Miksi Nokian työtön on paremmin tukia saava kun me muut työttömät?Heillä varmaan aika suurta ansiosidonnaista ja meillä joilla on 500 päivää täynnä on aika pienet tulot
työtön tasarvoisesti
6
134
Vastaukset
- hikinen ura
Ei saa mitään ekstraa, päivärahat on samat kun muillakin. 10 miljoonaa on tulossa EU:lta mutta ei se tule meidän taskuun.
- että silleen
Koulutusrahaa se kaiketi on mutta kun itse olin työttömänä työvoimatoimisto ei paljon apua antanut saatika koulutusrahaa.Ylimielinen virkailija vain käski käymään stailauskursseja ennenkuin menee työnhakuun ja pitkä matka toimistolle ja koulutukseen piti itse kustantaa.
- juuri niin
että silleen kirjoitti:
Koulutusrahaa se kaiketi on mutta kun itse olin työttömänä työvoimatoimisto ei paljon apua antanut saatika koulutusrahaa.Ylimielinen virkailija vain käski käymään stailauskursseja ennenkuin menee työnhakuun ja pitkä matka toimistolle ja koulutukseen piti itse kustantaa.
samaa mieltä,itse kirvesmies joskus työttömyysaikana kysynyt TE-toimistosta jatkokoulutusta kun työsaantia parantavat tuli-ja työturvakortit menossa vanhaksi.Työturvak. pakollinen jo melkein kaikkialla,vastaus oli että täytyy olla työpaikka ensin ,ensinkö työnantaja ottaa töihin ja sitten odottaa kun kortit on suoritettu heheh.Se ottaa sen töihin kenellä kortit voimassa,todella typerää touhua,itse ne piti taaskin kustantaa 100 ja 110 e kpl,sellaista apua sieltä saa.Mihinköhän sekin 10,7 milj.menee ja puolet maksaa valtio eli me ei se kaikki tule EU sta
- Hyvä rahastus nuoki
juuri niin kirjoitti:
samaa mieltä,itse kirvesmies joskus työttömyysaikana kysynyt TE-toimistosta jatkokoulutusta kun työsaantia parantavat tuli-ja työturvakortit menossa vanhaksi.Työturvak. pakollinen jo melkein kaikkialla,vastaus oli että täytyy olla työpaikka ensin ,ensinkö työnantaja ottaa töihin ja sitten odottaa kun kortit on suoritettu heheh.Se ottaa sen töihin kenellä kortit voimassa,todella typerää touhua,itse ne piti taaskin kustantaa 100 ja 110 e kpl,sellaista apua sieltä saa.Mihinköhän sekin 10,7 milj.menee ja puolet maksaa valtio eli me ei se kaikki tule EU sta
kortit,eikä ketään tutki onko niistä mitään hyötyä sen kerran ymmärtää muttei jatkuvia uusimisia!sama ku auton katsastus ja yksikää onnettomuus ei ole johtunut auton huonosta kunnosta.Miksi tää maa on täynnä lampai.
- heija heija
saako nokialainen 10 miljoonaa euroa? en jaksa ottaa selvää enkä ymmärrä lehistä mitään. kysymykseeni on varmaan jo vastattu, mutta en jaksa lukea vastausta. haluan ihmetellä suureen ääneen silmät ammollaan että missä on oikeus ja kohtuus?
voisiko joku vastata minulle? en lue vastausta mutta haluan paheksua tätä meininkiä. naapurin kanssa on asiasta suureen ääneen rappukäytävässä puhuttu ja hänkin aikoo tulla tästä asiasta valittamaan. hän kirjoittelee salkkariin nimettömänä mielipiteitä.
äänestä perussuomalaisia. - ulkolaiset vie
teiltä puuttu se "nokian kumipääleima"? kyllä sitten onnistuu kaikki tuki..
..ulkolaisten omistama nokia vie tuhkatkin pesästä(suomesta)!
mamuja autetaan ei suomalaista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse464091SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2824034Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1373535Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky913494Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit272381Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv351849Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575631749- 371650
- 331578
- 971559