Helvetin TeliaSoneran Paska

kyrpäotassa

Mitenkähän toimia tälläsessä tilanteessa että olen irtisanomassa soneran laajakaistamodeemia. Soitin tänään tonne että irtisanon tämän. Mukamas olemme jatkaneet 2 vuodella tätä määräaikaistasopimusta. Vaikka emme ole. Tämä uus määräaikainen ollut kuulemma nyt about 20pv käytössä. Vittu me ei olla mitään tällästä sovittu. Siellä ukko sano että en voi tehdä asialle mitään. Sano tekevänsä reklamaation ja soittelevat 1-1.5 viikon päästä. No puhelun alussa sanoivat että nauhottaavat puhelut, palvelujen parantamiseksi. Vaadin tämän tallenteen että olemme sanoneet jatkaaksemme liittymää. Siis vittu aiheuttaavat ihmiselle turhaa vitutusta. Älkää ostako vaan mitään soneralta! Menen vaikka oikeuteen tästä.

15

465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hommat loppu.

      "olen irtisanomassa soneran laajakaistamodeemia "

      Meinaatko laittaa modeemin työttömyyskortistoon, kait sillä modeemilla on oikeus kuitenkin uuteen työpaikkaan. Saako modeemi työttömyyskorvausta, vai tuleeko 3kk karenssi itseaiheutetun irtisanomisen johdosta? Ja kuuluuko modeemi modeemien ammattiliittoon, että saisi päivärahaa työttömyysajalta, vai joutuuko peruspäivärahalle? Modeemin voisi myös ohjata modeemien 4G kurssille, jossa lisäksi käydään läpi uudet n verkon ominaisuudet. Hyvää jatkoa modeemille, toivottavasti hommia vielä löytyy.

    • Meitä riittää

      Et ole ainut uhri!

      Itse jatkoin sopimusta ilman mitään sen hetkisiä tarjouksia ja eikös ne Soneran pellt laittaneet automaattisesti 2 vuoden irtisanomisajan normaalihintaisesta tuotteesta.

      • digi-info

        Soitin kuukaus ennen loppumista - ei jatku - ei niitä neuvotella kuukaus päättymisen jälkeen. LUKEKAA NE SOPIMUKSET älkääkä ruikuttako jos laitatte nimenne alle lukematta palveluehtoja ja miettikää sitäki ootteko kumminkin jossain yhteydessä sopineet uudesta kausitarjouksesta .. Ihan hulluu tulla räyhää foorumeille jos ootte nukkunu pommiin ja onnenne ohi. En minäkää jätä koskaan sopimuskausien päättymistä seuraamatta ja sopimuksen voi muuttaa päättyväksi omalla palvelusivulla. Ei siitä teille kukaan soita automaattisesti.

        On ihan yleistä että ihmiset havahtuu "uhriksi" vasta ku hinnat tai jotain muuttuu eikä muistakaan jos on klikanneet jonkun sopparin jatkuvaksi tai laittaneet rastia ruutuun jossain ajattelematta. Valppautta!


      • Soneralle-palkkio
        digi-info kirjoitti:

        Soitin kuukaus ennen loppumista - ei jatku - ei niitä neuvotella kuukaus päättymisen jälkeen. LUKEKAA NE SOPIMUKSET älkääkä ruikuttako jos laitatte nimenne alle lukematta palveluehtoja ja miettikää sitäki ootteko kumminkin jossain yhteydessä sopineet uudesta kausitarjouksesta .. Ihan hulluu tulla räyhää foorumeille jos ootte nukkunu pommiin ja onnenne ohi. En minäkää jätä koskaan sopimuskausien päättymistä seuraamatta ja sopimuksen voi muuttaa päättyväksi omalla palvelusivulla. Ei siitä teille kukaan soita automaattisesti.

        On ihan yleistä että ihmiset havahtuu "uhriksi" vasta ku hinnat tai jotain muuttuu eikä muistakaan jos on klikanneet jonkun sopparin jatkuvaksi tai laittaneet rastia ruutuun jossain ajattelematta. Valppautta!

        Paitsi että mm. mun tapauksessaa on täysin selvää, että mitään tarjousintaa ei ollut. Taidan soittaa sinne uudestaan. Tietysti voihan sitä mennä vaikka käymään toistuvasti myymässä, ja odottaa että vartijat / poliisi rahaa sieltä veke. Tuon kun tekee toistuvasti ja samalla karkoittaa asiakkaat ja saa henkilökunnan stressaantumaan, että mitähän se tekee seuraavaksi, niin onhan siinäkin oma huvinsa. - Sitä saa mitä tilaa.


    • ei koskaan enään

      Meillä kanssa sonera jatkoi ihan itsestään koti tv tilausta 2vuotta eteenpäin!!soittamalla a palveluun ja haukkumalla koko paskan sain purettua uuden sopimuksen kuitekin!akka a palvelusta väitti että olen itse soittanut ja jatkanut tilausta?vaikka en tosiaankaan ole!kaiken lisäksi netin pitäisi olla 24/1m mutta meillä se toimii noin 5-6m nopeudella?sonera on sellainen perkeeleen huijaus firma kokonaan!!

      • digi-info

        Kyllä se mainitaan ehdoissa. Tilaus jatkuu normaalihintaisena sopimuskauden päättyessä. Ite ne on suljettava. Yleinen käytäntö ja ollu aina. Yleensä näistä aletaankin valittaan ku lasku yllättää tai laskut lähtee lapasista.

        Ota rauhallisesti, laajakaistasi nopeus ei välttämättä johdukaan linjasta vaan esimerkiksi wlan tikun vanhanaikaisuudesta, huono vanha tikku ei yleensä virheenkorjauksineen tykitä 11 megaa nopeammin... Ratkasevaa on se mitä modeemisi hallintapaneeli näyttää nopeudeksi, siitä 2/3 on yleensä todellinen.
        Hallintapaneelin selainosoitteen löydät modeemin ohjekirjasta ja tarvit tunnuksen joka sillä on siihen kirjautuaksesi sitään. Sitten toiseksi modeemisi pitää tukea ADSL2 tekniikkaa, jos se on ADSL2 - se ei meekään tuon yli. Modeemilla on merkittävä rooli, Zyxel tykittää mallista riippuen1-1,5 Megaa nopeammin soneran kanssa kuin Telewell.

        Olis taas ammattilaisen paikka ehkä tarkistaa mihin nopeus hirttäytyy... Normi 24 Megan liittymä antaa laitteelle 14-19 Megaa ruuhkasta riippuen ja paneelilla 21 molemmin puolin. SIIS ADSL, sitten on myös VDSL kaapelimodeemeja ..

        LAITTEEN POHJASSA ON USEIN MAINITTU ADSL luokitus. ADSL(1) tuki 8M asti.


    • kaksi sopijaa pitää

      Ei mitään yksipuolista 24 kk pakkosopimusta
      voi tehdä.

    • Soneran ikeessä

      Sonera on järkyttävän emaloitu, paatunut, virheelliseen laskutukseen erikoistunut yritys, jonka asiakaspalvelu on täysin kylmä ja välinpitämätön laskumokiensa uhreja kohtaan. Firmasta ei pääse mitenkään eroon: laskuja tulee, vaikka netti irtisanottu ja hynttyyt palautettu Soneralle kauan sitten - eikä asiasta pääse edes millään konstilla reklamoimaan heti: soittopyyntöaikoja ei ole varattavissa, ei sähköpostiosoitetta laskutukseen; ainoa mahdollisuus jonottaa arkena numeroon, joka ei syntaksinsa takia vahingossakaan sovi mihinkään puhepakettiin.. Aiemmin firmalla oli sentään seiskatonninen, joka oli maksuton. - Ainoa lohtu ja terapia aamua odotellessa on lukea vastaavia kokeneiden nettikirjoituksia. Huh. Jotain kertoo ehkä sekin, etten ole koskaan kirjoitellut nettiin tällaisia, mutta nyt malja on ylitsevuotavainen.

