Kerronko totuuden miehelle, siitä

kuka kaipaa?

että en ole se keneksi hän luulee minua? Toisin sanoen eräs mies on umpirakastunut naiseen joka muutti pois hänen kotipaikkakunnaltaan. Kaipaa tätä ja haluaisi tutustua häneen. Minä kirjoitin kauniisti tunteistani miestä kohtaan ja mies luuli että olen hän, se nainen joka muutti pois.

7

358

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

Tottakai kerrot!! entäpä jos hän on kuitenkin rakastunut sinuun!!! Oletteko tavanneet??

• drgysefh

Tottakai kerrot! Ei ole kenenkään etu, että ihmiset elävät valheessa.

• kuka kaipaa

On saattanut joskus olla, mutta siitä on jo vuosia, en usko että hän muistaa minua. Etsin häntä ja löysin hänet eräältä palstalta, mutta sitten asiat menivät pahasti solmuun. Toivon hänelle vain hyvää ja toivon että hän löytää sen naisen ketä kaipaa. Eikös se ole suurinta rakkautta päästää rakkautensa vapaaksi? Nyyh.

• minä

oletteko tavanneet äskettäin,vai miten ne asiat niin solmuun on menny??

• kuka kaipaa
        minä kirjoitti:

oletteko tavanneet äskettäin,vai miten ne asiat niin solmuun on menny??

Teen niin että siellä missä ne asiat menivät solmuun niin kerron hänelle että hänellä on vielä mahdollisuus saada se nainen. Ei minun omatunto muuten anna rauhaa. En ole valehdellut, kyseessä oli väärinkäsitys, ymmärsin vasta myöhemmin että eihän hän minua kaipaa.

• minä
        kuka kaipaa kirjoitti:

Teen niin että siellä missä ne asiat menivät solmuun niin kerron hänelle että hänellä on vielä mahdollisuus saada se nainen. Ei minun omatunto muuten anna rauhaa. En ole valehdellut, kyseessä oli väärinkäsitys, ymmärsin vasta myöhemmin että eihän hän minua kaipaa.

taidat ollakin aika palasina asian takia!!! kun et osaa vastata kysymykseenkää!! mutta tee sinä niin kun itse parhaaksi katsot!!

ONNEA JA MENESTYSTÄ VALITSEMALLESI TIELLE!!

• et valehtele!!!!!
        kuka kaipaa kirjoitti:

Siis mitä ihmettä, EI OLE SINUN ASIASI valehdella sen ulkopuolisen naisen tunteista yhtään mitään, esittää häntä ja luvata täysin vieraan ihmisen puolesta, että hän on miehen saatavilla. Siitä sinä et tiedä mitään. Mikä s****** ihmisiä oikein nykyään vaivaa?!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kelekkakisat

Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.
      Nivala
      32
      11240
    2. Aivan kauheaa

Veikö koskiuoma taas ihmishengen? Se pitää kieltää!
      Imatra
      56
      8963
    3. Onko kaivattusi

…mielestäsi älykäs, tai kenties tyhmä? Oma mielipide.
      Ikävä
      137
      5435
    4. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      144
      3734
    5. Epäilen ettet edes

Kehtaisi liikkua kanssani.
      Ikävä
      69
      3638
    6. Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset

Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi
      Maailman menoa
      35
      3594
    7. Oletko huomannut

Yhden muutoksen?
      Ikävä
      40
      3328
    8. Jäikö meidän välit

Mielestäsi Kesken?
      Ikävä
      59
      2665
    9. Olisipa saanut sinuun

Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak
      Ikävä
      71
      2377
    10. Miltä mahtaa tuntua

Sitten kun näet hänet pitkästä aikaa?
      Tunteet
      33
      1913
    Aihe