Olet ollut mielessäni viime päivinä jälleen enemmän kuin koskaan. Kietoutuneina mielikuvituksen lakanoihin, iho ihoa vasten, enkä tiedä miksi sydän kaipaa taas niin paljon. Ihohan ei edes vielä tiedä.
Miehelle
16
377
Vastaukset
- minä vaan
Niin sinä/hän kin ollut mielessäni jatkuvasti! ja sydän kaipaa paljon!! Mieheltä Naiselle tämä.
- joo,
nii varmaan. mitä luulet, onko siltä näyttänyt, tuntunut. satusedän juttuja.
- minä vaan
joo, kirjoitti:
nii varmaan. mitä luulet, onko siltä näyttänyt, tuntunut. satusedän juttuja.
Sinähän se, taidat ollakin toisten tunteiden asiantuntia!!!
Mitäpä jos keskityt vaan niihin omiin tuntemuksii;turha sinun on tulla selittämään tänne miltä minusta tuntuu!!! - sorry vaan
minä vaan kirjoitti:
Mitäpä jos keskityt vaan niihin omiin tuntemuksii;turha sinun on tulla selittämään tänne miltä minusta tuntuu!!!mä saan kirjottaa ihan siinä kun sinäkin.
- no no kuule
minä vaan kirjoitti:
Mitäpä jos keskityt vaan niihin omiin tuntemuksii;turha sinun on tulla selittämään tänne miltä minusta tuntuu!!!kyllähän sut tunnistetaan tyylistä, älä mäkätä yhtään. vai ootko sitä mieltä että sulla on yksinoikeus täällä ?
- 17i15
no no kuule kirjoitti:
kyllähän sut tunnistetaan tyylistä, älä mäkätä yhtään. vai ootko sitä mieltä että sulla on yksinoikeus täällä ?
Noh noh. Eiköhän me kaikki mahduta tänne netin rajattomuuteen sulassa sovussa. Mitä sillä on merkitystä kuka kukin on?
- minä vaan
sorry vaan kirjoitti:
mä saan kirjottaa ihan siinä kun sinäkin.
toki toki kirjottaa saa!! mutta sinä ET VARMASTI tiedä mitä minä tunnen jotain ihmistä kohtaa!!!!!!! joten se satusetä saattaa näkyä kun katsot peilistä!!!!
NYT RIIITTÄÄ MULLE TÄMÄ JAUHAMINEN. - vain satusetä
minä vaan kirjoitti:
toki toki kirjottaa saa!! mutta sinä ET VARMASTI tiedä mitä minä tunnen jotain ihmistä kohtaa!!!!!!! joten se satusetä saattaa näkyä kun katsot peilistä!!!!
NYT RIIITTÄÄ MULLE TÄMÄ JAUHAMINEN.jauhaa moista paskaa kuin sinä . mee pois vaan jos siltä tuntuu. alkaa riittää meillekin toi sun jauhaminen. moi moi.
- Ehkä ei kaikille
17i15 kirjoitti:
Noh noh. Eiköhän me kaikki mahduta tänne netin rajattomuuteen sulassa sovussa. Mitä sillä on merkitystä kuka kukin on?
ole merkitystä jos haluaa vaan pelailla mutta kaikki ei halua sitä.
- pyhä jeesustelija
no no kuule kirjoitti:
kyllähän sut tunnistetaan tyylistä, älä mäkätä yhtään. vai ootko sitä mieltä että sulla on yksinoikeus täällä ?
Sinulla tuntuu olevan se yksinoikeus.
- kesäheinä79
En ymmärrä tätä tyyliä täällä. Nainen kirjoittaa jotain noin kaunista, pukee tunteensa sanoiksi. Sitten tänne syntyy jokin ihme sanasota. Niin mullekin kävi taannoin.. kuin ihmiset tuntisivat minut ja kuvittelevat tarkoitusperiäni.. -ihan kummallista touhua.
Rakkaus on maailman kaunein lahja. Mitä sitä häpeämään tai kadehtimaan.
Se on ihmeellistä, miten liki tuntematonta voi kaivata niin, kosketusta, jota ei ikinä ole saanut kokea.. kaivata sielunsa kipeäksi. - Naiselle
Kauniisti puit ajatuksesi sanoiksi. Samanlaisia tuntemuksia myös täällä. Uneksin hänestä taas kaikki yöt ja päivät. Kaipaus hänen lähelleen tekee hulluksi. Kevätköhän sen saa aikaan?
- läpälässynlää
läpälässynlää.
- Mahtava Standup
Mukavaa luettavaa aamustondiksessa....
kiitos =)- huonosti menee_
jos stondiskin pitää hakee paskanjauhantasivuilta !
- Naiselta (ap.)
Kevät sen selkeästi saa aikaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 684537
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h704292Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1112947Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv692854Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p222156Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.582008Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151689- 321513
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1111383- 1851298