Tervakosken Puuhamaa

EX-puuhamaafani

Millaisessa kunnossa mahtaa paikka olla nykyisin? Monista keskusteluista olen lukenut että alaspäin on siellä menty ja lujaa. Itse vierailin viimeksi vuonna 2005, ihan lapsi olin vielä silloin joten paikan todellinen kunto on saattanut jäädä huomioimatta. Monet valittaneet epäsiisteydestä ja ränsistyneisyydestä..

Netin keskusteluista tullut sellainen kuva että paikat olisi todella huonossa kunnossa ja vehkeetkin toimisivat vähän niin tai näin. Hinnat siellä on ainakin nousseet, aikoinaan muistan itse maksaneeni sisään n. 14-17 €, kun ensikesän hinta näyttäisi olevan 23 €.

Myös työntekijöiden palkat ovat ilmeisesti alakanttiin. Jotkut puhuneet noin 6 € /tunti ja että työntekijät olisivat itsekkin "lapsia" eli todella nuorta porukkaa (16 v-). Silloin kun itse aikoinaan paikalla vierailin koko lapsuuteni 90-luvulta lähtien niin rakastuin paikkaan ja vierailu oli aina kesän kohokohta. Nyt kuitenkin tuntuu että siellä on samat viihdykkeet samassa kunnossa edelleen, mitä katselen kuvia ja luen ihmisten kokemuksia.

Lisäksi luin että puuhamaan legendaarinen pelihalli ilmaisine peleineen olisi lopetettu ja pelit myyty muualle jo muutama vuosi sitten? Toivottavasti täällä olisi joku asiasta perillä oleva lukemassa tätä ja vastaisi.

3

2910

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asuin vieressä muino

      Jokunen vuosi sittenhän siellä omistaja vaihtui, ja haettiin jopa anniskelulupaa alueelle, sillä perusteella että omistajan muissa vastaavissa hupipaikoissa oli alkoholitarjontaa, (jota ei sitten kuitenkaan saatu)

      Itsekkin olen kuullut noista palkkaus ongelmista, teineiltä jotka siellä ovat töissä olleet. Työ on raskasta ja vaativaa, ja huonosti palkattua.

      Itse olen käynyt viimeksi n. 3v sitten, silloin 2vuotiaan kanssa, joten pelisalit eivät kiinnostaneet, enkä niitä siksi muista.

      Mielestäni viihdykkeet eivät paljoakaan olleet muuttuneet.

      Altaiden vesi oli niin kylmää ettemme lapsen kanssa siellä juuri viihtyneet. Siinä suhteessa esim Peurunka oli paljon parempi. Ei tarvinnut palella.

    • Dragofix.

      gAbba

    • JustiinaTöpöhäntä

      omistaa sama joka omistaa vaasa landian ja puuha maan nykyään

      harmi puuha maata nyt on vesit kylmiä ja ei enää ollenkaan peli hallia

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1683
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1320
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1108
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      46
      895
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe