siis mä en tiedä mitään niin ihanaa kuin se et on ihastunut johonkin ihanaan ihmiseen ja saa haaveilla siitä ja flirttailla ja kaikkee....ei sen tarvitse mihinkään johtaa mut se tunne..ja minkä määrän energiaa siitä saa.toivottavasti ihastun vielä vanhainkodissakin johonkin ihanaan pappaan:)
elämän suola
10
1235
Vastaukset
- pettynyt
Itselläni oli vielä tuo ihana tunne eilen...nyt se on muuttunut pettymykseksi...olin kauan ihastunut, ainakin vuoden verran. Pitkiä katseita ja pientä säpinää silloin tällöin. Kyllästyin tähän ja otin selvää miehen tunteista...Hän oli hakenut vain tilapäistä seuraa minusta silloin tällöin...petyin ja särjin sydämeni. Nyt se ihana tunne mahan pohjassa on vaihtunut säryksi sydämeeni... :(
- jojojo
Nuorena voit ihastua muutaman viikonkin päästä johonkin toiseen. Pettymyksen kautta pääsee tunteesta eroon ja voi aloittaa puhtaalta pöydältä ja se voi olla paljon parempaa kuin
sen pettymyksen aiheuttajan kanssa!
- heluna
niin minäkin varmaan. sitten rollaattorilla käytäviä kiertelen....
- paristomummo
katsoitteko keväällä hupiohjelmaa paristo. siinä oli ne kaksi ihanaa mummo jotka olivat ihan seksistejä seksihulluja, mä haluan sellaiseksi mummona toivottavasti löydän hyvän mummokaverin jonka kanssa kipitetään nuoren lihan perässä!
- mummo2
mennä sinne vanhainkotiin? minä varmaan joudun aiemmin, mutta voin sinua odotellessa puhua jo pari pappaa suakin varten valmiiksi ;-))
- 37 veetä
eli vielä' muutama vuotta eteenpäin, missä vanhainkodissa tavataan?
- mummo -66
jossain tampereen suunnalla kenties?
- vm- 67
mummo -66 kirjoitti:
jossain tampereen suunnalla kenties?
keskiseen suomeen jyväskylän suuntaan niin johan mummot läks! vielä on muutama vuosi aikaa vaihtaa paikkakuntaa!
- tuleva mummo 67
millaasen rollaattorin hommaat, pitäsi olla ketterä ja liukuvoiteet niitä vois seurailla! mut mitään vanhaa ukkoo en harmiksnei ottais niillähän on vaipatkin!
- Olento
Niin, mä tiedän. Se on todella ihanaa. Ikävää vaan, et voi sit lopuks pettyyä todella pahasti. Ja kaikki voi tuntua todella turhalta jos pettyy pitkän ihastumisen jälkeen. Mut aika paljon niistä kans oppii.
Kokenut p17
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4016910Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki494014Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa31657Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava451576Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t951444Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset
Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard731382Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2601366- 991148
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue221086- 631072