haluan sua

heti ja paljon

Haluan sinua jo niin paljon, että tämä halu tekee minut hulluksi. On enää vaikea edes ajatella sinua, kun tunnen niin voimakasta kipinöintiä siellä. Haluaisin nähdä sinut kahdestaan, mutta en voi ehdottaa sellaista, koska se olisi molemminpuolinen aviorikos. Silti haluan, enkä enää välitä siitä, että se olisi petos. Sinä saat kuitenkin tehdä aloitteen. Minä voin vain avittaa sinua siinä.

49

9301

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • haluan tietää

      Meneekö miehelle vai naiselle?

      • hmmmmg

        rumaa puhetta


    • sama tilanne

      Eläydyin täysin kirjoitukseesi. Minäkin voisin kirjoittaa täysin samanlaisen viestin eräälle miehelle.

    • plääähhh

      Minä mies vähän samanlaisessa tilanteessa, ehdotin salaista tapaamista ja nainen ei siihen vastannut vaikka aikaisemmin kysyi haluanko seksiä häneltä?

      Ei ymmärrä???
      En voi seksiä luvata.. Mutta olisihan salainen tapaaminen jo alku,, ehkä

      Mitä nainen miettii???

    • heti ja paljon

      Onko sillä väliä, olenko nainen vai mies. Haluaisin vain niin kovasti nähdä hänet. Riittäisi, jos saisin edes koskettaa. Tiedän, että hänkin haluaa minua. Siitä ei ole epäselvyyttä. Järki vain hankaa molemmilla vastaan. Mieluiten ottaisin omakseni mutta se ei ole mahdollista.

      • A_T

        Ihan samassa tilaanteessa olen itsekin;3 vuoden ajan.😔


    • ;}~

      Ai sinäkin olet aamuihmisiä?

    • Samaa poltetta

      tunnen. Ajatuskin sinusta, kasvoistasi, vartalostasi, äänestäsi, käsistäsi, kaikki ne erikseen ja yhdessä saa alavatsan herkäksi. Miten huimaa jo ajatus olla sylissäsi, saati mitään muuta.
      Hullua, kaikki moraaliset esteet, ei niitä olisi. Kaikki periaatteeni, parisuhteeseen liittyvät, ne katoaisivat sen tieltä, että saisin vain olla sun. Olen heikkona sinuun. Ja tämä halu tekee hulluksi. Sinun pitää todella avittaa minut alkuun.

      • poltetta_tuntenut

        Ohho! Minä kirjoitin tuon!! Viisi vuotta sitten. Onpa aika kulunut nopsaan. Olin silloin aivan sekaisin eräästä pitkästä ja vaaleasta komistuksesta jota näin silloin tällöin. : )
        Miehelle, jota en ole vieläkään unohtanut, mutta näkemättömyys on tehnyt sen, että kovin, kuumin ja terävin himotuksen huippu on laantunut ajan kuluessa. Me vanhenemme, ehkä ne halutkin laantuu vanhaksi tullessa. Mutta lämmöllä muistelen häntä ja niitä kuumia tunteitani jotka häneen kohdistui. Mitähän olisi seurannut, jos olisin päässyt hänen iholle ; )


    • Silmät paljastaa

      Katso minua niin näet halun myös minusta. En pysty edes hymyilemään kun
      vaikutat niin minuun...

      • kuka sua haluu?

        Horotsu täällä taas pillu väärällään...


    • pöpöööpppppp

      Miehen kirjoitus taitaa olla jos en kovasti erehdy :D

    • pettäjä

      ota ja pane. puolet avioliitoista kuitenkin ajautuu eroon ja sinun avioliittosi on yksi niistä, kun ajattelet tälläisia asioita.. mutta mieti jos tämä tapahtuisi sulle ja sun kultas kävis vieraissa, tai edes ajattelisi asiaa.