      • "Soneran ikeessä"

        huh, meni väreet kun luin tekstiäsi! Maljaa on hyvä vuodattaa yli, olen käytettävissäsi!

        Oliko kyse Sonera Viihteestä kun olet "hynttyytkin" palauttanut?
        Eihän kyse ole meillä käytössä olevasta jälkikäteislaskutuksesta, jolloin laskut juoksevat noin 1-2kk jälkikäteen liittymän lakkauttamisenkin jälkeen? Mitä laskun kääntöpuolella oleva erittely kertoo päivämääristä, joita laskutetaan? Täsmääkö irtisanomispäivän kanssa?

        Meillä asiakaspalvelu hoitaa myös laskutukseen liittyvät asiat.
        Sattuuko sinulla olemaan tunnuksia verkkoasiointia varten? http://bit.ly/1io8woK

        Entä löytyykö vielä sinulta Soneran asiakkuus, jotta pääsisit Omilta Sivuilta chattaamaan asiakaspalvelumme kanssa tästä asiasta? http://bit.ly/1y8xFG1 (Sonera Tunnuksilla kirjautumisen jälkeen löytyy vasemmasta yläpalkista "Kysy meiltä", joka tuo sinut chattiin)

        Selene@SoneraPartio
        www.sonera.fi/sonerapartio


      • Kärpäset härkäsiksi

        Kankea mutta pakko myöntää että asiakaspalvelu on ollut hyvää ja vastaantulevaa monessa tilanteessa, jopa silloin kun tekemarkkinoijat on intoonsa luvanneet liikaa, olen saanut myös sen pienten puhelinselvittelyjen jälkeen mitä on luvattukin. Ei ne ole alkaneet riitelemään ja on olleet maltillisia vastaamaan myös chat keskusteluissa. Myöntävät myös puutteet. Kaksi kertaa olen kuitenkin jäänyt korvauksistta mutta saanut laskuilta hyvityksen aina joltain osin. Asiakkaan kärsimättömyys ei ole hyve hyvityksistä neuvotellessa vaan pitää malttaa. Jos asiakaspalvelija sanoo ettei ole valtuuksia ja pitää tehdä hallintoon reklamaatio niin se on tehtävä ja odotettava päätöksiä mitä se sitten kestääkin. Sitten on kuluttaja sovittelu viranomaisten kautta viime kädessä. Mutta ihan turhaan haukut asiakaspalvelua jos kuitenkin oot saanu sinne yhteyden ja päässy neuvottelemaan. Kärsimättömyys on tavanomaista ja monesti onkin niin että talous kireällä yritetään saada jotain jostakin ja ollaan hermona asiakaspalvelulle? En ota kantaa tapauskohtasesti mutta malttia. Olen saanut joskus tavarana hyvityksiä jos en rahana. Sain uuden modeemin liittymääni ja viimeisen laskun hyvityksiä yms ja asennusvirheen ajalta kk.maksut peruutettiin. Neuvottelut on pitkiä ja vaatii kärsivällisyyttä ja mielikuvitustakin joskus saada tyydyttäväksi mutta mieluummin ne sovittelee kuin sotii. Parempaa palvelua olen saanu ainaki Soneralta kuin Elisalta aikanaan laskutusasioissa. Vaikea sanoo silti koskaan mikä on PARAS operaattori, törmäystilanteita sattuu tekniikan takia. Se että kaikki luvattu ei täälläkään toimi on joskus isäntäoperaattorin vika, sonera vain vuokraa verkkoa.


      • Homma-haltuun

        DNA:lla on sama linja, kusetetaan ja valehdellaan ihan pokkana. Toisaalta agressiivinen ähly myyntikulttuuri on kotiutumassa suomeenkin. Parempi vaan kun sanoo myyjälle, että nyt vittu turpa umpeen, ennen kuin se turpoaa umpeen. Sä teet just niinkun mä sanon, ja olet hiljaa. Ok?


    • Usko kokenutta

      Sonera on kyllä aivan totta siis Suomen suurin rikollisjärjestö. Ne käyttävät ihan mitä tahansa keinoja millä ne yrittävät vältellä kantamasta vastuuta niitten omista virheistä ja vääryyksistä. Tässäkin sitä koettu on nyt jo pian kahta vuotta. Huijaukset alkoivat ensimmäisestä yhteydenotosta alkaen, missä myytiin kertomatta lisämaksuista ja kun nauhotusta pyydettiin niin sitä ei saatu millään. Helvetinmoista roskaväki ihan oikeasti, ja se niitten juoksupoika Sergel Oy ei kovin erilainen. Ensin tuli kohdeltu ihan helvetin paskamaisesti Soneralta jolloin tekivät mahdottomaksi hoitaa asian kuntoon, kun valitin asiasta olivat sitä mieltä etteivät ollut tehneet mitään väärin. Nettiä ei voitu käyttää ja kun oikeudessa lähtee taistelemaan perintätoimiston kanssa niin ei ole mitään mahdollisuutta todistaa olleensa yhteydessä Soneraan vaikka kuinka monta kertaa, lopputulos 8000€ euron lasku Sergeliltä yhden vitun asiainajajan valehtelusta ja vääristämisestä.

      Muutama vihje Soneran suhteen:

      1. Älä IKINÄ IKINÄ IKINÄ IKINÄ ole missään tekemisissä tämän helvetin yrityksen kanssa missään muodossa vaikka olisi kyse hengen hädästä.

      2. Älä IKINÄ IKINÄ IKINÄ edes harkitse olevasi tämän yrityksen kanssa tekemisissä. Maksat siitä, ajallasi, voimallasi, vitutuksellasi, rahallasi, hyvällä mielelläsi, ja helposti perheelläsi ja mielenterveydelläsi. Pahiten kaikesta on että ylläpidät tällaisten rikollisten toiminta Suomessa. Me ei tarvita tällaista roskaväkeä täällä eikä missään muuallakaan ja niitä ei hätistetä helvettiin muualla kuin solidaarisuudella kohti muitten yritysten toiminta joilla on jotain parempaa annettavaa kuin tämä paska nimeltä TeliaSonera.

      3. Jos syystä tai toisesta (joko älyttömästä typeryydestä olla noudattamatta ensimmäinen ja toinen vihje, tai aiemmasta tietämättömyydestä) olet kuitenkin jo tekemisissä heidän kanssa niin tee itesellesi palveluksen ja TALLENNA JOKA IKINEN KESKUSTELU JA YHTEYDENOTTO HEIDÄN KANSSA NAUHALLE JOKA IKINEN KERTA. Nauhuri ei ole kovin kallis keksintö, mutta se tilanne missä et pysty todistamaan niitä vääryyksiä, valheita ja huijauksia mitkä ne puuhailevat ei ole kovin mukava. Usko minun sanani. Ja ole myöskin valmistautunut siiheen että heillä on erittäin paljon kokemusta tällaisesta touhusta, ne tietää ihan oikeasti tasan tarkkaan miten mahdotonta on sinulle puolustaa itseäsi tai väitteitäsi. Niillä riittää temppuja ihan oikeasti enemmän kuin mitä osaisit edes kuvitella, ja se tässä on se vaarakin että luulet ettei niitä touhuta siinä firmassa ihan miten paljon niille vaan sopii. Kysessä on rikollisjärjestö, muista sitä ihan oikeasti.

      • digi-info

        Uskotaan joo ... Ollu 6 vuotta sen asiakas - ei mee ehkä ihan noin oman kokemuksen mukaan... Menis paljon paremmin ku ois pinnaa neuvotella tilanteesta asiakaspalvelun kanssa... ja lukea palvelusopimuksensa niitä kirjottaessa ja jos ei jaksa niin ota ammattilainen mukaan tulkiksi... ÄÖ ei kaikilla vaan riitä ymmärtämään tekniikkaa ja nimikkeitä. Valitettavaa yleisesti, että maallikoille on vaikea hahmottaa teknisiä asioita ja tulee tilanteita jossa asiakaspalvelu ja asiakas ei ole ymmärtäneet toisiaan välttämättä yhtään. Joskus ehtiny hätiinkin kun asiakas on ottanut telemarkkinoinnilla liittymiä jotka ei alueillaan toimi ja suljetuttaneet käsittämättään ne toimivat kiinteät yhteydet ja muuta vastaavaa. Mutta tää on vähä paksua tekstiä. Hih.


      • Sonera-Sopimukset

        Soneran kusetus perustuu siihen, että eivät toimita niitä vitun sopimuksia. Lukisin ne oikein mielläni, mutta niiden kusipäät väittää, että se homma ei toimi niin.


    • pitäköön-tunkkinsa

      Vaatikaa aina vastaanottokuittaus kaikesta mitä soneran kanssa teette. Ottakaa kaikesta dokumentaatio ja lisätkää email viesteihin lukuvahvistus kuittaus, jolla pystytte näyttämään toteen kaiken.

      Itse en osannut omaa liittymää irtisanoessa vaatia ja nyt sitten menetän luottotiedot tuon paskan takia. Kun minua ei uskota vaikka olen toimittanut kopion lapusta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kerrotaanko maailmalle oikeasti Venäjän ja Ukrainan sodan syistä

      Vaikka kuinka yritän olla kartalla edes vähän niin silti on koko ajan pimenossa se syy, miksi Venäjä hyökkää Ukrainaan.. Ei tätä kerrota uutisissa. K
      Maailman menoa
      534
      1799
    2. Mitä ihmettä? Sofia Belorf kauppaa omaisuuttaan

      Onko vuokrat maksamatta, vai miksi myy käytettyjä luksusasusteitaan?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1048
    3. Syöksit minut syvälle masennukseen

      Olit se suurin syy suruuni, jos olen rehellinen. Mutta ethän voinut tietää. Et voinut tietää, että poljit rikkimennyttä. Mielestäni et ollut rehelline
      Ikävä
      142
      852
    4. Harmittaako sinua että pilasit välisi

      Ikävöimääsi ihmiseen tämän palstan takia?
      Ikävä
      61
      664
    5. Ihanat kulta

      ne sun uudetkin hiukset...😍 Oot niin kaunis ja seksikäs ettei meinaa uskaltaa ees katsoa ettei uppoa liian syvälle katseesi lumoihin, mites siitä enä
      Ikävä
      35
      632
    6. Jos en järkeilisi tätä

      olisin jo antautunut sinulle kokonaan. Tämä himokin on ihan jotain käsittämätöntä. En tiedä mikä sinussa on, mutta olet saanut tämän naisen ihan sekai
      Ikävä
      21
      618
    7. Näin ajattelen.

      Jos en ollut sen arvoinen, että selvität asiat kanssani oikeassa elämässä. Jos et uskonut minuun, vaan epäilit minun valehtelevan. Mistään. Sinä voit
      Ikävä
      33
      595
    8. Entä jos me törmätään mies

      Sattumalta joskus?
      Ikävä
      29
      581
    9. Mitä aikuisen ihmisen pitää ymmärtää ihmissuhteista.

      1) Ihmiset jäävät elämääsi, jos ovat jäädäkseen. Heillä on vapaa tahto ja valinta. Jos he eivät valitse niin tehdä, se hyväksytään ja ymmärretään. Ilm
      Ikävä
      59
      554
    Aihe