Lötköpötkö

Jankutus loppuu

Mulla kesti eilen 2,5 tuntia tulla töistä kotiin. Siis normaalisti työmatka kestää yhdellä bussilla 40 minuuttia. Nyt tulin yhdellä bussilla ja kolmella taksilla ja olin koko ajan ihan syväjäässä. Niinpä vannoin viettäväni koko pirun viikonlopun kotona peiton alla. Poikiahan se ei haittaa lainkaan, vaan avustavat mua mun suunnitelmassani makoilemalla millon missäkin, pääasiassa eilen mun asuntoon ilmestyneen ällöhköpunaisen sohvan päällä (edelleenkin mustaa nahkaa sen olla pitää, tämä ei tullut jäädäkseen).

2

265

Vastaukset

• Minäkin tulin töistä viimeviikonlopulla meni kaksi päivää ennenkuin olin kotona.

Kyllä avovaimo kiitteli.

• Tämä on just sitä mistä pitäisi Tuusniemellä enemmän puhua! Jos tällaiset jutut sivuutetaan niin tuskin täällä on enää asutusta viidenkymmenen vuoden kuluttua!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kulmunille koulutusta 50 000 eurolla

Veronmaksajat maksaa https://www.is.fi/politiikka/art-2000006527878.html Näin niitä verorahoja käytetään
      Maailman menoa
      365
      4116
    2. No niin....Tiemaksut sitten tulee.

Jopa 1000€ lisää kuluja autoilijalle. Näin se Suomi varmaan yrittää ylöspäin mutta muistaa pitäisi että se raha on taas pois muusta kulutuksesta.Jälle
      Maailman menoa
      149
      3844
    3. Miksi Halla-aho vaikenee USAn mellakoista?

Johtuuko siintä että hän ei voi/saa kritisoida Putinia eikä Trumpia!?
      Maailman menoa
      203
      2389
    4. Henkirikos

Tietoa kenelläkään viime yön puukotuksesta..?
      Jämsä
      14
      1757
    5. Kiitos elämä, Nala mutta vuokraluukkuun

Miten noin menevä nainen voi ottaa koiran keskelle kaupunkia? Eikö edellinenkin koira annettu pois kun asuvat Eskon kanssa, eikä ollut aikaa hoitaa si
      Kotimaiset julkkisjuorut
      99
      1723