-Se joka sanoo sinua narsistiksi, on itse.
-Se joka sanoo sinua hulluksi, on todennäköisesti, muttei kuitenkaan täysin varmasti narsisti.
-Pummaa rahaa, ei maksa takaisin
-Geneettinen komponentti, kasvoista on havaittavissa tiettyjä samankaltaisuuksia useimmilla saman paikkakunnan narsisteilla
-Alkoholisti tai lähes sellainen
-Polttaa tupakkaa jotta pysyy perillä tupakkipaikan juoruista
-On yleensä työpaikallaan yksi merkittävimpiä henkilöitä muiden silmissä, tämä ei kuitenkaan johdu työhön laitetusta panoksesta
Narsismin pikaohje
tunnistusohjeet
2
123
Vastaukset
- ja vielä mitä
Aku Ankastako noi repäisit?
- Iina0307
Ensimmäisen piirteen allekirjoitan.
- Se, joka on täydellinen. Jos perheellinen niin myös lapset
- Se, joka osaa kaiken oikein eikä erehdy koskaan
- Se, joka kadehtii kaikkia ja kaikkea
- Se, joka luulee kaikkien pettävän häntä ja itse pettää
- Se, joka osaa kertoa vain kielteisiä ominaisuuksia entisistä suhteistaan
- Se, kenellä on monia lyhyitä suhteita. Siksi, koska kumppanit eivät ole olleet sopivia
- Se, joka ei osaa vuorovaikutteista keskustelua vain käskyttämistä
- Se, joka haluaa olla kaiken keskipiste
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974339Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293243No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452360- 351368
- 10979
- 152976
- 6904
- 20864
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12852- 26805