Nettivihan anatomia

vihan nes

Mistä se kumpuaa keskustelupalstoilla ja mihin se johtaa?

27

161

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ome Na

Pahasta olosta, hoitopaikkojen puutteesta, liian pitkistä jonoista mielenterveyslääkäreille. Livessä kiusauksen kohteeksi joutuneet kostaa täällä omaa kiusatun kohtaloaan. Paljon on syitä. Valitettavasti :(

Johtaa suurempaan pahaan oloon.

• ...

TYPERYS!

=DW=

• niin läpinäkyvää
        ... kirjoitti:

TYPERYS!

=DW=

Tsau, tais kolahtaa

• Juuripa niinpä.
        niin läpinäkyvää kirjoitti:

Tsau, tais kolahtaa

=DW= skrivailee jostain hoitopaikan tukiasuntolasta ja on niin täynnä kärttyä, että hänen teksteistään huokuu epäonnistuminen elämässään.
        Kaikki muu on horinaa. Jos hänellä on ollut jotain puitteita joskus, ne ovat mennyttä aikamuotoa, ei nykyisyyttä.

• niin läpinäkyvää
        Juuripa niinpä. kirjoitti:

=DW= skrivailee jostain hoitopaikan tukiasuntolasta ja on niin täynnä kärttyä, että hänen teksteistään huokuu epäonnistuminen elämässään.
        Kaikki muu on horinaa. Jos hänellä on ollut jotain puitteita joskus, ne ovat mennyttä aikamuotoa, ei nykyisyyttä.

Tsau,....... se ettei ole paikalla, ei tarkoita että voi kirjoitella toisten nimissä, ellei sitten ole niin sekaisin että luulee olevansa joku toinen. Kolahdus oli tarkoitettu feikkaajalle, ja näköjään osui oikeaan.
        Niin monena keväänä tämä on jo nähty, niin ja joskus muuhunkin vuodenaikaan.

• Nimet nettiin

@Ome Na

Tarttis varmaan laittaa vielä niiden kiusaajien oikeat nimet nettiin niin saisivat mitä ansaitsevat!!! Enemmän pitäis kriminalisoida kiusaaminen eli henkinen väkivalta!!!

• expimot

Täällä nettipalstoilla huomattavan suuri osa ihmisistä käyttäytyy huonosti, kun taas elävässä elämässä sellaiseen törmää paljon harvemmin.

Näyttelevätkö siis netti-ilkeilijät kasvotusten kohdattaessa normaalia vai ovatko he aivan tavallisia tasapainoisia ihmisiä, jotka pimahtavat vain netissä?

• Osoittakaamme rakkautta vihaisille ihmisille.....rakkaus sulattaa ja parantaa!

• himas tutkittu

Aika monet ovat tuossa osuneet jujun ytimeen. Itse olen kymmesin vuotta seuraillut muunmuassa tätä kakkosnelosen touhua. Luulen palstojen saatuttajiksi riittävän kymmenisen "taparikollista", joiden eläntyö näyttää olevan kaikenmailman palstasaaste, jonka ympärillä elämä pyörii päivästä toiseen.
      Muuta sosiaalista elämäähän nämä sanoilla saastuttajat eivät omaa ja kaikki voivat sen hyvin päätellä, että lopulta tuollainen katkeroituminen johtaa ennenaikaiseen hautaan.

• --++

Joidenkin ihmisten perusluonne on riidanhaluinen, ja tällainen pimeä paikka antaa heille siihen toteutusfoorumin.
      Joillakin ei kai ole livessä riitakumppania, joten täällä voivat toteuttaa aggressiivisuuttaan.
      Joillakin on viimeisensananpakko, jatkavat ilmanaikuista nokittelua loputtomiin.

Mihin johtaa? En tiedä, tuskin mihinkään. Jos pysyy ylläpidon antamissa rajoissa.

• frau5

Kateudesta ja huonosta itsetunnosta se kumpuaa. Mitättömyyksien viha ei johda mihinkään, niinkuin ei mikään muukaan heidän toiminta.

• avonettihoito

Jos elämässä ei koskaan ole saanut omaa ääntään kuuluviin, niin täällä se on helppoa.
      Hyvähän se on jos joku saa avun itsetunto-ongelmiinsa tätä kautta.

• Jos ei vois kirjoittaa ilman rekattua nickkiä, ois toisin.
      Joko kirjoitukset vähenis entisestään, kärttyilykin vähenis, ainakin ilkeily ois reilumpaa. Tuo ei toivottavaa, siis että kirjoittelu vähenis.
      Tulis kuitenkin jonkinlainen "tunnettavuus" palstalla, vaikka sitte oiskin erilaisia mielipiteitä.. hyviä/huonoja päiviä.
      Ja kun palstailijat, vaikkakin kevyesti tuntisi toisiaan, osaisivat suhtautua asiaan kuten kirjoittaja tarkoittanut.

• exnicceilijä

Eihän omistajalle/ylläpidolle ole muu tärkeää, kuin kävijämäärät. Heille tämä on laadittu, jotta mainostajat vaivautumaan asioimaan.
        Meidän tutustelut on sivuseikka.

• exnicceilijä kirjoitti:

Eihän omistajalle/ylläpidolle ole muu tärkeää, kuin kävijämäärät. Heille tämä on laadittu, jotta mainostajat vaivautumaan asioimaan.

