Jiihaa, kerrankin tulossa kunnollista telkkariviihdettä Aloittelevat "Julkkisten Big Brotherin" tuotannnon aloittamista suomessakin. Julkkisten pitää itse ilmoittautua mukaan. Mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa, mukana todennäköisesti ainakin: Tauski, Tuksu, Matti Nykänen, Kutri Heluna, Danny, Anita Hirvonen, Mari Kasvi, Marita Aitolahti ja Timo TA. Mikkonen.
Kerrankin ohjelma, mitä ei pahemmin tarvitse katsoa.
Hankala keksiä tällaisesta pikkumaasta julkkiksia, joitten naamari ei olisi kulunut auttamattomasti loppuun ja jos oudompi naamari, eihän se sitten mikään julkkis ole. Pösilö ohjelmaidea.
=DW=
Julkkisten BB
45
217
Vastaukset
Tässähän on se mielenkiintoisempi versio.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11315779
H.- lumi-nainen.
Eipä kinosta, jota kinostaa, katsokoon, eipä ole minulta pois.
- mimmimummi*
Miksi ei ole vielä tehty ikäkausi BB-ohjelmaa... esim. 60 .. sinne mentäisiin sitten kaikki porukalla riitelemään... eikun seurustelemaan piti sanoa..
- 0 katsojaa
Ei olisi tarpeeksi kiinnostavaa.
- Oi jospa
Meillä kaikilla olis nii-in mu-kaa-vaa
- Wau!
mimmimummi ja minä olen mummimammi
Aina olen pitänyt kirjoituksistasi, mutta tämä oli kyllä yliveto, siis todella hauska.
Eipä aikaakaan, kun meidät suomi24 60 kutsutaan ohjelmaan, sillä paljon meitä jo siteerataan tuolla toisaallakin mediassa. Mahtuu sinne 70 myös, mutta -60 ovat armottomasti liian nuorekkaita. Voisihan heitäkin kokeeksi ottaa, mutta heti heidät diskataan pois.
Onhan täällä ollut vuosien mittaan jos´jonkinlaista yritystä yhteis tapaamiseen ja ovat kai toiset jo toteuttaneetkin sellaista, mutta...että!...telkkariin!!!
Heti lopettaisin nettailuni ja syyttäisin naapurin kakaroita, kuinka ovat pilaa tehneet minun nimissäni, siis koneeltani.
Toisaalta olisi mielenkiintoista, jos hunksz ja korppis olisivat jonkinlaisina kutsujina, siis talon isäntinä. Ketähän he kutsuisivat joukkoonsa?
Nyt on tietämys hakusessa. Onko siellä edes joukkueita? Joskus olen vilkaissut ohjelmaa, kun vaihtelen kanavaa mainosten ajan.
Voisihan tästäkin keskustelun tynkää tulla, kun kävisimme jo leikisti ns. "olemaan" siellä..BB-talossa. Valintakin pitäisi ensin suorittaa. Korppis on etuoikeutettu, vaikka liiteleekin etelän lämpöön, sillä pian hän huomaa, että ei sielläkään eletä takapajulassa, kuten korvessa. - wat wauwau
Wau! kirjoitti:
Aina olen pitänyt kirjoituksistasi, mutta tämä oli kyllä yliveto, siis todella hauska.
Eipä aikaakaan, kun meidät suomi24 60 kutsutaan ohjelmaan, sillä paljon meitä jo siteerataan tuolla toisaallakin mediassa. Mahtuu sinne 70 myös, mutta -60 ovat armottomasti liian nuorekkaita. Voisihan heitäkin kokeeksi ottaa, mutta heti heidät diskataan pois.
Onhan täällä ollut vuosien mittaan jos´jonkinlaista yritystä yhteis tapaamiseen ja ovat kai toiset jo toteuttaneetkin sellaista, mutta...että!...telkkariin!!!
Heti lopettaisin nettailuni ja syyttäisin naapurin kakaroita, kuinka ovat pilaa tehneet minun nimissäni, siis koneeltani.
Toisaalta olisi mielenkiintoista, jos hunksz ja korppis olisivat jonkinlaisina kutsujina, siis talon isäntinä. Ketähän he kutsuisivat joukkoonsa?
Nyt on tietämys hakusessa. Onko siellä edes joukkueita? Joskus olen vilkaissut ohjelmaa, kun vaihtelen kanavaa mainosten ajan.
Voisihan tästäkin keskustelun tynkää tulla, kun kävisimme jo leikisti ns. "olemaan" siellä..BB-talossa. Valintakin pitäisi ensin suorittaa. Korppis on etuoikeutettu, vaikka liiteleekin etelän lämpöön, sillä pian hän huomaa, että ei sielläkään eletä takapajulassa, kuten korvessa.Wau kun itseään kehuu mut niinhän sä oot ennenkin tehnyt :DDD
- mimmimummi*
Wau! kirjoitti:
Voisihan tästäkin keskustelun tynkää tulla, kun kävisimme jo leikisti ns. "olemaan" siellä..BB-talossa. Valintakin pitäisi ensin suorittaa. Korppis on etuoikeutettu, vaikka liiteleekin etelän lämpöön, sillä pian hän huomaa, että ei sielläkään eletä takapajulassa, kuten korvessa.No kiitos huomiosta... olen niin lyhyesti kirjoittava ja täällä on paljon mukavia ja hyvin asiansa julki tuovia joita mielellään lukee..
Eikä se pieni hassuttelu ole koskaan pahaksi.. - wau wauwau
mimmimummi* kirjoitti:
No kiitos huomiosta... olen niin lyhyesti kirjoittava ja täällä on paljon mukavia ja hyvin asiansa julki tuovia joita mielellään lukee..
Eikä se pieni hassuttelu ole koskaan pahaksi..=))) heti paikalla =)))
- mimmimummi*
wau wauwau kirjoitti:
=))) heti paikalla =)))
Kerropas nyt ihan omin suorin sanoin syyn luulotautiisi...odottelen. Keneksi minut nyt kuvittelet.. en osaa mitenkään arvata kun en sen paremmin ole perehtynyt täällä kirjoittaviin.
Ikävältä tuntuu vainoharhasi ja vievoimia sinulta...minua ei ne loukkaa. - harmillista
wat wauwau kirjoitti:
Wau kun itseään kehuu mut niinhän sä oot ennenkin tehnyt :DDD
@wat wauwau
Siis minäkö? Tosin meita mummimammeja taitaa olla useita ainakin siitä päätellen, että nimmari vaatii hieman "lisä tunisteita".
Toisaalla kirjoitit myös jonkun epäilyn mimmimummille, jota tulkitset nyt väärin.
Ajattelin, kun meidän suurin epäilijä näistä "moninikeistä" liiteli etelään, niin tällaiset epäilyt jäisivät pois, mutta eihän se näin olekkaan.
Eikö Sinun mielipiteesi mahdu joukkoon, vaikka joku mukamas vastailisi itselleen? Meitä oli vain nyt kaksi, jotka satuimme olemaan koneella samaan aikaan.
Onko sinulle todellakin tärkeää tietää, kuka oli kuka ja menikö pasmat sekaisin, jos oletkin se talentaja, joka tekee tilastoja kirjoittajista???? - meeriamanda
harmillista kirjoitti:
@wat wauwau
Siis minäkö? Tosin meita mummimammeja taitaa olla useita ainakin siitä päätellen, että nimmari vaatii hieman "lisä tunisteita".
Toisaalla kirjoitit myös jonkun epäilyn mimmimummille, jota tulkitset nyt väärin.
Ajattelin, kun meidän suurin epäilijä näistä "moninikeistä" liiteli etelään, niin tällaiset epäilyt jäisivät pois, mutta eihän se näin olekkaan.
Eikö Sinun mielipiteesi mahdu joukkoon, vaikka joku mukamas vastailisi itselleen? Meitä oli vain nyt kaksi, jotka satuimme olemaan koneella samaan aikaan.
Onko sinulle todellakin tärkeää tietää, kuka oli kuka ja menikö pasmat sekaisin, jos oletkin se talentaja, joka tekee tilastoja kirjoittajista????Älkää välittäkö, nikit eroittaa kyllä toisistaan - ei kai niin kiire ole noita herjaavia sanoja kirjoittamaan kenelläkään?
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...sopii tähän kuin nenä niskanpuolelle ;D - nikit eroittaa???
meeriamanda kirjoitti:
Älkää välittäkö, nikit eroittaa kyllä toisistaan - ei kai niin kiire ole noita herjaavia sanoja kirjoittamaan kenelläkään?
Koirat haukkuu ja karavaani kulkee...sopii tähän kuin nenä niskanpuolelle ;Dmeeriamanda
Kirjoitit, että koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näinhän se on nähtävä, mutta kuitenin, jos "koirat" on purrut jotain kirjoittajaa haavoille ja haavat eivät ole paranntuneet?
Itse en voi käyttää nimmariani, joka on jo yhdistetty niin moneen, jopa hunkzs:iin!
Minä en pyytele armoa täältä ollakseni oma itseni ja kirjoitellen "milloin milläkin" nimmarilla, mutta koskaan en anteeksi anna tälle "linnulle", joka sillointällöin muistaa viitata minuunkin arvaillessaan näitä kirjoittajia. nikit eroittaa??? kirjoitti:
meeriamanda
Kirjoitit, että koirat haukkuu ja karavaani kulkee. Näinhän se on nähtävä, mutta kuitenin, jos "koirat" on purrut jotain kirjoittajaa haavoille ja haavat eivät ole paranntuneet?
Itse en voi käyttää nimmariani, joka on jo yhdistetty niin moneen, jopa hunkzs:iin!
Minä en pyytele armoa täältä ollakseni oma itseni ja kirjoitellen "milloin milläkin" nimmarilla, mutta koskaan en anteeksi anna tälle "linnulle", joka sillointällöin muistaa viitata minuunkin arvaillessaan näitä kirjoittajia."nikit eroittaa???"
Käkikellon osa on raskas.
Tunnista toiseen pitää kukkua, yötä myötenkin.
Nimmariini viitattiin, joten vaatiihan se aina kommenttia.
Anteeksi meeriseni, että sinua minullakin kiusataan.
H.- joka paikkaan ehdit
hunksz kirjoitti:
"nikit eroittaa???"
H.Lässyn lässyn läpäti lää.
- meeriamanda
nikit eroittaa??? kirjoitti:
meeriamanda
Minä en pyytele armoa täältä ollakseni oma itseni ja kirjoitellen "milloin milläkin" nimmarilla, mutta koskaan en anteeksi anna tälle "linnulle", joka sillointällöin muistaa viitata minuunkin arvaillessaan näitä kirjoittajia.Hyvä kun pidät puolesi, on uskomatonta kun ei edes luotsin tarkennus mene jakeluun vaan herjaaminen jatkuu.....kukaan ei varmaksi voi ketään tunnistaa, olettaa vain.
Ikävää on joutua jonkun " hiihtäjän " seuraamaksi kuten sinullekin on käynyt, ajatellaan niin ettei hän vahingoita muita kuin itseään, vältän kosketuksia mainitsemastasi tirpuista - olen katsonut sen viisaammaksi. - ei mikään läpäti läp
joka paikkaan ehdit kirjoitti:
Lässyn lässyn läpäti lää.
ja entäs sinä???, joka jokapaikkaan ehdit?
Kauanko olet seurannut kirjoituksia?? Kuinka on tuntemuksesi, kuinka täällä joskus lyödään "todella turpiin" vain kirjoitus virheiden vuoksi?
Täällä on paljon, jotka ovat jo tosi fossiileja ja tuntevat toisensa, kuten ohjelmassa Hyvät...niin, ei mainoksia, mutta Mika Kuustonen on todellakin se "Mooseksen" aikainen, jota on niin kiva kiusoitella.
Täytyi kelata alkuun, että näitä julkkiksia olikin puhe? Palaan viellä tuohon omaan julkisuuteeni, kuten Kuustoseen. Minunkin työpaikassani oli mukamas vitsi, kun kävimme näitä 10-kysymystä kahvitauolla.
Olihan siellä kysymys, joka kohdistettiin minuun, koska olin mukamas syntynyt silloin "Mooseksen" aikaan???
Eihän se ollut työsyrjintää, koska olin palkattu heille työkkäristä, mutta olinhan kuitenkin se ala-arvoisempi ja se "Mooseksen" aikainen. - Pirre*
:)) hyvä idea..he.
- nikit eroittaa???
hunksz kirjoitti:
"nikit eroittaa???"
H.hunksz
Aika hienosti viittasit, mikäli ymmärsin oikein? Voikin olla ensimäinen kerta ja sekin on epävarma.
Joku täällä kukkuu läpiyön, mutta minä se en ole. Herään aamulla kuudelta ja selaan päivän lehtiä, että tietäisin edes osan, mistä täällä kirjoitellaan.
"meeri ja nittakin" heräilee kirjoittelemaan... no musasta tietenkin pitää huolehtia, kun on saanut "erikoisoikeudet" tänne. Siis en ole pahoillani siitä. Päinvastoin, inhoan niitä, jotka toisaalle tunkevat "mielimusaansa"!
Kuka hiivatti kesken puheensa alkaa kuunnella jotain musaa???
- Laten ihailija
Ei sit voi vähempää kiinnostaa mitkään BB:t,Duudsonit,Putoukset ja väkisin väännetyt muka-hupiohjelmat.
Mä en yksinkertaisesti ymmärrä kuka niistä nauttii,katsoisitte vaikka Late-lammasta.- +++
Ei kiinnosta todellakaan, mutta ken on Late?
- ...
+++ kirjoitti:
Ei kiinnosta todellakaan, mutta ken on Late?
Lasten animaatio. Kertoo lampaista.
=DW= - Pirre*
... kirjoitti:
Lasten animaatio. Kertoo lampaista.
=DW=Minä pidän Late -lampaasta, tosi hyvä ohjelma :)
IhaN hienotunteisuusyistä jos jättäisit Timo T.A. Mikkosen pois listaltasi. Danny tuskin tarvitsee kyseenalaista julkisuutta ei Katri Helena liioin. Anita Hirvonenkaan tuskin lähtee mukaan. Taitaa olla eri sukupolven juttuja nämä tällaiset, joten jos pysyisit arviossasi ikäjanalla 30 - 45-vuotiaat julkut.
- ...
?
TA:n muijahan työntelee sitä pyörätuolista kuvauspaikalta toiselle oikein urakalla, rahat loppu. Sama vika Kutrilla edessä, D:llä menossa jo finnhits kiertue ja Hirvosen rahat menee sairasteluun. Luetteles joutessas kolmikymppisiä julkkiksia, jotka kiinnostuneet tollasesta skeidasta ja keitä loispummieläkeläiset edes tunnistaa.
=DW= ... kirjoitti:
?
TA:n muijahan työntelee sitä pyörätuolista kuvauspaikalta toiselle oikein urakalla, rahat loppu. Sama vika Kutrilla edessä, D:llä menossa jo finnhits kiertue ja Hirvosen rahat menee sairasteluun. Luetteles joutessas kolmikymppisiä julkkiksia, jotka kiinnostuneet tollasesta skeidasta ja keitä loispummieläkeläiset edes tunnistaa.
=DW=Eiköhän noilla ihmisillä ole säästöjä ja eläkekin jo lakkarissa. Realiteetiä kehiin.
- ...
korpikirjailija kirjoitti:
Eiköhän noilla ihmisillä ole säästöjä ja eläkekin jo lakkarissa. Realiteetiä kehiin.
Mikkosen talo myynnissä, hirvoska ulosmittauksessa, d llä asiat paremmin, mutta sairastelu kallista, kutsilla takana avioeroja ja muita kulunkeja. Melko purkkarahoja, mitä ne yleensäkään on tienanneet, moni duunari käärii eläissään suuremman kasan hilloa kannonkoloon jemmaan.
=DW= ... kirjoitti:
Mikkosen talo myynnissä, hirvoska ulosmittauksessa, d llä asiat paremmin, mutta sairastelu kallista, kutsilla takana avioeroja ja muita kulunkeja. Melko purkkarahoja, mitä ne yleensäkään on tienanneet, moni duunari käärii eläissään suuremman kasan hilloa kannonkoloon jemmaan.
=DW=Katsos jos on leveeään elämään tottunut niin paluu sellaiseen meikäläisen tasoiseen elämään voi ensteksi pelottaa, mutta onneksi se ei tapa.
- Onhan noita.
... kirjoitti:
?
=DW=Kun suomalainen epäonnistuu täysin
elämässään, tulee hänestä suomalai-
nen sankari. - Se BB ohjelmasta
korpikirjailija kirjoitti:
Katsos jos on leveeään elämään tottunut niin paluu sellaiseen meikäläisen tasoiseen elämään voi ensteksi pelottaa, mutta onneksi se ei tapa.
Kutri on nostanut yhtiöstään verottomia osinkoja (90 000) euroa vuodessa jo parinkymmenen vuoden ajan. Yhtiö on takonut 400 000 - 500 000 liikevaihtoa per vuosi. Hänellä oli nostamatontakin pääomaa 1 - 2 miljoonaa euroa. Eiköhän hänen eläkerahat ole plakkarissa.
Kaiken lisäksi hän on maksanut yrittäjäeläkemaksuja (YEL) ihan reippaasti, joten eläkekin tulee olemaan siedettävä 5000 - 10 000 euroa kuukaudessa.
Tuskin hänen tarvitsee lähteä hömppäohjelmiin. Omaisuus 4 - 5 milj / euroa. Se BB ohjelmasta kirjoitti:
Kutri on nostanut yhtiöstään verottomia osinkoja (90 000) euroa vuodessa jo parinkymmenen vuoden ajan. Yhtiö on takonut 400 000 - 500 000 liikevaihtoa per vuosi. Hänellä oli nostamatontakin pääomaa 1 - 2 miljoonaa euroa. Eiköhän hänen eläkerahat ole plakkarissa.
Kaiken lisäksi hän on maksanut yrittäjäeläkemaksuja (YEL) ihan reippaasti, joten eläkekin tulee olemaan siedettävä 5000 - 10 000 euroa kuukaudessa.
Tuskin hänen tarvitsee lähteä hömppäohjelmiin. Omaisuus 4 - 5 milj / euroa.Meidän aikamme julkkikset he, jotka ovat tehneet elämäntyönsä musiikin tai median parissa tuskin ovat halukkaita munaamaan itsensä BB-talo ohjelmassa.
Saako siitä muuten palkkaa sitäkään en tiedä, ilmaisen ylöspidon kaiketi ajalta jolloin ohjelmassa keikistelevät. En muuten ole ikinä seurannut ohjelmaa. Minkalaiset ihmiset tykkäävät seurata BB-ohjelmaa, ilmeisesti sellaiset jotka tykkäävät tirkistellä. Ehkäpä nauttia ihmisten naurunalaisiksi joutumisesta.
Hömppäohjelmien myötä lisärahan hankkimisen kyseenalaisin keinoin, sitä yritin herra kaikkitietävälle valottaa.- ;))
Se BB ohjelmasta kirjoitti:
Tuskin hänen tarvitsee lähteä hömppäohjelmiin. Omaisuus 4 - 5 milj / euroa.Niinpä, napataatat kadehtii.
- kyl naurattaa
;)) kirjoitti:
Niinpä, napataatat kadehtii.
Taitaapi olla palstan eniten käytetty sana tuo kateus.
- :))
kyl naurattaa kirjoitti:
Taitaapi olla palstan eniten käytetty sana tuo kateus.
Vihreitähän tänne mahtuu, kuka kadehtii mitäkin, loput sitäkin.
- ...
Se BB ohjelmasta kirjoitti:
Tuskin hänen tarvitsee lähteä hömppäohjelmiin. Omaisuus 4 - 5 milj / euroa.Höpöhöpö, se mitään ole tienannut. Liikevaihto eri asia kuin osinko, mikä hiton omaisuus, sillä mitään ole. Sen eläke on ehkä suurempi kuin siivoojan, mutta aika vähäinen.
Kutri myynyt 50 vuoden aikana 1,5 miljoonaa levyä, se ei saa niistä edes teostokorvauksia, kun piisit enimmäkkseen muitten. Nightwis myynyt 15 vuodessa 8 miljoonaa levyä ja omat piisit. Nighwishin liikevaihto viime vuonna muuten reilu 3 miljoonaa, niin myös Apulannan ja muutaman muunkin.
Kutrin viimeinen levy myi hikisesti kultalevyn (10 000 kpl), Suvi Teräsniska myi samana vuonna tuplaplatinan (2 X 20 000 kpl) omia piisejä ja lisäksi keikat sun muut päälle.
Kutri heiluu rahapulassaan kaikenmaailman reality-ohjelmissa jo nyt ja mieluusti seiskan kannessa tuksun tai nykäsen vieressä, sitä se rahapula teettää.
=DW= - Nau Rat taa
... kirjoitti:
Höpöhöpö, se mitään ole tienannut. Liikevaihto eri asia kuin osinko, mikä hiton omaisuus, sillä mitään ole. Sen eläke on ehkä suurempi kuin siivoojan, mutta aika vähäinen.
Kutri myynyt 50 vuoden aikana 1,5 miljoonaa levyä, se ei saa niistä edes teostokorvauksia, kun piisit enimmäkkseen muitten. Nightwis myynyt 15 vuodessa 8 miljoonaa levyä ja omat piisit. Nighwishin liikevaihto viime vuonna muuten reilu 3 miljoonaa, niin myös Apulannan ja muutaman muunkin.
Kutrin viimeinen levy myi hikisesti kultalevyn (10 000 kpl), Suvi Teräsniska myi samana vuonna tuplaplatinan (2 X 20 000 kpl) omia piisejä ja lisäksi keikat sun muut päälle.
Kutri heiluu rahapulassaan kaikenmaailman reality-ohjelmissa jo nyt ja mieluusti seiskan kannessa tuksun tai nykäsen vieressä, sitä se rahapula teettää.
=DW=Nyt mainostavat lehteä, jossa Kutrin ex-mies kertoo, että jo häämatkalla oli ongelmia. Ostan lehden. Oliko se E ? pitää katsoa marketista.
- ymmärrän..
Voi DW....sä sit osaat jemmata naurut ja saada ne taas esille! Kannonkoloon....hah:DDD
- meeriamanda
Uskomattoman useita mielipiteitä ohjelmasta - joita ei muka katsota:D
Sanontahan on, että lapsettomat ihmiset ovat parhaita lasten kasvattajia, pitää tässäkin mutu -pohjaisessa kutinsa.
Ilman 247 ei kannattaisi edes mainita tositv-ohjelmista noinkin asiantuntemuksella, ja jos ilmaisia illan koosteita tyytyy katsomaan ei ne ole totta nähneetkään, ne on leikattu kaupalliseen tarkoituksiin... johdatellen ihmisiä mm. äänestyksissä
Jos asia kiinnostaa sub´ilta saa dataa, ai..niin muistankin... joku mainitsi tirkistelyhalun... jaa-a... mitä 60 palsta on muuta kuin tirkistelyä utelemisien verhaan puettuna - näihinkin moni vastaa riemumielin, kuin suunpaikalla oleva elin olisi hiukan niskasta kiinni..
http://www.sub.fi/uutiset/julkkis-big-brother-alkaa-syksylla-subilla/1716534 - Tulen katsomaan
Toivottavasti Martina on mukana ja Tauski olisi myös varmasti katsottavan arvoinen.
- lapseton%
Meeri,lapseton näkee kasvatusasiat ehkä realistisemmin kuin näitten pikku palleroitten sokaisemat äitinsä,lähipiirissäni useita "tosi kullanmuruja"pehmo äiteineen.
Kaikki annetaan periksi,vasta ä-ä-ä-ärimmäisessa tapauksessa pannaan vastaan,tai mamoillaan hamaan loppuun saakka.Äiti ei ole enää se joka määrää,sanenee elämän säännöt ja äiti ei ole enää lasten yläpuolella,se on se kullanmuru!- meeriamanda
Tuota kirjoittamaasi en pyrikkään kumoamaan - äitinä olo ei ole helppoa, sen tunnustan.
- yhdeksikkö
Jospa ei kuitenkaan sun lähipiirin mukaan aleta arvostelemaan kaikkia äitejä.
- 24/7.
Tauskia odotan, mutta myös Kiinteisalan ammattilainen Kaisa olisi mukavaa katseltavaa. Ja ehkä jokin näistä sääihmisistä,Pouta,Takala tai jopa ylen puolelta joku.
- Minuu itkettääääääää
Vain Elämää ohjelman "TÄHDET".
Äh, tositeevee on niille katsojille joilla ei ole enää aivotoimintaa...
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328