Sain mailia Xboxilta.
Xbox LIVE Goldin yhden viikonlopun ajaksi. Kaverisi voivat auttaa sinua pelaamaan Rockstarin kehittäjiä vastaan heidän omissa peleissään – ja bonuksena saat kaksinkertaiset kokemuspisteet useissa eri peleissä. Laita kaikki peliin.
XBOX LIVE ILMAINEN!
8-10.03.2012
6
258
Vastaukset
- Linkki ilmaiseen
- Vuoden vanha boksi
Thank, pikku ongelma vaan on se että ei ole oikein nettipelejä kun niitä olen vältelly maksullisen pelaamisen takia ja ps3 konsolille olen vain nuo nettipelit ostanut.
Onko storessa mitään hyvää ilmaista nettipelaamis demoa tai betaa tarjolla?
En ole vielä xboxin nettipelejä koskaan päässyt kokeilemaan. - Vuoden vanha boksi
Jäipä sitten tas kokematta miten se pelaaminen sujuu xbox360 litteella kun ei vastauksia kuulumut.
- hesab
Xbox paska, ps3 paras jossa ilmainen netti
- näin meillä
Meillä taas se ps3 on se paska, ja paksussa pölyssä. Pitäis laittaa vahinko kiertämään ja myydä tuo pois.
- gtavly
Saa ilmaisekd
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh422782Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-201729423492528- 352184
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta482084- 251723
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251619- 441490
- 1001439
En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek1391395- 361196