Eikö mainokset jotenkin saa pois sivuilta, mutta se vaatis jos "suurta joukkoliikettä".. :) Eikä tätä kukaan niin vakavasti ota.
        En edes osais, mutta jostain kuva, että ois mahdollista laittaa jokin esto..

• exnicceilijä kirjoitti:

Adblock päällä?

• Sibone kirjoitti:

Eikö mainokset jotenkin saa pois sivuilta, mutta se vaatis jos "suurta joukkoliikettä".. :) Eikä tätä kukaan niin vakavasti ota.

Ei se mitään joukkoliikettä vaadi. Mainokset saa halutessaan pois kukin omalta näytöltään varsin helposti. Sivujen latautuminenkin hieman nopeutuu.
        No, mainoksilla tämä lysti rahoitetaan, mutta onko se niin suuri synti niitä blokata, jos ei niitä kuitenkaan klikkaile.

• sitroen.
        Sibone kirjoitti:

Minulla on selaimena Firefox ja mainosten estäjinä NoScript ja Adblock. Ei tule yhtään mainosta ilman lupaa!
        Muuten, minullakin on henkilökohtainen nettihäirikkö. Lienee noin 15 -vuotias tai sille tasolle jäänyt räkänokka, jonka henkilöllisyydestä minulla on aavistus...

• hg,mm

ilkeily reilumpaa? sen 'reiluuden' johdosta jätti moni nimimerkillään kirjoittamisen, tuntemattomana välttyy reilulta ilkeilyltä.

• exnicceilijä
        Sibone kirjoitti:

@Sibone

Mainosten avullahan saamme täällä ilmaiseksi olla. Saahan ne omalta ruudultaan pois, kuten on jo sanottu.
        Itse olen kovin tarkka ihminen, mutta mainokset eivät täällä koskaan ole minua haitanneet. Nytkään en osaisi nimetä ainuttakaan.

Tämähän on kuin ilmaislehti, joka ilmestyy mainoksiensa avulla.

• *Sibone*
        hg,mm kirjoitti:

ilkeily reilumpaa? sen 'reiluuden' johdosta jätti moni nimimerkillään kirjoittamisen, tuntemattomana välttyy reilulta ilkeilyltä.

Onhan se rajansa ilkeilylläkin, jotenkin ymmärrän sun pointin.
        Olen suht' noviisi silleen, että pitkään täällä piipahdellu.. mutta itse aika neutraali.. en kovin avoin, eikä tarvetta loukata ketään! Tulikohan se syykin tuossa mainittua.
        Että mua ei voi loukata, kun ei paljo tiedä.

• *Sibone*
        exnicceilijä kirjoitti:

@Sibone

Mainosten avullahan saamme täällä ilmaiseksi olla. Saahan ne omalta ruudultaan pois, kuten on jo sanottu.
        Itse olen kovin tarkka ihminen, mutta mainokset eivät täällä koskaan ole minua haitanneet. Nytkään en osaisi nimetä ainuttakaan.

Tämähän on kuin ilmaislehti, joka ilmestyy mainoksiensa avulla.

*exnicceilijä*
        Otit mainokset esiin, ei ne muakaan häiritse, enkä juur kiinnitä huomioo.
        Kotiin tuleva 'paperisälä' enemmän. Voishan ne kieltää, silloin ei sais myöskään pari kertaa viikossa tulevaa ilmaisjakelulehteä, jossa jotain luettavaakin saattaapi olla.
        Mutta oishan se tässäkin kiva, jos 'ilmaislehdessä' ois jotain luettavaakin? :)

• exnicceilijä
        *Sibone* kirjoitti:

*exnicceilijä*
        Otit mainokset esiin, ei ne muakaan häiritse, enkä juur kiinnitä huomioo.
        Kotiin tuleva 'paperisälä' enemmän. Voishan ne kieltää, silloin ei sais myöskään pari kertaa viikossa tulevaa ilmaisjakelulehteä, jossa jotain luettavaakin saattaapi olla.
        Mutta oishan se tässäkin kiva, jos 'ilmaislehdessä' ois jotain luettavaakin? :)

Meille tulee erään kaupan ilmaislehti, josta juuri eilen luettiin tosi mielenkiintoista juttua C-vitamiinin yhteydestä sydämeen ja sen hyvinvointiin.
        Paljon mainoksista jää ainakin minulla lukematta. Valtava määrä, mikä vaikkapa kuukaudessa paperia tulvii postilaatikkoon.
        Päivän sanomalehdestä mainokset ovat vähentyneet.
        Itse viemme paperinkeräykseen, siksipä roska-auto käy minimaalisen harvoin luonamme.

• saako ja voiko

Muuten haluaisin tietää kuinka monella nimimerkillä meidän luotsi "Korvenkukka" kirjoittaa, koska tyyli kuulosta hyvin samanlaiselta.

• Nimmmariton

Nettiriitely näyttää sikiävän ihan mistä hyvänsä. Valaiseva esimerkki tuo ketju, jossa kyseltiin vaan kannattaako Virosta ostaa kosmetiikkaa. Rähinäksi meni. Yksi luulee, että hänen rahojaan kadehditaan ja toiset liputtaa kiukkusesti suomalaisen työn puolesta.

• ,,,,,,,,,

Sekin ikivanha ketju, 4v.

• Nimmmariton
        ,,,,,,,,, kirjoitti:

Sekin ikivanha ketju, 4v.

Ohoh. Enpä huomannutkaan.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe