Heippa oisko kellään tietoa missä vika kun suzukini polttaa sulakkeen jarru/ vilkku vasemmalle olen katkonut vetokoukun johdot jotka olivat todella ruosteessa,mutta vika ei ollut niissä sulake palaa edelleen. Mitähän voisin vielä tehdä kotona ennen huoltoon vientiä.
suzuki grand vitara sähköt
4
1403
Vastaukset
- Toimi oikein
Laita nyt hyvä mies vähän tarkempaa tietoa autostasi, jos apuja haluut.
Ymmärrän toki, että vanhemman auton vuosi malli on noloa kertoa, mutta tässä tapauksessa se kannattaisi.
Toiseksi, jos kerran olet viemässä autoasi huoltoon, niin silloin et tee itse mitään ennen huoltoa, korkeintaan peset autosi, jotta asentajat ei tuhrisi itseään. Jos menet parturiin esimerkiksi, niin et varmaankaan tee kotona pesua kummempaa toimenpidettä tukallesi ennen parturia.
Tässä rautalangasta pari neuvoa. - tap4
Kiitos cm 99
- Anonyymi
Ongelma tuli kerrottua. Mutta muuta ei. Selostuksesta päätellen on oikosulku kysymyksessä. Rele palanut. Johto jossain rautaa vasten eriste rikki. Joku tehnyt omia kytkentöjä. Väärän lainen rele tökätty reikään. Kytkin hajalla rajakytkin rikki.
Kevennys tarvitaan. Ventiilikumi mutkalla.- Anonyymi
Kyllä tarvitseekin kevennystä kun vastailee viisaita 7 vuotta vanhaan viestiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163255Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622962Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o732793Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä342676Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582188- 491769
- 831718
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise131711Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181709- 571599