Sammonlahti asuinpaikkana? PANSSARIKATU 1

Sofia20

Kukaan asunut Panssarikatu 1:sessä?

24

1980

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaisa..

      Kiva talo, 60% asukkaista venäläisiä, onneksi sain asunnon muualta.

    • Sofia20

      Onko Sammonlahti oikeasti rauhatonta aluetta asua?

    • vxyz

      Muuten kiva mutta se yksi jehu asuu siinä. :-)

    • pena G

      sammonlahti ei ole lapsille sopiva paikka kasvaa.paikka kuhisee nistejä,juoppoja ja muuta roskasakkia.kuulun itsekin tuohon roskasakkiin ja olen sitä mieltä että kenenkään lapsen ei pitäisi joutua asumaan siellä.

      • muuten ihan okei

        Sittenhän sinä pena tiedät, että on niitä lapsenikäisiä, jotka suorastaan karkaavat sinne. Vielä kun siellä ois niin kunnollisia ihmisiä, että ilmoittaisivat niistä hatkalaisista, poliisille, vaikka ois omatkin puurot ja vellit sekaisin. Säästäsitte edes ne lapset tuholta.
        Aikuisethan voi tehdä elämälleen ihan mitä lystäävät, mutta alaikäisien lasten ei soisi samaan kulttuuriin kasvavan.


      • Anonyymi

        Näinhän se on. Sinkku on parisuhdemarkkinoilla sama asia kuin työtön työmarkkinoilla, ei sellaista kukaan halua, koska sinkkuus/työttömyys on varma merkki siitä,
        että jotain on pielessä kun ei vieläkään ole töissä/parisuhteessa.

        Alinta mahdollista tasoa edustaa sinkku 40 työtön mies.
        Kukaan ei jää sellaisen poismenoa kaipaamaan, pelkkä roska, jäte, kuona yhteiskunnalle. Mitään muuta nainen ei voisi halveksua enempää kuin tällaista ihmistä.


    • tottumiskysymys

      Jos on asunu Venäjällä jossain betonihelvetassa niin sitten varmaan ihan ok.

    • Peltola666

      Ihan kivaa seutua, muuttaisin mielelläni Peltolasta sinne jos vain saisin asunnon sieltä. Olisi kiva asua työssäkäyvien ja tasapainoisten ihmisten parissa. Minun tuloillani sinne ei vain ole mitään asiaa, en tienaa tarpeeksi :(

    • airigh nam beist

      Parisenkymmentä vuotta tuli tuolla suunnalla asuttua,
      joista viimeiset vuodet kalliopellonkadulla,
      ja täytyy ihan rehellisesti sanoa että on aika karmea alue.

      Venäläisten, maahanmuuttajien, työttömien, juoppojen,
      narkkareiden ja muiden kriminaalien sulatusuuni.
      Ja taitaa sinne opiskelijatkin jonnekin väliin mahtua.

      Alkaa tietyllä tavalla muistuttamaan stadin räkäisimpiä
      lähiöitä, aikamoisella junttikertoimella tosin.

      Sinänsä surullista, että onhan siellä esim. mukava ranta
      ja hyvät lenkkeily mahdollisuudet ovat ihan vieressä.

      Mutta jos vain on mahdollista hommata kämppä jostain muualta,
      niin suosittelen lämpimästi.

      • ~~öÖö~~

        Sammonlahti on nukkuva lähiö useampiin eri kaupunkien lähiöihin verrattuna.


    • se yksi jehu

      täyttä paskaa panssarikatu 1 ja 2.

    • sammonlahdessa asuva

      Me olemme tykänneet asua sammonlahdessa ja meidän taloyhtiö on rauhallinen ja perheen kasvaessakin aijomme yhä asua täällä.Liian paljon annetaan sammonlahdesta ja skinnarilasta negatiivista palautetta,olen sitä mieltä,että joka kaupunginosassa on samoja ongelmia.

      • jehu vaan

        höpö höpö.


    • 18+14

      Missä Asutopalvelun vuokrataloja siellä asuu rupusakkia, ainakin suurin osa asukkaista, muutama rehti asiallinen voi olla joukossa. Eli Sammonlahteen, Skinnarilaan ei missään tapauksessa ainakaan lasten kanssa, lähellekään kaupungin vuokrataloja. Niissä ainoastaan oleillaan, juopotellaan,roskataan,räyhätään, möykätään, kerrotaan juoruja/ loruja, aikaahan on 24/7 keksiä uusia tarinoita. Paikallisten kauppojen hintataso huomattavasti korkeampi kuin keskustan marketeissa. Elämä on!

    • Kalliopellonkatu

      Onhan sammonlahti ollut aina huonon asuin alueen maineessa mutta kyllä se on vuosien saatossa rauhoittunut hurjasti.

      Itse muutin vasta parisen viikkkoa sitten hovinpellolta sammonlahteen ja mitän huonoa sanottavaa ei tähän mennessä ole ollut. Mielettömän ihanat ja auttavaiset naapurit. Talossa asuu myös Venäläisiä ja yksi romani. Ei mitään ongelmia ole ollut ja toivottavasti ei tulekkaan.

      Mielummin mie nykyään sammonlahdessa asun kuin hovinpellolla.

      Isona plussana luonto on lähellä :)

      • antilife

        Ootaha ku lumet sulaa ja ilmat lämpenee...


    • hkhujhi

      En ymmärrä mikä täällä on niin huonoa. Toisaalta en ole ikinä muualla lappeenrannassa asunutkaan. Ei ole ikinä ollut valittamista mistään.

    • Sillai

      Miilukatu 1, hälytyskeskuksen yleisin osoite tässä kunnassa jo vuosieen ajan.

    • Kalliopellonkatu

      Nyt olen kohta jo parisen kuukautta asunut sammonlahdessa ja edelleen olen sitä mieltä että on huomattavasti parempi paikka asua kuin Hovinpelto. Kyllähän sammonlahdessa noita kaikenmailman kulkijoita riittää mutta hyvin olen selvinnyt eläin katraani kanssa :)

      Poliisejakin täällä näkyy mutta esim mein talossa niitä ei ole vieraillut kuin sinä päivänä kun taloon muutin.

      Tuo rauhattomuus taitaa olla erittäin talokohtaista ja välillä myös katu kohtaista.

      Ei mein talossa ole muuta huonoa kuin sauna :)

    • Perhe82

      Olen asunut panssarikadun ylä ja alatalossa 22v ja tänäkin päivänä asun sammonlahdessa vuosia tullut 35v.Kiva paikka asua jokaisessa paikkakunnalla huonoja asukkaita.

    • Elitisti80

      Skinnarilan omakotialue on todella rauhallista eikä edes halpaa. On paljon isoja taloja ja väki korkeasti koulutettua. Ihan eri maailma kuin kerrostaloalue.

    • VihreäUnelma

      Monikulttuurisuus on rikkaus. Ei mulla muuta.

    • Anonyymi

      Riippuu missä päin sammonlahtea/skinnarilaa asuu, itse olen asunnut ruskonlahdenkadulla reilu 3vuotta.
      Eikä ollut ainakaan omasta mielestä mitään negatiivistä sanomista, muutamilta naapureiltakin kysyin mitä ovat tykänneet niin sanoivat että on ollut hyvä paikka ja rauhassa on saanut olla.

      Nykyisin asun keskustan alueella omistusasunnossa. Mutta esim sinne sammonlahden kauppojen luokse tai yliopistolle suunnille en muttaisi. Toi ruskonlahdenkatu oli mulla rajana.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2072
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1624
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1481
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      23
      1462
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1415
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1387
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1321
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1250
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe