevä vaihtoehto olisi, että joku jolla on samanmerkkinen vehje ostaisi tämän varaosiksi. Mutta työtä vaatii, että jaksaa kaupata, etsiä ostajaa, en ole tosissani jaksanut kaupata, on tällä hetkellä VITARA sillä pääsee, elämä hymyää.
- rellunpippana
On se Rellu kyllä harvinaisen paska auto kun siitä renkaatkin puhkeaa - ei kyllä saksalaisissa tai japseissa voi puhjeta renkaat :-)
- repreprep
nii ja sitten vielä muut merkit menee ilmoittelematta kaupaksi ilman moottoria. Varmaan toimivatkin ilman moottoria paremmin ku Kangoo? On se vaan huono! Saipahan nauraa ku luki noita hullun kangoon omistajan viestejä :)
- Ei stressiä
repreprep kirjoitti:
nii ja sitten vielä muut merkit menee ilmoittelematta kaupaksi ilman moottoria. Varmaan toimivatkin ilman moottoria paremmin ku Kangoo? On se vaan huono! Saipahan nauraa ku luki noita hullun kangoon omistajan viestejä :)
Tosi se vain on, että toinen meni kaupaksi, vaikka moottori oli irti, osina, eikä tarvinut ilmoitella, voi sanoa, että väkisin ostettiin, rahaa lyötiin pöytään, lopultahan sitä oli taivuttava. Renault Kangoo on taas päinvastoin, minun pitäisi maksaa, jotta joku hakisi pois. Renkaista voisi sanoa, että tietenkin pieni rengas on heikompi, kuin suurempi, koska pyörii enemmän, siksi kuluu, ei kestä yhtä kauan kuin suurempi. Renauttissa oli pienet "kottikärrynrenkaat" eihän ne raukat jaksaneet kestää oloja joihin joutuivat. Onneksi ei enää tarvitse kärsiä, kun on kulkuneuvo mikä palvelee ja kestää. Ei muuta kun hyppää vanhaan VITARAAN ja antaa maisemien lipua ohitse, elämä hymyää.
- Myönnän hulluuteni
Ei stressiä kirjoitti:
Tosi se vain on, että toinen meni kaupaksi, vaikka moottori oli irti, osina, eikä tarvinut ilmoitella, voi sanoa, että väkisin ostettiin, rahaa lyötiin pöytään, lopultahan sitä oli taivuttava. Renault Kangoo on taas päinvastoin, minun pitäisi maksaa, jotta joku hakisi pois. Renkaista voisi sanoa, että tietenkin pieni rengas on heikompi, kuin suurempi, koska pyörii enemmän, siksi kuluu, ei kestä yhtä kauan kuin suurempi. Renauttissa oli pienet "kottikärrynrenkaat" eihän ne raukat jaksaneet kestää oloja joihin joutuivat. Onneksi ei enää tarvitse kärsiä, kun on kulkuneuvo mikä palvelee ja kestää. Ei muuta kun hyppää vanhaan VITARAAN ja antaa maisemien lipua ohitse, elämä hymyää.
Ei viisaat RENAULTEJA omista, Kangoosta puhumattakaan. Mitä lääkettä suosittelisitte RENAULTIN ostajille, omistajille, puolustajille? Jos paljon viiniä joisi ja suunittelisi jotain monimutkaista, modernia. Sellainen lokero, jonka sisällä on lokero ja sen sisällä vielä 12 lokeroa, aaltomaista tietenkin.
- Erikki1
Hei onko autosi 1,9 diesel ja missä päin. Millä luovut roskalaatikosta minulla samanlainen ja jatkuvien osien tarve kun ei ole rahaa ostaa toista autoa. Soita 0400-444129 Hans keksitään jotain.
- Bensa 1,6 kangoo
eli ei ole diseliä, varaosia joku saisi edullisesti autostani, jos ostaisi koko romun, itse en enää laita rahaa siihen, monta vuotta korjasin ja huolsin Kangoota, rahaa meni, ei kuitenkaan tullut hyväksi, koska aina ilmeni uutta vikaa, sen vuoksi olen täysin tympääntynyt tähän inhoitukseen nimeltään RENAULT KANGOO 1,6 vm. 1998. Jos se on jollekulle hyvä ja autuaallinen, niin mikäpä se siinä, itse olen saanut kystä kyllin harmia, enkä kaipaa yhtään lisää, kun saisi pihan puhdistettua Roska Renaultista olisi asia loppu osaltani.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446