Monet on puhunu että jollain keinolla sais muka jonkintasoisen skitsofrenian.
En nyt tarkalleen muista mitä mulle väitettiin, mutta piti kait kuvitellu joku mielikuvitusystävä mahdollisimman tarkasti, ja pitää ajatella sitä koko ajan ja lopulta alkaa kuulla ääniä ja näkee sen itse kuvittelemansa henkilön elävänä luonnossa.
Jos joku on kans jotain tommosta kuullu, nii kertokaa tänne. kiinnostaisi tietää.
Itse aiheutettu skitsofrenia
14
1105
Vastaukset
- kerrasta skitsoksi
Vedä kannabista yksi jointti, ei tarvita muuta.
- Yksi lippu hulluutee
Jep ja nuku vain pari tuntia yössä, syö huonosti, dokaa paljon ja tee hemmetisti stressaavaa työtä. Psykoosi on ainakin taattu näillä keinoilla. Jätä hoitamatta se vielä niin pamahtaa skitsofrenia.
- Annukka Tytti
Psykoosi syntyy monen tekijän yhteisvaikutuksesta:
1. perimä ja aivojen rakenne
2. henkilön persoona
3. ympäröivä elämän tilanne
Jos henkilöllä on siis perinnöllinen alttius sairastua psykoosiin ja stressaa asioista helposti, jokin vaikea elämäntilanne (kuten muutto, koulukiusaaminen tai ylityöt) tai useammat vaikeat kokemukset voivat laukaista harhat. Esimerkiksi eräs vanha kaverini, joka oli yläasteen ajan koulukiusattu, yksinäinen ja jätti yönsä nukkumatta sairastui psykoosiin, mutta minä en, vaikka olemme käyneet läpi samat asiat.
Jotkut ihmisistä saavat psykoosin mm. huumeiden kautta, mutta sellaista ei kannata kokeilla. Psykoosiin sairastuneiden ihmisten osuus kuitenkin on myös päihteiden käytöstä huolimatta tilastollisesti mitattuna hyvin pieni, eli noin 2-6% koko väestöstä.
Joka tapauksessa mielikuvitusystäviä kuvittelemalla ei sellaiseen tilaan jouduta, eivätkä psykoosin läpi käyneet halua edes palata enää sairaaseen olotilaansa takaisin, jos ovat tarpeeksi terveitä. - syökää myrkkyjä
Skitsofrenia on kaikilla, jotka itse päättää mitä sisällyttää arvomaailmaansa.
Aivoja saa herkistettyä eri asioille elämäntapaa ja käyttäytymistä muuttamalla, vaatii paljo pidättäytymistä ja suurta kurinalaisuutta. kuukauden muutoksella koet tunteita mitkä on intensiivisiä. - Tulpa
AP puhuu ilmiöstä jota kutsutaan nimellä "tulpa"
- Skitsoaffektiivinen
Mä aloin 14v juomaan rajusti, hoidossa alkoholiparantolassa 17v, 19v ja 23v. Vedin yli 20 :nä pameja, viinaa ja muutaman kerran kannabista. Join yötä päivää ja 23v minut vietiin pakkohoitoon psykoosin takia. Sen jälkeen tapasin vaimoni ja tulin uskoon tuli parempi kausi muutaman vuoden ja sitten aloin juomaan taas. Psykooseja alkoi tulla juomisen jälkeen. Avioero 40v:na johti yhtämittaiseen juomiseen pamejen kanssa. Jouduin pysyvään psykoosiin ja jäin 42v eläkkeelle. Joten skitsofrenian voi aiheuttaa itse. En suosittele. Vieläkin pelkään jatkuvasti ja joudun syömään kovia lääkkeitä. Parantumisesta ei ole enää tietoa. Olen jokseenkin kuntoutunut ja jättänyt alkoholin käytön muutamaan kertaan vuodessa. Silti olen sairas ja pysyn sairaana.
- Pasianssipasianssipa
Katselin erästä lasten piirrettyä ja mietin että miten hauskaa olisi jos ne olisivat totta. Yhtäkkiä ne vain ilmeistyivät vähitellen ympärilleni
Nyt ollaan yhdessä teekutsuilla - kumilammas.
epäile, koko ajan
- KOLMIOLÄÄKE
SAMAA MIELTÄ. Mut yksin olo on pahasta pitäs olla joka kaupungissa joku Skitsojen psykoosikerho24h et vois mennä turiseen vaikka keskellä yötä jos pää meinaa hajota ,oikeesti jos Treellä on ei iällä niin väliä 18-60v Skitsoja vailla kaveria niin mä oon reilu 20v ja kaipaan samanlaista porukkaa vois ees vaikka nähä ja soitella? Tällä hetkellä haluisin niemeen, en päässy kun vaikutan niin selkeelle.
- hjfghsdfh
Hommaa itselle häpeäkompleksi ja alkoholiongelma. Sillä saa aiheutettua skitsofrenian. Itse paranin juuri skitsofreniasta 2 tuntia sitten meditaation avulla. :D
- jkloloo
n inkkö
- kokeileppa
Ei kukaan terve ihminen jaksa mielikuvitella 24h vuorokaudessa, joten voi sanoa, että skitsofreniaa ei voi aiheuttaa tällä tavoin itsellensä. Voit ihan rauhassa kokeilla ja huomata, että seinät ei juttele takaisin. Ihminen työstää ja keskustelee itsensä kanssa muutenkin ihan normaalisti puntaroidessaan erilaisia vaihtoehtoja ja oppiessaan asioita. Skitsofrenian voi hankkia alkoholin ja lääkkeiden kautta, mutta siihen saa nähdä jo todella paljon vaivaa. :D elämänsä voi kuluttaa muutenkin, opiskelu,työ,perhe, ne kuluttaa paljon, mutta sopivasti, kokeile, voit yllättyä positiivisesti.
- hullu10
Joku koputtelee pään sisällä ;D
- whai
kyllähän se onnistuu kun tarpeeksi pitkään vetää ryynejä, holia ja huumeita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 885516
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1113047Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv892958Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p232584Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.612039Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska251976- 321523
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1141439- 1851328