runekamat habbokamaan

=Day=Walker=

joo että mulla on pink p hat 13,5milee ja rune hatchet,baxe,scimy,kite,2h,legut,plate,large,pick axe ja diamo ammy ja sitten viel 1,5k coalii ja 200mith oree ja 17k feathereit ja 13k bronze arroweja 2,3k loboja "paistettuja" ukko on 79level
--------------------------------------------------
vaihdan rune kamaa habbo kamaan mutta hahmosta en luovu jos joskus vielä kiinnostaa pelata "tuskin"
että tohon sit vaa ehdotuksia. en anna sit millään pikku hinnalla kovalla työllä hankittuja kamoja!!! vaikka suurin osa on tullut muilta hahmoilta vaihdoin habbo kamaa rune kamaan annoin pois 4levaa 3 ruohoo ja sit lopult mult meni kaikki.
--------------------------------------------------
ei sit mitään asiattomia viestejä kiitos!
tiedän että tämä on laitonta.

12

764

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • =Day=Walker=
    • jou voin vaihtaa

18 levarii 10 ruohoo ja klubi & keräily kamoi?

• Real Fantasy

mitä tahdot ja mitäs antasit???

• =Day=Walker=
        Real Fantasy kirjoitti:

mitä tahdot ja mitäs antasit???

siis Real Fantsu olin mä...

• nettipoliisi

aijai, pennut pennut...

Rule 12.
      RuneScape items must only be exchanged for other items/services within the game.
      Exchanging RuneScape items for items or other benefits in other online games, real-life money or other real-life benefits is not allowed.

Jos olet tyhmäpalikka (mitä ilmeisemmin olet) pyydä vaikka äitiäsi suomentamaan tuo teksti

• Real Fantasy

voi vitun pentu kyllä osaan englantia pikkasen paremmin kun sä!!! tiedän niin ei saa tehä mut teen silti oon tehny ennenkin en jäänyt kiinni enkä tule jäämään.

• nettipoliisi
        Real Fantasy kirjoitti:

voi vitun pentu kyllä osaan englantia pikkasen paremmin kun sä!!! tiedän niin ei saa tehä mut teen silti oon tehny ennenkin en jäänyt kiinni enkä tule jäämään.

Tuohan on ihan selvä homma että olet minua vanhempi (käyttää lapsille suunnattua hahmochattia) ja osaat paremmin englantiakin (ei osaa lukea pelin sääntöjä)

• Real Fantasy
        nettipoliisi kirjoitti:

Tuohan on ihan selvä homma että olet minua vanhempi (käyttää lapsille suunnattua hahmochattia) ja osaat paremmin englantiakin (ei osaa lukea pelin sääntöjä)

kyllä tiedän säännöt. mitä se sitä paitsi sulle kuuluu???

• nettipoliisi
        Real Fantasy kirjoitti:

kyllä tiedän säännöt. mitä se sitä paitsi sulle kuuluu???

sitä vain että sun kaltasia ihmisiä ei tarvita runescapeen

• tyro

Mitäs saisin näistä

60pun.pläsää
      2samettii
      riippu
      samovaari
      hc-amme
      ??

• gloubox

niii mun tyypin nimi ois mosse100 jos kiinnostaa on semmo sii keriksii ja kaikkee et ilmottele
      jos vaihtelet niit kamois käy kattoo sitä mun hahmon huonetta ja valitse

• uus soturi

Voin vaihtaa habbo kamaa rune kamoihin ja rune rahaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2540
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      891
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      829
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      700
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe