Millaisia Kultaisia kasvattaa? Salon Muurlassa toimiva kasvattaja jolla ei ole kuitenkaan kennelnimeä? Tammiston tila?
Tietääkö kukaan
12
507
Vastaukset
- Kultsuja vai ei ???
Eikös se ollut niin, että yhden pentueen saa rekisteröidä ilman kasvattajanimeä.
Viimeistään sen jälkeen tulisi suorittaa kasvattajakurssi ja anoa kennelnimi. Miksiköhän tässä ei ole näin toimittu?Ovatko pennut sitten ollenkaan rekisterissä = virallisesti puhdasrotuisia??? - luulisin että
3pentuetta saa rekisteröidä ilman kennelnimeä nykyään??
- eirajoja
Ei ole enää mitään rajaa olemassa...
- Paperittomia
On teettänyt ainakin yhden paperittoman pentueen "vahinko pentueena".
- pah ja
Pyh!!! Itse olen apulaa ja toria seuranneena törmännyt ainakin 3meen rekisteröimättömään pentueeseen. Myy siis myös labukka-kultsi mixejä. Jotain hämärää!!
- lillan71
pah ja kirjoitti:
Pyh!!! Itse olen apulaa ja toria seuranneena törmännyt ainakin 3meen rekisteröimättömään pentueeseen. Myy siis myös labukka-kultsi mixejä. Jotain hämärää!!
ei toiminnassa ole mitää hämärää. Koirat ovat terveitä ja tutkittuja. Ilolla kasvatan mix ja paperittomia kultsuja -hyviä koiria ne ovat. Pennut ovat olleet ihastuttavia!
Kennelliittoon itse en ole uskonut enää aikoihin, sehän ei näitä kainalokavereita haluaisi tähän maailmaan ollenkaan. Ja mix pennuista on kyllä kiinnostuneet jopa opaskoiriksi-hyviä kun ovat.
Muutaman hyvin erikoisen ihmisen olen kyllä tässä vuosien varrella kyllä kohdannut -ja nyt he näköjään täällä huutelevat mitä sylki suuhun tuo.
Terveisin, onnellisten koirien omistaja! - Nepomem
lillan71 kirjoitti:
ei toiminnassa ole mitää hämärää. Koirat ovat terveitä ja tutkittuja. Ilolla kasvatan mix ja paperittomia kultsuja -hyviä koiria ne ovat. Pennut ovat olleet ihastuttavia!
Kennelliittoon itse en ole uskonut enää aikoihin, sehän ei näitä kainalokavereita haluaisi tähän maailmaan ollenkaan. Ja mix pennuista on kyllä kiinnostuneet jopa opaskoiriksi-hyviä kun ovat.
Muutaman hyvin erikoisen ihmisen olen kyllä tässä vuosien varrella kyllä kohdannut -ja nyt he näköjään täällä huutelevat mitä sylki suuhun tuo.
Terveisin, onnellisten koirien omistaja!Kaikenlaisia huhuja/juoruja ko. paikan tavasta toimia olen kuullut. Itselläni kultsi juurikin ko. paikasta ja meillä ei mitään ongelmaa ole ollut, ei koiran eikä kasvattajan kanssa! Ihanan kultsin omistamme! :)
- sillleeennn...
Nepomem kirjoitti:
Kaikenlaisia huhuja/juoruja ko. paikan tavasta toimia olen kuullut. Itselläni kultsi juurikin ko. paikasta ja meillä ei mitään ongelmaa ole ollut, ei koiran eikä kasvattajan kanssa! Ihanan kultsin omistamme! :)
Se on ihan kiinni siitä mistä tykkää ;)
- * nauraa *
lillan71 kirjoitti:
Terveisin, onnellisten koirien omistaja!Menikö usko Kennelliittoon silloin kun napsahti rekisteröintikielto !? :D
- nepomemm??
Nepomem kirjoitti:
Kaikenlaisia huhuja/juoruja ko. paikan tavasta toimia olen kuullut. Itselläni kultsi juurikin ko. paikasta ja meillä ei mitään ongelmaa ole ollut, ei koiran eikä kasvattajan kanssa! Ihanan kultsin omistamme! :)
Rekisteröity vai ei rekattu? :D
- Tikutii
Ja me seuraajat pidetään huolta että kielto on ja pysyy ;)
- töppis
Onko tässä asiassa tapahtunut mitään uutta? Näin sivusta seuraajana kiinnostaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1176011Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631503894Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503295Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4702740Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2701755Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321423- 871406
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151356Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1591288- 771268