farssi

Ilkka Kanerva kuuluu vapaamuurareihin.
No empä ihmettelisi, jos hovissa käräjäoikeuden tuomio kaatuisi.

Mites nuo tuomarit, onko monta heistä rappareita näillä käjärillä ?

22

403

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kahveetunnilta

      Ja veisatkaamme itkuvirrestä!!Parraaseen työaikaan kehtaa veisailla..

      • AAMEN.

        Miten jos äits luo menisi kahveelle orpona. Voi poloista!


      • ei tunne.
        AAMEN. kirjoitti:

        Miten jos äits luo menisi kahveelle orpona. Voi poloista!

        kuka olla karenva joku vanha entinen poltiikko.


      • 18+13=31
        ei tunne. kirjoitti:

        kuka olla karenva joku vanha entinen poltiikko.

        puutarhuri.


    • kaakaotunnilta

      kahveetunnilta on oikeasti vesipää joka on saanut vääränlaista äidinrakkautta

    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan täällä veisataan samaa säkeistöö,nyt mars mars töihin jo siitä!!

      • Kahvetunnilta on oikeessa, enhä minäkään mitään tiedä, mutta kansaa kurjistaa nyky hallitus ja haluaa kaiken.


    • Kertokaa omin sanoin, mikä ahistaa, sanoi psykiatri asiakkaalleen.

      No joo. Kaikki alkoi, kun menin naimisiin. Vaimolla oli aikuinen
      tytär, josta siten tuli minun tytärpuoleni. Isäni tuli vierailulle,
      rakastui tytärpuoleeni ja meni tämän kanssa naimisiin. Niinpä
      tytärpuolestani tuli myös äitipuoleni.

      Vaimoni sai pojan. Siitä tuli automaattisesti isäni lanko, koska se on
      isäni kanssa naimisissa olevan tytärpuoleni velipuoli.
      Koska poika on äitipuoleni veli, se on siten myös minun setäni.

      Isäni vaimo sai myös pojan. Se on minun veljeni, vaikka samalla olen
      myöskin sen ukki. Onhan se tytärpuoleni poika.
      Vaimoni on minulle mummo, äitipuoleni äiti. Siitä seuraa, että olen
      oman vaimoni lapsenlapsi.

      Ottaen huomioon, että olen naimisissa isoäitini kanssa, en ole
      ainoastaan vaimoni puoliso ja lapsenlapsi, vaan myös itseni isoisä.

      Siksi ahistaa.

    • kahveetunnilta

      Ja veisatkaamme jälleen säkeistöstä mä joka päivä töitä teen!!!Parraaseen työaikaan kehtaa..

      • munkkipossu2

        sinä " kahveetunnilta " yrität matkia pääläri-erkkiä,kun kaikkiin juttuihin tunget tuon saman litanian.mutta erkki on parempi,joten vaiha toki veisuuteesi uuvet sanat


      • kanipal

        Sinut syyään pääsiäisenä pashan kera ja se toinen tollo!


    • kaakaotunnilta

      Lauantai on vapaapäivä yleensä vajokki

      • 10+20=30

        Siinä isi kovisteli poikiaan. Tyhmä poika ku anto isälleen rynkyn kun varmalta näytti että isänsä tai muu sukulainen on päissään ku apina.


    • kahveetunnilta

      Parraaseen työaikaan veisaa joutilas!!

    • tee tunnilta

      Mee kahveetunnilta äitis sänkyyn mussuttamaan tuota itkuvirttäs.

      • Jauhelihasta,
        on löytynyt sahanpurua!
        Tämän kuulin Kuopion torilla.
        On kotoisin ilmeisesti
        puuhevosesta.


    • jokikylänsanomat

      Jauhelihasta löytyi kuulemma turkishaalari!

    • Raikkaana suihkusta nainen seisoo peilin edessä ja valittaa
      miehelleen, että hänen rintansa ovat liian pienet. Sen sijaan, että
      mies olisi sanonut niiden olevan tarpeeksi suuret, hän lähtee mukaan
      keskusteluun. "Jos haluat rintojesi kasvavan, niin ota joka päivä
      pari palaa wc-paperia ja hiero muutaman sekunnin ajan rintojesi
      väliin." Vaimo ottaa paperia ja hieroo sitä rintojensa väliin
      muutamia sekunteja.

      "Kuinka kauan se ottaa", vaimo kysyy? "Ne kasvavat vuosien varrella",
      mies vastaa. Vaimo pysähtyy. "Luuletko että hankaan vessapaperia
      rintojeni väliin päivittäin vuosien ajan ja vain luullen, että rintani
      kasvavat!" "Toimihan se perseellesikin", mies vastaa.

      ....Mies jäi henkiin. Ja pitkän kuntoutuksen jälkeen hän kuulemma
      vielä jonain päivänä kykenee kävelemään.

      • USKO!

        Ja tämä tarina on tosi!


      • GFFGEGGD

        ja jos ilkeitä ollaan, niin ,, ,


    • pylly-riitta

      Jatka vaan Arto samaan malliin! On oikein nautinto lukea tätä palstaa kun joku vajokki kahveetunnilta vetää aina joka asiasta pultit :D Ei muuta ku höyryä lisää koneeseen ja kahveetunnin vajokkia kiusaamaan :D !!!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1966
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      836
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      84
      831
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      701
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      60
      519
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      467
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      459
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      76
      441
    Aihe