Varasijalta opiskelemaan

Pääsinpäs

Pääsin varasijalta 34 opiskelemaan liiketaloutta E-Karjalan ammattikorkeaan. Tänään sain tiedon. :) Muillakin on vielä siis toivoa!

9

1520

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopo

Olokoon.

• 4.varasija

lamkkiin...

• SidoMinut

toiselta varasijalta seinäjoelle.
        Tosin lykkään sitä parilla vuodella ja koitan vielä piramkiin päästä...

• hahahaa
        SidoMinut kirjoitti:

toiselta varasijalta seinäjoelle.
        Tosin lykkään sitä parilla vuodella ja koitan vielä piramkiin päästä...

Ei varasijalta opiskelemaan hyväksytty voi lykätä opintojaan, se oikeus on vaan niillä jotka heti otettiin sisää.

Joten, otat paikan vastaa tai hylkäät, siinä on sun vaihtoehtos

• SidoMinut
        hahahaa kirjoitti:

Ei varasijalta opiskelemaan hyväksytty voi lykätä opintojaan, se oikeus on vaan niillä jotka heti otettiin sisää.

Joten, otat paikan vastaa tai hylkäät, siinä on sun vaihtoehtos

soitin itse kyseiseen kouluun ja kysyin että kuinka pitäisi menetellä. Lisäksi oman kouluni opinto-ohjaaja tiedusteli eräästä toisesta ammattikorkeasta, että miten homma menee. Joten, lähetin kaksi lappusta, toisessa ilmoitin ottavani paikan vastaan ja toisessa ilmoittauduin poissaolevaksi seuraavan lukuvuoden...

• Alma

Niin mäkin pääsin varasijalta opiskelemaan liiketaloutta :) Eli varsinaisia opiskelupaikkoja oli 75, mutta ne otti jo valmiiksi 50 varalle, eli yhteensä 125 ja mä olin sijalla 138 ja pääsin :) todella suureksi yllätyksekseni, tosin! Mä olin jo ehtinyt kehittelemään kaikkia varasuunnitelmia, mutta nyt pääsinkin. Jippii! Jo 3 kerta ku mä pyrin sinne opiskelemaan. 3. kerta toden sanoo, näköjään!

• 6.varasija

Sain kyllä tiedon jo viime viikon lopulla... 60 henkeä otettiin sisään ja hakijoita oli 400, joten aikas hyvin etten sanois!! :)

• janne

itekkii pääsin hamkii yli 200 hakijan joukosta, paikkoja 28. Tosin ilmoittauduin poissaolevaksi, joten joku onnellinen sai tuon minun paikan ;)

• 127

Mäkin pääsin Liiketaloutta lukemaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      259
      2389
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      70
      2378
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      120
      1558
    4. Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee

Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis
      Maailman menoa
      41
      1401
    5. Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti

Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj
      Maailman menoa
      64
      1367
    6. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      133
      1329
    7. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1230
    8. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      82
      1019
    9. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      73
      1009
    10. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      102
      999
    Aihe