      • näkökulmaa

        Helppo näitä asioita on moralisoida ulkopuolisena. Mutta ei ole helppoa tuollainen tilanne kuin ap:lla. Jokainen varmaan ajattelee sitä moraalistakin puolta, mutta ihminen ei voi estää tunteitaan. Sydäntään ei voi tukahduttaa. Joskus vaan kohdalle voi tulla sellainen ihminen, jonka kanssa herää voimakkaat tunteet ja joka tuntuu oikealta, vaikka olisikin jo varattu.


      • näin on!
        näkökulmaa kirjoitti:

        Helppo näitä asioita on moralisoida ulkopuolisena. Mutta ei ole helppoa tuollainen tilanne kuin ap:lla. Jokainen varmaan ajattelee sitä moraalistakin puolta, mutta ihminen ei voi estää tunteitaan. Sydäntään ei voi tukahduttaa. Joskus vaan kohdalle voi tulla sellainen ihminen, jonka kanssa herää voimakkaat tunteet ja joka tuntuu oikealta, vaikka olisikin jo varattu.

        Sitä tuntee itsensä todella pieneksi rakkauden voiman edessä. Olkoonkin, että sitä rakkautta ruokkii enempi vähempi mieletön intohimo. En saa miestä mielestäni. Hän vetää puoleensa. Nyt uskallan, jos tulee lähelleni.


      • pimpeliupompp
        näin on! kirjoitti:

        Sitä tuntee itsensä todella pieneksi rakkauden voiman edessä. Olkoonkin, että sitä rakkautta ruokkii enempi vähempi mieletön intohimo. En saa miestä mielestäni. Hän vetää puoleensa. Nyt uskallan, jos tulee lähelleni.

        Voihan räkä, kyllähän se on niin, että vain hattarapää ajattelee, ettei rakkautta voi tukahduttaa, kun se oikea tulee kohdalle. Monilla naikkosilla ja miekkosilla tuntuu joka päivä tulevan se oikea vastaan ja taas mennään hetken himossa pano eteenpäin. Aivopestyjä erään teollisuuden uhreja jos unohtuu se, että yksilöllä on tahto ja kaiken hillumisen mukaan ei tarvitse lähteä. Jos itseään tutkiskelee syvemmin voi havaita, että sitä voi rakastua vaikka aidan seipääseen, kun illusioi sen niin ihanan pystyksi tapiksi....


      • MikäOlet
        näin on! kirjoitti:

        Sitä tuntee itsensä todella pieneksi rakkauden voiman edessä. Olkoonkin, että sitä rakkautta ruokkii enempi vähempi mieletön intohimo. En saa miestä mielestäni. Hän vetää puoleensa. Nyt uskallan, jos tulee lähelleni.

        Ihmisellä olettaisi olevan enemmän kuin eläimen kiimat. Ihmisyyteen kuuluu järjen päätelmät joiden mukaan voi ohjata elämäänsä pois vääristä ajatuksista ja teoista kunnioittamalla toisten ihmisten suhteita. Kiimaasi voit ohjata keneen sen kohdistat, se ei ole rakkautta vaan pelkkää himoasi. Itse ruokitte himojanne ja käyttäydytte sen mukaan kuin eläimet.
        Kunnioitettava on vain hän jolla on omaatuntoa ja moraalintajua olla sekaantumatta toisten parisuhteisiin.


      • Anonyymi
        näkökulmaa kirjoitti:

        Helppo näitä asioita on moralisoida ulkopuolisena. Mutta ei ole helppoa tuollainen tilanne kuin ap:lla. Jokainen varmaan ajattelee sitä moraalistakin puolta, mutta ihminen ei voi estää tunteitaan. Sydäntään ei voi tukahduttaa. Joskus vaan kohdalle voi tulla sellainen ihminen, jonka kanssa herää voimakkaat tunteet ja joka tuntuu oikealta, vaikka olisikin jo varattu.

        Ei todellakaan jokainen ajattele moraalista puolta. Horotsuille on yks hailee onko toinen varattu vai ei. Olen tavannut niinkin ilkeän naisen joka sanoi että hän nauttii siitä kun saa jonkun pettämään. Sairastahan tuollainen on.


    • panoksi

      No.. kui.. Kukaan ei halua..?

    • panoksi

      kuka.. missä..??

    • arvoakaaneiole

      Tyhmiä

    • OlekohanSinäSe

      Onko AP kenties ihana M nainen?
      Ketä haluat edes ensimmäinen kirjain? tai joku muu tunniste?

    • katsoinhuuliasi

      En ole ap mut voisin kirjoittaa täysin saman.Oon ihana M nainen ja kaipaan ihanaa S miestä...

      • Vonkaajary

        No mikäs sitä s estää huuliasi maistelemasta? Jos kerta ihana m oot? Ettei vaan varattua vonkaa? Hyi hyi nyt lopetatte heti. Vonkaajaen on säälittävää vaikka kuinka ihana olisit muista se edes!


    • Viisauden.kirjassa

      Joka salassa katsoo toisen aviopuolisoa himoiten häntä on jo sydämessään tehnyt huorin".
      Teot ovat vain tulos ajatuksistasi. Järkeä ei ihmisille turhaan luotu. Eläin ei ajattele se käyttäytyy himojen viemänä. Olet ihminen ja aivosi on tarkoitettu ajattelemaan.
      Ei se mitään rakkautta jossa ei ole järki mukana. Pelkkää himoa ja huoraamisen tarve joka aviorikokseen yllyttää. Kenelle annat pikkusormen ja lopulta koko elämäsi?

    • TäälläkiM

      Minäkään en ole ap mutta minäkin olen M nainen.
      Oisin voinu tehdä aloituksen
      J miehelle tässä vielä joku aika sitten mutta en enää.
      Hän vaan käytti minua siitä se.

      • Toinen_M-nainen

        Vai niin. Ja täälläkin on M-nainen.
        Mutta minua ei ole kukaan J-mies
        hyväksikäyttänyt millään tavalla.
        Keskusteltu on, suusanallisesti.
        Jopa halattu, muttei mitään sen enempää.


      • Anonyymi

        Minäkin olen ihana M nainen mutta en halua J, T, M , R, S-miestä (joista täällä aina puhutaan). Varattu kyllä olen ja haluan erästä ....miestä.


    • dfkjsdfjdjf

      Olen vastaavassa tilanteessa ja ihan hirveää. Ei niitä kukaan tilaa. Tai jos tilaa niin siinä on syvä kaipuu toiseen ihmiseen.

      Ajatuksia vain tulee, ei niitä voi hallita, koska ei kukaan voi olla täydellinen pyhimys. Uskon enemmän tekojen hallitsemiseen. Himon tunnetta ei voi estää omassa päässään. Olen himoinnut varattua miestä heti aamusta asti työpaikalla ja hän minua. Kumpikin naimisissa. Katseesta ja puheista on selvää, ettei paljoa tarvittaisi että mentäisiin panemaan. Jos olisimme oikeasti menneet, niin tilanne olisi heti paljon pahempi, vaikka toki ajatuksissa onkin jo petetty.

      Voi sitä, miten kaikki vihaisivat toisiaan, jos ihmiset saisivat tietää mitä toiset ajattelevat.

      Itse olen uskossa, mutta yritän nöyrästi elämää eteenpäin. Pelastua voi yksin armosta. Se ei silti tarkoita että voisi tehdä mitä vain, vaan on oma vastuu ja moraali tekemisistään. Ei usko poista sitä, että ihminen on ihminen, mutta tekemisiään voi yritttää hallita ja rukoilla Jumalalta apua. Elämä on kova koulu mutta oppimisen paikka. Mietin, miksi eteeni on laitettu tällainen moraalinen koettelemus pitkän tumman miehisen miehen hahmossa...

    • VoitaiskoSalaa

      Erästä ihanaa M naista haluaisin myös kovasti, eli koettelemukset täälläkin kovilla kun varattuna mennään. Ei voi olla vinkkailematta ihanalle tai katsomatta tätä ihanaa aina kun on tilaisuus koska ihana saanut pään niin pyörälle. Jos hän edes jotenkin ehdottaisi salajuttua niin luultavasti vaatteet lähtisi aika nopsaan päältämme.
      Ihanalla tänään lila paita ;)

    • Toinenheistä

      Hmm.isä ja tytär.. kummankohan kirjoittamaa

    • MomentInSpace

      Samaa polte hohkaa minunkin kupeissani. Hetkiä, välähdyksiä... Kuumeiset silmäsi , suu puoliavoimena nautinnosta. "Kulta", hengähdit, kun me liikuimme yhdessä, yhtenä.
      Sinä allani, yläpuolellani.
      Ne hetket kannan mukanani hautaan.

    • jaavainiin

      Voi teitä nämähän aloitukset voi olla jonkun perheen runkkarin käsialaa.Kauankun on ilman kaikenlaista materiaalia kokeilevat.Seksi on limaa ja eritteitä.Se välttämättä kovin kummoista ole kun aktiin pääsee.Eri juttu tietysti jos pääsee ja antaa rakastua.Mutta silti, harvemmin ne varatut on valmiita jos suhteensa on hyvä.Tekin kaikki saatatte katua vielä joskus koska tosiaan ei se seksi sitten välttämättä olekaan mitä odotti tai tunnetta ei toiselta puolelta olekaan.Kun taas sitten miettii niin kannattaiskos elämässä kokeilla muutakin elämistä vaikka matkustelua tai harrastuksia ettei kuvittele seksin olevan hypermatka onneen!

    • VoitaiskoSalaa

      Voi luoja, että olisin halunnut koskea ihanaa Mxxxxx nimistä naista tänään ;)
      Halut syttyivät samantien kun sain sinua hetken ihailla, sinulla musta paita ja laikukkaat farkut ;) Mittasit myös minua katseellasi ;)

    • parisoriimuru

      mieheni hyvä ystävä äs. voi sitä pettymystä kun hän löysi ihanan naisen. hänen sinkkuaikoinaan haaveili 2m1n tilanteista...naisen löydyttyä on käynyt selväksi etteivät ole mitään ananasnurin-porukkaa niin olen jättänyt haaveilut sikseen. Siirtynyt 1s1mä fantasioihin. huoran hartioita toki painaa syyllisyys, muttei se pervoukko kotona mitenkään kentlemänni ole ollut mulle joten... panisin kyllä. päiväkausia vaikka miten oma flippais.

    • jklseuraajaheti

      Joo sseura meniis heti.tykään nuolla

    • jklseuraaheti

      No nyt mä oon vapaa tekee mitä vaan......

    • Anonyymi

      Haluun sua

      • Anonyymi

        Niin mäki suo


    • Anonyymi

      Mä haluan sua, Miksu. En vaan voi 😔

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Hei

    • Anonyymi

      Haluan edelleen ihanaa M naista ;)

      • Anonyymi

        Hmmm, jaahas tuotanoinniin 😘


      • Anonyymi

        Kuka tahtoo ja ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tahtoo ja ketä?

        Eiköhän nää ole ihan höpöhöpö juttuja.


    • Anonyymi

      Haluan sua. Tuu mun muniin. Ja nauti niistä.

      • Anonyymi

        Olet sika😤


    • Anonyymi

      Tää vois olla mun puoliso k ja sen paras kaveri s ja edelleen samaa tyyliä vaikka asutaan nykyään eripuolella suomea, toki voihan ne tavata edelleenkin.
      Kaikki pettämisen piirteet oli ilmassa tuossa alku aikana ja mitään ei tunnustettu.
      Hän kävi jopa selvittelemässä tunteitaan sen luona ja palasi luokseni.
      Mieleni on tehnyt lähteä hänen luotaan pitemmän aikaa vaikka rakastan häntä näistä kaikesta huolimatta.

      Ikävä tilanne mut kai se on normaalia että ketä rakastaa niin hän rakastaa toista...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe