Näin mainoksen Fiskarsin vehkeestä, vaikutti nerokkaalta vaan toimineeko käytännössä? Sillä sais tehtyä ahtaaseen paikkaan pystysuoraan sopivan istutuskuopan, kun ei tarvis lapiolla kaivella ja tallustella naapurikasvien päälle. Onko joku kokeillut, onnistuuko luvatusti isommin hikoilematta?
Puutarhakaira
4
343
Vastaukset
- jepjep15
Kokeiltu on, mutta mutta. Jos ei oo tarkotus tehdä reikää hiekkalaatikon tai vastavaan pehmeään paikkaan ni ota vaan se lapio käteen. Hyvin se kyl poraantuu maahan mut et kyl saa nostettu sitä ylös mitenkään, tai ja no jos oot teräsmies
- Voihan nenä
Eikö keskelle kukkapenkkiä siis sais poteroa aikaan, jos välillä nostas mullat veks ja jatkas sitten kiertämistä? Sehän on ihan susi, jos tavallisilla hauiksilla ei kykene! Mä oon teräsmummu, mut rajallista on naisenergiakin:)
- jepjep
Kukkapenkkiin ei koittanut mut siihen ehkä jos on muuten pehmee eikä puidenjuuria. Tää mun malli on toki vanhempaa fiskarsi ei tätä uutta missä toi kierre on kahdes osas. ehkä se "leikkaa" paremmin irti sen mullan mitä haluut nostaa ettää saat sen reijän, en osaa selittää
- Pilkimiehen
jääkaira tosi hyvä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2052476
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,951745Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1861518Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141425Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2541261Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita451168- 441059
- 98929
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan52867- 85865